Okular açıldı artık popo büyütmüyoruz.

1.5K 31 17
                                    

Uzun bir aradan sonra herkese selamlar okullar açıldığına göre birazcık okul hakkında tavsiye vermeme ne dersiniz?

Liseye yeni başlayanlara tavsiyeler

1.Aman cool olcam diye asla sigaraya başlamayın.

2.trigonometriye iyi çalışın son senenizde zırlamayın.

3.Karı kız/erkek peşinde koşmayın ders çalışın.

4.Hocalara diklenmeyin onlarla kanka gibi olmayı deneyin sene sonu gelince not istiyebilirsiniz.

5.Lise, büyüdüğünü değil; küçük olduğunu en iyi anladığın yerdir. baştan söyleyeyim. "büyüdüm" havalarına fazla kaptırmayın kendinizi yani.

6.programlı ve düzenli bir şekilde ders çalışın. böylece hem istediğiniz şeylere zaman ayırabilir hem de bunalmadan sınavlarda başarı elde edebilirsiniz.

7.Kopya cekmeyin cekicekseniz yakalanmayın okuldan atilmaya kadar gider.son gün ders calışmayın göt gibi kalırsınız.

8.okula telefon getirin ama derste sessiz e alın yada kapatın. direk 5gün uzaklaştırma alıyorsunuz

9.Günlük tekrarlar yapın lise1 de kalmayın ulan.

10.kendinizi ezdirmeyin. o kız bu kız diye yavşamayın zaten cool olursanız kızlar farkınıza varır.

11.hayatınızın okulda geçeceği gibi saçma düşüncelere kapılarak haylazlık etmeyin, çünkü okul bittiğinde ne halt edeceğinizi düşünmek için bolca zamanınız olacaktır.

12.Sınıfa girdiniz bodoslama ne en öne ne en arkaya olun. En önde oturursanız herkes sizi izliyormuş gibi hissedersiniz. En arkaya da oturursanız öğretmenler tarafından önyargıyla karşılanırsınız.

13.Sınıfta tanıdığınızın olması kaynaşmak için önemlidir. Ayrıca tanıdığınız olunca yanlız kalmayacağınızdan bir rahatlık duygusu olur. Eğer tanıdığınız varsa bunu iyi değerlendirin ve yavaştan konuşmaya başlayın.

14.. Gerekli gereksiz her yerde espri yapmayın. Esprileriniz güzel de olsa bir süre sonra kötü karşılanır.

15.Sıra arkadaşınızla iyi uyum sağlayın. Sizi en çok tanıyacak kişi odur. Bir derdiniz olursa ona gidersiniz.

16.Ders dışında hocalara soru sorun ki aktif bir öğrenci olduğunuzu "anlasınlar"

17.Derslerde aktif olun. Her soruya yanıt verin demiyorum. Fazla aşırıya kaçmadan yanıtlar verin.

18.Seçeceğiniz alanı öğretmenlerinizin yardımıyla seçin ve asla benim arkadaşlarım şunu seçiyor ben de onlarla gideceğim demeyin. Derslerinize ve hobinize göre değerlendirin.

19. Kavgalara asla ve asla karışmayın. Çünkü sizin sevmediğiniz biri yüzünden sevdiğiniz arkadaşınızdan olabilirsiniz ve sınıf tarafından agresif karşılanırsınız.

20.Derslerinize günü gününe çalışın ve özellikle matematik dersi için o gün işlediğiniz konuları tekrar edip onlar hakkında sorular çözün. Matematik defteriniz kitaplardan iyi bir kaynaktır. Çünkü işlediğiniz yere kadar olanki sorular vardır ve bunların çözümlerini kapatıp çözün.

21.O çantayı tek omzuna takınca havalı olunmuyor ,sadece sırt ve omuz bölgeni ağrıtır ilerde.

22.Düz liseye gittiysen cok üzülme anadolu liselerinde bir sürü salak var.

23.Eteğini kıvırıp durma.,güzelsen zaten bakarlar kıvırmana gerek yok güzel degilsende kıvırıyorsan adın kaşar a cıkar.

24.Kimseye böyle kendinizin güçlülüğünü göstermek için birine vurmayın yada haraket yapmayın .

25.vücudun biraz daha büyeyecek adam/kadın kalıbı oturacak,boyun uzayacak,güzel bir sene daha seni bekliyor,kendini geliştirmeye,sporuna devam et,
derslerini sakın ihmal etme,zorunluluktan ziyade derslerin sana bilgi verdiğini unutma,
bilgi lan bilgi adam un çuvalı yüklemiyor,ona göre davran,faydana olur.

Genel tavsiyeler

1.Okul alisverisinde dosyalar için bir sürü para vermek istemiyorsan; güzel hediye paketleri ile eski dosyalarini kaplayip cok havali dosyalar olusturabilirsin.

2.Okula giderken Parfüm sıkmanızı öneririm.İyi kokmak önemlidir.Ve sakın okula kirli bir şekilde gitmeyin.Dalga geçerler.Saçlarınız yağlıyken de gitmeyin mutlaka banyo yapın.Saçlar yağlıyken hiç hoş bir görüntü olmuyor.

3.Okulda Sivilceler Popülerliğini engelleyebilir.Bu yüzden Bir limon al.İkiye böl ve birisini yüzüne sürmeye başla o yüzünde biraz kuruyacaktır.Hemen yüzünü yıka.Bir kaç kere bu şekilde yap.Son sivilcelerden kurtulacaksın. ♥

4.Defterlerinize notlar alırken renkli kalemlerle yazabilirsiniz.Ya da başlıkları renkli kalemlerle yazabilirsiniz bu yüzden kalem kutunuzda 1-2 tane renkli kalemler bulundurun.♥

5.Telli defterlerinize uygun ve farklı şeyler bulamıyorsanız,düz renk alın.Her hangi bir kırtasiyede çıkartmalar olacaktır.Farklı çıkartmalarla defterinize değişik bir tarz verebilirsiniz.Sevdiğiniz ünlüler,sevdiğiniz dizilerin çıkartmaları bile olabilir.

6.Ders Çalışırken sakız çiğnersek aynı aromalı sakızı sınavda çiğnediğimizde bilgiler aklımızda kalıyor.^^
FAYDALARI;
Unutkanlığı ortadan kaldırır . .♥
Çiğneme sırasında beyne giden damarlarda kan akım hızı artıyor
Stresi azaltıyor . .♥
Sakız çiğnerken soğan doğradığınızda gözleriniz yaşarmıyor (Denenmiş, ve onaylanmış)
Ağız ve diş sağlığınızı koruyorsunuz ♥
Eğer derste çiğnemenize izin yoksa tenefüste çiğneyin.

7.Okula giderken kesinlikle ağır makyaj yapmayın.Dudağınıza dudak kremi veya parlatıcı sürün.Sivilcelerinizi kapatmak isterseniz çok hafif fondoten sürün.

8.Okulda oje sürmek yasak olabilir ama sizde cila sürebilir veya french yapabilirsiniz. Hocalar fark etmiyor bile.

9.Not tutarken renkli kalemler kullanırsanız hem aklınızda daha çok kalır hemde defteriniz güzel görünür.

10.Mutlaka günde 1 saat bile olsa kitap oku! Çünkü kitap okumak;
-Kitap Okuma Stresi Azaltır
-Kitap Okuma Zihni Açar, Hantallıktan Kurtarır
-Kitap Okuma Bizi 'Bir Bilen" Yapar
-Bilgi dağarcığımızı ve kelime hazinemizi zenginleştirir.

11.Eğitici kulüplere katılın mesela satranç dans müzik fotoğrafçılık gibi.bunlar ufkunuzu geliştirir veya okul dışındaki kulüpler dersler mesela.İnanın programınız olur ve her şeyi ayarlarsınız aynı zamanda eğlenirsiniz.

12.Aşırı küfür etme.Kimse çok küfür eden kızları sevmez,hoşlanmaz.Havalı olacağım derken kendini düşürme.

13.Öğretmen konu anlatırken aklınız başka konuya takılıyorsa gözlerinizi 3-4 sn kapatıp sonra açın ve öğretmene odaklanın.

14.Okula giderken mutlaka dişlerini fırçala ve yanında nane aromalı şeker taşı.♥

15.Yaninizda mutlaka yedek toka bulundurun.

16.Uyku saatlerinize dikkat edin erken yatın erken kalkın okulda uyursunuz sonra..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Genç Kızlar İçin Tavsiyeler <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin