#OkulTüyoları
1.*Eteğinizin boyunu çok kısaltmayın adınız çıkar.Diziniz ''biraz'' üstünde olabilir.Eğer dizinizi geçmiyorsa zaten kısaltmanıza gerek yok.
2.*Zorba olmayın! Arkadaşlarınıza gülümseyerek,dost canlısı olarak yaklaşın.Zorba olursanız her kötü bir şeyde öğretmenleriniz sizi örnek gösterirler.
3.*Arkadaşlarınızı kıskandırmaya çalışmayın.Sınıftaki herkesle konuşun,gezin,bir yerlere gitmeyi teklif edin.Tek kişiyle konuşarak diğer arkadaşlarınızı unutmayın.
4.*Özgüveniniz yüksek olsun.Okula her gün gülümseyerek,dik yürüyerek girin.Karşınıza öğretmenleriniz çıkarsa selam verin.Arkadaşlarınıza Günaydın deyin.Özgüveniniz yüksek olsun.
5.*Derse geç kaldığınızda bahaneler uydurmayın.Doğruyu söyleyin.Hocalarınız doğruyu söylediğiniz için kızacaksa bile kızmaz.Bu ödevleri yapmama konusu içinde geçerli.
6.*Kendinizle barışık olun.Kusurlarınızdan utanmayın.Gözlük kullanıyorsanız kendi yüzünüze uygun ve teninize yakışacak renkler seçin.Yakıştığı için laf atamazlar.Diş teli kullanıyorsanız ve sizinle dalga geçiyorlarsa umursamayın.Bu sizin sağlığınız için.Size laf atan olursa ''Bu diş sağlığım için.Üstelik bu teller çıktığı zaman sen bile kıskandıran dişlerim olacak'' deyin ve geçin.
7.*Teneffüslerde sürekli telefonlarınızı çıkarmayın.Hoca yakalarda alırsa rezil olursunuz.Acil olmadığı sürece çıkarmayın hatta.!!8.*Üstünde resim ve desen olmayan, sert kapaklı defter seçerseniz üstüne hoş çıkartmalar yapıştırabilirsiniz ve defter olarakta sert kapaklıları seçmenizi tercih ederim, daha uzun ömürlü oluyor.
9.*Okulda oje sürmek yasak olabilir ama sizde cila sürebilir veya french yapabilirsiniz. Hocalar farketmiyor bile.
10.*En yakın arkadaşınız bile olsa sırlarınızı tamamen ortaya dökmeyin, mutlaka bir kaç özel bilginizi kendinize saklayın. En ufak bir tartışmanızda koz olarak kullanabilir.
11.*Okulda kendinizi sakın ama sakına ezdirmeyin bunu sadece okulda değil başka yerlerde falanda uygulayın eğer kendinizi ezdirirseniz herkez sizi ezik sapık sizinle uğraşıp dururlar güçlü olun bazende içine saklamak iyi değildir bence sizi ezen kötü kızlara yem olmayın..!!
12.*Farklı arkadaşlar edinin bu sizin arkanızı büyütücektir.. kavgalarda her zaman arkanızı kollarlar :D
13.*.Güzel kokun! Mutlaka haftada 2-3 kez banyo yapın.Okula gitmeden önce fazla ağır olmayan parfüm sıkın.Fakat kokunuzu sürekli değiştirmeyin.Sizi kokunuzla tanısınlar.
14.*Hocalarınızla aranız iyi olsun.Kimse başkalarının önünde kendisine kızılmasını istemez.
15.*Eğer okulunuzda farklı renkli kullanmanıza izin veriyorlarsa kullanın bu sizi daha çok tatlı göstericektir..
16.*Okula giderken formanıza uygun konversler özelliklede ORJİNALLER çok dikkat çekici ve hoş durur.Ayakkabı seciminiz ya modaya uygun babetler yada konversler olmalıdır
17.*Size en çok yakışan saç modelini yapın.Okulun ilk güzel giyinin. Ama çok açık saçık giyinmeyin ilk günden öğretmenlerin gözüne batmayın. Somurtkan olmayın güler yüzlü olun arkadaşlarınızla konuşun.
18.*Hayal kurmaya başladığınızı fark ederseniz ya hayal kurmayı kendinize ödül olarak vererek,
bunu dinlenme aralığınıza erteleyin yada hayalinizi kurmaya devam edin ve tamamlayınca da dersinize dönün.
En iyi ders çalışma yöntemi; çalışmak, tekrarlamak ve dinlemektir.19.*Tenefüs Aralarında dışarı çıkın 5dk. bile olsa dersden uzak durmak insana çok iyi geliyor.. :D
20.* 6-7 gidince fazla birileriyle çıkmayın bu adınızı Faişe ye çıkarabilirsiniz.. arkadanızdan çok laf yersiniz :3
Okul tiyolarımız bu kadar +5 de dewam ediyorum :S takipte kalın :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kızlar İçin Tavsiyeler <3
Teen Fiction╰⇢⇢⇢╮Aşağı gel ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢Evet Aynen Böyle Devam ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢ Devam ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢ Daha da aşağı ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢⇢╮ ╭⇠⇠⇠╯ ╰⇢⇢...