Havadan Sudan tavsiyeler <3

5.1K 119 112
                                    

 

Selam bnm meleklerim :D nasılsınız.. tamam bazıalrınız berbat olabilir kafa dağıtmak için şu anda birşeyle okumaya çalışıyordur yada bazıları da can sıkıntısı falan işte .D neyse yeni bölüm gelmiştir.. çok güzel tavsiyeler internetten yeni çıktı :D (o fırında )

1-saçlarınızı her sahat kalkıp düzleştirmek için uğraşmayın, yazık günah bakımsız duruyorlar.

2-kendinizde kısa erkeklerle kesinlikle çıkmayın, başta önemsemeselerde köprüyü geçtikten sonra boy kompleksleri ortaya çıkıyor.

3-yabancı erkeklerle çıkmayın , yerli malı yurdun malı .

4-küçük gözleriniz varsa gotik gibi boyamayın küçücük gözleriniz kalıyor.

5-gözlük kullanıyorsanız sakın çıkarmayın . göremeyince gözlerinizi kısarak bakmanız gerekiyor komik oluyorsunuz.

6-kendinizden aptal erkeklerden uzak durun. size birşey kazandırmayacak bir adamın kolunda süs olmanıza gerek yok.

7- sizi siz olduğunuz için sevenin yanında olun, güzel olduğunuz için olanın değil.

8-deli gibi aşık olsanızda ölsenizde bitsenizde asla bi erkeğe ondan hoşlandığınızı söylemeyin.

9-yakışıklı bir erkek asılınca götünüz tavan yapmasın, hemen havalara girmeyin. 

10-lütfen dedikodu yapmayın. cidden itici oluyorsunuz.

11-siyah saçlılar sarı saçı denemesin, dipten çıkınca çok kötü duruyor be.

12- güzel görünmek adına, ne bulursanız şu suratınıza sürmekten vazgeçin. güzellik kavramı sırf makyaj yaparak elde edilecek birşey değildir, zira aşırıya kaçmak daha da çirkinleştiriyor.

13-ağır küfür içeren konuşmalar aslında kızlara hiç yakışmıyor. tamam çok sinirlisindir, karşındakide hak eder, söversin. ama durup dururkende küfürlü konuşulmazkii, hiç hoş olmuyor.!

14-kilonuza da dikkat edin. etmiyorsanız da birşeyler duyduğunuzda garip komplekslere girip trip yapmaktan vazgeçin.

15-hem akıllı, hem şık, hem de bakımlı olun. tek fonksiyonlu olmaktan vazgeçin. güzellik de bir noktaya kadardır unutmayın.

16-ruhsal açıdan:

kendinize güvenin. ama bu güveni ukalalık derecesine getirmeyin.

konuşurken sempatik olmak için bebek gibi yapmacık, veya kelimeleri döndüre yaydıra konuşmayın. karşınızdaki içtenliğe değer veren biri olunca itici bulur.

sevgili veya arkadaşlık ilişkilerinde atıp tutmamaya, yalan söylememeye, sinirlenince kontrolü kaybetmemeye dikkat edin. sonradan telafisini yapamayacak davranışlarda bulunmayın, sizin başınız ağrır.

birinden hoşlandıysanız, meraklısıymış gibi davranmayın. bazı insanlar var kendilerini basit duruma düşürüyor, olmayın onlardan. 

kimseye haddinden fazla değer vermeyin. * 

gururlu olun. kendinize yararı olan ve sonradan pişmanlık duymayacağınız ender kriterlerdendir bu.

kendinizi ilgi alanlarınızda geliştirin. mesela siyasetten hoşlanıyorsanız ilgili kitaplar okuyun, araştırın, düşünceleriniz pekişir. müzikse çalın söyleyin, dinleyin. bir süre sonra zaten dinlenirsiniz. aksi takdirde bir ortama girdiğinizde hiç birşey bilmeyen gerizekalının teki çıkıp bir konuda sizi eksikmiş gibi gösterebilir, kendince alt ettiğini sanabilir. terbiyenizi bozamayacağınıza göre birikimli olursanız o konudaki bilginizle çenesini kapatabilirsiniz.

Genç Kızlar İçin Tavsiyeler &lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin