Karne Günü - Özgürlük :D

23.3K 99 51
                                    

Yeni Tavsiyelerle sizinleyim asklarım :D umarım hoşunuza gider <3 Ricam olursa :D Havadan Sudan kitabımada bakabilirsiniz Teşekkürler.

1.dikkat çekmek için saçma sapan insanlık dışı makyaj ve saç modelleri yapmayın. erkekler baksın diye olur olmaz yerlerde dekolte giyinmeyin.boya küpüne düşmüş gibi görünmeyin.

2.insan olun. erkeklere o kadar soyledim beceremediler, bari siz basarin, siz daha cok umut vaadediyorsunuz. 

3.her gün saçlarınızı düzleştirmeyin. süs köpeği gibi giyinmeyin.Lütfen

4.Gıcık olduğunuz kız size şaka yapıyorsa,ona bedelini ödetin ne olursa olsun sessiz kalmayın.

5.yazın sıcaklarda mosmor pembeler yeşiller gibi ağır makyaj yapmayın far sürmeyin.

6.bütün erkekler benden hoşlansın,bana ilgi duysun,egom tavana vursun diye olur olmadık kişilere sırnaşmayın-özellikle bu en yakın arkadaşınızın sevgilisi olmasın-.

7.göz yaşlarını silerken yere düşmelerine izin verme. daima yanaklarına ve elmacık kelimelerine sür onları. emin ol en sonunda orayı öpen adam tüm o göz yaşlarının yerine gülümseme bırakacak yanaklarında...

8.sevgiliniz varsa kıymetini bilin, fakat kendinizi kullandırmayın,gerektiği zaman vazgeçmeyi bilin.

9.eyeliner çekiyorum derken çin pandasına dönüşmeyin.

10.bebek taklidi yaparak konuşmayı tatlı değil itici duruyor.

11.dedikodu yapacaksanız sessiz yapın sağa sola duyurmayın. 

12.sigara içebilirsiniz,ama sağlığa zararlı.sesli gülebilirsiniz,içinizden geldiği gibi.hangi kıyafetle rahat ve iyi hissediyorsanız onu giyin,tayt,mini ya da erkeksi.küfür edin,rahatlatır, çocukların yanında değil ama.

13.sevgilinizle öyle her alanda yiyişmeyin, mide bulandırıyorsunuz. insan yalnızlığı daha bir seviyor sizi görünce.bizim sefgilimiz yok ondan yani :sdad

14.kendinizi erkeklere karsi ucuz kılmayın arkadaslar. her birimiz emin olun onlardan cok daha degerliyiz. kimseye minnet etmeyin. güclü olun.

15.kızlar yüzünüze badana yapıp çıkmayın dışarı sonra ağlayınca yüzünüz gökkuşağı oluyor. çok çirkin oluyorsunuz. hemcinslerime tavsiye.

16.kocaman bir totonuz ya da kalın kalın bacaklarınız varsa tayt giymeyin anacım. gerilen tayt kumaşı transparan etkisi yapıyor.

17. BAD GİRL OLUCAM diye-sigara iç-me-yin!!

18.sesli gülmeyin, azıcık havalı olun,aynı kıyafetleri üst üste farklı günlerde gıymemeye çalışın.

19.kızlar aptal olmayın, ayaklarınızın üzerinde durun. erkeklere güven olmaz.

20.Büyük goğüslere sahipseniz destekli südyen giymeyin.Eğer küçükse giyin :D Daha rahat olurusunuz.

Şunu mutlaka belirtmeliyim ki sivilce sadece bir sebebe bağlanmamalıdır. 1 ürünün geçireceği düşüncesini kafamızdan atmalıyız ki sağlıklı bir güzelliğe kavuşalım. Sivilceye ortam hazırlayan çok etken vardır. Uykusuzluk, stres, yanlış ürün(sabun, krem, makyaj malzemeleri, vs…)
Bunun için küçük öneriler….

Genç Kızlar İçin Tavsiyeler &lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin