Lyanna P.O.V
-Hai ca vin la tine !spune și închide telefonul
Peste câteva minute aud o bătaie în ușă . Deschid ușa ,iar în fata mea sta Sam care se și napustes-te asupra buzelot mele . Stăm asa câteva minute bune ,dar pana la urma rămânem fără aer și ne despărțim .
Ochii lui Sam străluceau de-a binelea . Se uita cu atâta dragoste la mine ca as fi în stare sa mă topesc aici pe loc.
Mă prinde într-un nou sărut ,care poate arata toate sentimentele simțite de el ,în întregime .
După ce întrerupe sărutul mă prinde într-o îmbrățișare dulce .
Tot momentul e întrerupt de telefonul meu care anunță că mă suna cineva .
Mă despart de Sam și îmi i-au telefonul de pe noptiera .
-Alo!spun
-Alo,buna sunt Dean !spune el ,iar mie mi se oprește inima pentru un moment amintindu-mi de scena pe care am făcut-o azi .
-Buna !E ceva important nu prea pot sa vorbesc acum...spun simtindu-ma deja jenata ,având în vedere ca Sam se încorda vizibil lângă mine.
-Ămm. .nu ,lasă ,pa !spune și închide
Pun telefonul pe noptiera ,iar Sam vine periculos de aproape de mine ,dar de data asta ochii lui nu mai transmite-au iubire,ci pericol. Iriși lui sunt roșii și se uita răzbunător la mine :
-De ce naiba te suna pe tine altcineva ,tu ce faci aici ?!? Profiți de mine ?!?
-Dar de ce ai venit aici? Sa tipi la mine ? Sa ști nu am nevoie de cineva în momentul ăsta care sa țipe la mine!tip ,iar Sam mârâie foarte tare și pleacă .
Mă așez într-un colt al camerei și îmi pun picioarele la piept ,strângând tare materialul tricoului meu.
Lacrimile nu au întârziat sa apară ,acum curgandu-mi pe toată fata .
De ce face asta? Nu își da seama cât de mult mă rănește . De ce mereu ne certam în loc sa fim fericiți ? De ce ?!?
-Lyanna ce ai ?aud o voce din dreapta mea și dau de Dean.
-De ce ai venit ?îl întreb ,încă plângând
-M-am gândit sa iti fac o vizita și te-am găsit așa !spune și mă ia în brațe .
-Gata ! Calmeaza-te!îmi sopteste la ureche .
Eu nu mai spun nimic . Doar încerc sa mă calmez cât de cât . Fără sa îmi dau seama mă cuprinde somnul ,astfel adorm în brațele lui Dean ,care nu a plecat ,a fost aici pentru mine .
Dimineața
Mă trezesc învelită într-o pătură în patul meu călduros . Observ ca Dean nu mai e lângă mine cea ce mă întristează puțin . Vezi...Sam avea dreptate ,îți place de Dean. Ce ?!? Cum naiba sa îmi placa de el . Îți palce ,recunoște . Bine ,poate doar puțin. ..
Mă ridic din pat și mă îndrept spre baie . Îmi fac rutina și mă îmbrac într-o ținuta cât de închisă am găsit ,adică toată neagra și cu niște cizme de piele .
Telefonul meu indica faptul ca am primit un mesaj . Îl ridic și citesc mesajul :
Stai departe de Dean ,ca dacă te mai văd odată lângă el ,te omor . Oi fi tu o vrăjitoare originala ,dar eu tot sunt mai puternica așa ca nu mă enerva . Acesta a fost doar un simplu avertisment ,la următoarea abatere tatal tău o sa aibă un accident nefericit . Te pup , pa !
Capitol nou ! Povesea începe sa aibă acțiune !!! Voi pe cine alegeți , Dean sau Sam ?!?
§tar 2905
CITEȘTI
Două generații
VampiroAceastă carte este volumul 3 al cărții "Învață-mă despre iubire" , unde este prezentată viața din adolescență a părinților protagonistei, dar puteți înțelege și fără sa citiți. Într-o lume în care trebuie sa fi fata perfecta, modelul tuturor iti p...