Capitolul 13

1.5K 112 18
                                    

Sam P.O.V

-Sam iubitule ,ce e ?întreabă Jennifer pe un ton pițigăiat

-Doar taci naiba din gura !spun și mă îndrept spre masina mea.

Conduc ca nebunul pana în fata casei Lyannei și observ ca mașină Lyannei e singura de aici ,cea ce inseamna ca e singura .

Deschid ușa în graba și dau de o sufragerie goala. Mă intrept spre camera ei și o vad întinsă pe pat , cu lacrimi uscate la ochi ,uitandu-se în gol.

O noua lacrima izvoraste din ochii săi verzi ,curgând pe obrazul ei fin.

Mă așez lângă ea, pe pat ,cât de subtil posibil ,încât nici măcar nu m-a observat încă .

Îmi presez buzele de obrazul ei ,atunci ea tresare puternic și sare din pat ,fix de parcă as fi ars-o .

-Stai departe de mine ! Îmi faci rău !spune ea ,vazandu-se durerea din ochii ei .

-Lyanna a fost doar o neînțelegere. ..și apoi îi explic cum s-au petrecut defapt lucrurile .

Ea nu mai spune nimic ,doar se așează lângă mine și mă privește ,parcă cu părere de rău .

-Și ceva m-am saturat de tristețea asta! Vreau sa mergem într-o vacanta ,doar noi doi ! Ce părere ai ?o întreb ,iar ochii ei încep sa strălucească dintr-o data

-Mi-a plăcea mult !spune și un zâmbet jucăuș îi apare pe fata .

Lyanna P.O.V

Câteodată e atât de inganfat și de argh...dar câteodată e atât de dulce. Excursia mi se pare un lucru pe care chiar îl meritam ,amândoi .

În ultimul timp ne-am certat mai mult decât e cazul și spun ca ar fi bine sa luam o pauza de la certuri ,iar excursia este modul perfect. Abia aștept sa petrecem timp doar noi doi ,împreună .

Sam mă ia în brațe și îmi zâmbește cald apoi mă sărută ușor și se desparte pentru un moment pentru a mă privi apoi îi suna telefonul. Telefoanele astea au ceva împotriva noastră .

Discuta ceva timp un n-am habar cine și pleacă sub pretextul ca s-a întâmplat ceva la o firama a tatălui sau ! Oare ce ?!?

Doua capitole într-o zi :))
Record personal :))

Kiss :**

Śťáŕ :)

Două generațiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum