Capitolul 28

1.1K 112 44
                                    

》NEEDITAT 《
Lyanna P.O.V

În fata mea erau Faith și Dakota. Dakota o ținea strâns de mana pe Faith, iar prințesa mea avea lacrimi în ochi.

-I-ati ghearele de pe fiica mea fufo ca te omor!spun și o iau de par, astfel ea dandu-i drumul fetiței mele.

-Dakota ce naiba cauți aici? întreabă Cameron și mă ia din parul Dakotei.

-Am venit după tine... dar se pare ca ai uitat destul de repede de logodnica ta.spune, și eu doar mă uit cu ura la ea.

-Ne-am despărțit Dakota. Treci peste.spune el rece.

Ea începe să rada isteric și ne uitam toți la ea ca la o nebuna, cea ce și este.

-Vai s-au împăcat amorezii! V-am mai despărțit odată, o mai pot face de nenumărate ori.rade ea, iar eu și Cam ne uitam ca prostii la nebuna

-Adică tu ne-ai trimis mesajele javra?o întreb, iar ea se face roșie la fata.

Vine amenințător se aproape de mine și se pregătește să îmi dea o palmă zdravănă, dar este oprita de Cameron care îi apuca mana scorpiei și o imbranceste aceasta dezechilibrandu-se și căzând pe jos.

-Dar ce ti-am făcut ei?întreabă Faith și toți se uita surprinși la fetița de trei ani de lângă piciorul meu.

-Ce mi-au făcut? Lyanna mi-a făcut ceva! Dacă ea nu s-ar fi născut toată puterea ta ar fi fost a mea! Dar a trebui sa apari tu, fata perfectă, regina scolii și a unui grup de ratați populari din școală! scuipa ea spre noi

Nu mai spune nimic, doar iese pe ușa, trantind-o în urma ei.

-Scumpo ti-a făcut ceva scorpia? o întreb, eu și Cameron fiind în genunchi lângă ea

-Nu!spune și ne ia în brațe pe amândoi.

-Bine scumpo! Acum hai la culcare, mâine vin unchiul și mătușa ta și bineînțeles și nașii tăi.

Nu mai spune nimic, doar ne ia pe amândoi de mana și ne conduce în camera ei.

-Vreau sa îmi citiți o poveste!spune ea și eu îi zâmbesc .

-Ce poveste vrei sa iti citesc, scumpo?o întreb, iar ea dă negativ din cap

-Vreau ca amândoi sa-mi citiți povestea, împreună!spune și eu și Cameron ne uitam unul la altul.

Am început să-i citim și ea a adormit imediat. O pup pe obrazul stâng și Cameron pe cel drept și o lăsăm să dormă îmi pace.

Mergem și noi spre camere noastre și fix când ca intru în camera mea simt cum mana mea este apucata de cineva și nu mare îmi este mirarea când dau de Cameron.

Fără alte comentarii își zdrobește buzele de ale mele și sincer nu îl resping, chiar nu vreau și nici nu am putere după ziua de azi.

Îl simt pe Cameron cum se desparte și se uita câteva momente la mine.

-Ămm...nu știu cum sa te întreb. Vrei să fi...iubita mea!spune și eu pufnesc în râs.

-Da!îi răspund, iar el se uita surprins la mine. Dar mâine vei cam avea de aface cu Luke și cu Ryan și nu prea as vrea sa fiu în locul tău.ii răspund sincer

-Ăham...deci unchiul și matuasa lui Faith sunt Luke și Crystal și nașii Ryan și Bella?intraba el, iar eu aprob. Atunci am dat de naiba, iubito!spune și pe mine mă cuprinse un ras colorat.

Capitol fără suspans :) Sunt iar împreună ♡_♡. App pt. cei ce au uitat Luke e fratele Lyannei și Crystal, Ryan și Bella sunt prietenii ei ;)

Kiss :***

§tar2905

Două generațiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum