Capitolul 30

1.2K 105 35
                                    

Needitat

Când dau de un barbat îmbrăcat din cap pana în picioare în negru care îmi ținea un pistol la tâmplă.

În aceasi situație ca și mine erau și Crystal și Bella.

-Faceți vreo mișcare și tragem! spune unul dintre ei, iar fetele încep sa plângă.

Nimeni nu spune nimic, fiecare parcă așteaptă un clopoțel salvator care poate sa ne scape de astia. Nu știu de ce, dar am împresia ca are legătură cu mica problema în care am intrat, adică făcutul curselor ilegale cu mașini.

Mereu am fost buna la condus, tata m-a învățat sa o fac, și tot el m-a mai învățat un lucru...

Mă zmuces din strânsoarea lui și reușesc sa îi dau cu piciorul peste mana, pistolul aterizând la picioarele mele. Cele doua matahale ce le țineau captive pe fete vin spre mine și primesc aceiaș mișcare, rezultatul fiind același, dar le mai aplic și niște pumni sănătoși pentru a cădea pe jos.

-Ce naiba a fost asta? țipă Luke la mine, dar decid sa îl ignor și sa îmi văd de treaba.

Îi dau masca jos matahalei care mă ținea pe mine și aproape urlu când văd cine este.

În fata mea stătea Liam care îmi arunca o privire acida. Nu mă mai țin și îi dau doua picioare în burta, acesta gemând de durere.

-Ti-am mai spus sa mă lași naiba în pace, și tu și ceilalți parteneri ai tăi! urlu la ei, iar observ cum Bella îi ia pe Faith, Aiden, Aria și pe Derek din camera.

-Nu ti-a spus șeful ca nu te poți retrage!? Sunt foarte multe în joc! țipă și el la mine și mai primește un picior în burta

-Nu mă interesează! Cara-te de aici cu tot cu matahalele astea! Acum! tip și cei trei se ridica cu greu de pe jos și părăsesc casa.

-Ai de dat niște explicații, chiar foarte multe explicații domnișoară! spune Luke și eu îmi las capul în jos, privind rușinată podeaua.

Le-am povestit tot, cum m-am apucat de curse, cum m-am reîntâlnit cu Cameron, cine era defapt Liam și de ce m-a sărutat atunci în biroul acela.

-Adică șeful ăsta al tău te-a obligat sa fi cu Liam doar pentru ca e fiul sau? mă întreabă surprins Ryan

-Da!admit și toți se uita șocați la mine

-Și de ce nu ne-ai spus nimic? întreabă Crystal

-Fiecare avea treaba lui, tu și Luke cu Aiden și Derek, Ryan și Bella cu Aria, iar ei chiar nu voiam sa va expun și pe voi și pe ei! le spun, iar eu se uita cu totul șocați la mine

-Acum gata cu drama, acum ca toți suntem aici vreau sa facem un pact! le propun și toți ascultă

-Sa îl auzim!spune Bella.

-Împreună mereu? Și la bine, și la greu?

-Împreună mereu! țipă toți și ne punem palmele unele peste altele, ridicandu-le în sus și râzând cu pofta.

Cred ca în sfârșit viața mea e perfecta, din nou...doar cred, pana la urma lucrurile inperfecte au și ele farmecul lor...

Sfârșit

Dragilor această carte a luat final :) Vreau sa aud păreri cât mai sincere...va ascult :) anunț volumul 4 va fi și el prezent și îl voi continua chiar aici, în aceasta carte, deci nu o scoateți din biblioteca :)

pup și nu uitați de părerile alea. Pana atunci ne întâlnim la celelalte cărți ale mele, și va spun ca cel mai mult voi axa pe A double life, bineînțeles pana când voi pune volumul 4 care mai precizez o data va continua tot aici :)

Două generațiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum