Capitolul 15

1.3K 110 12
                                    

În fata mea se afla cea mai frumoasa cabana văzută vreodată

-E ...superba !spun,iar Sam zâmbește satisfăcut .

-Asta și speram !spune el și eu rad

Am intrat în cabana și ne-am lăsat bagajele ,apoi ne-am asezat pe canapeaua pufoasa ,din living și ne-am uitat la un film despre doua gemene care au descoperit ca au puteți magice ,bla ,bla ,bla .

Dintr-o data telefonul meu bâzâie, semn ca am primit um mesaj .

Ok,știu ca ti-am spus sa stai departe de Dean ,dar m-am răzgândit. Acum îl vreau pe Sam ,e mai dulce. Bucurate de excursia asta, pentru ca va fi ultima dacă nu te despărți de Sam pana la sfârșitul săptămânii. Tic-tac ,timpul trece .
Și dacă ți la Sam ,fa-o ,doar dacă nu vrei sa aibă un accident neplăcut !
Semnat , §

-Ce s-a întâmplat ,te-ai făcut alba la fata !spune Sam

-Ămm...nimic ! A fost doar. ..bunica !inventez eu ceva repede și îi zâmbesc dulce .

Sam P.O.V

Ok,asta a fost bizar .

-Sam ,îmi faci un om de zăpadă ? întreabă ea ,dulce .

-Nu știu sa fac oameni de zăpadă !spun sincer și o trag lângă mine

Ea mârâie nemulțumită și se da jos de pe mine,acum poziționându-se în fata mea .

-Nu mai stau lângă tine pana nu îmi faci un om de zăpadă .

-Serios ?!? Hai ca nu am chef de joaca !spun și o trag astfel încât sa nu se mai poată ridica .

Ea se zmuceste nemulțumită și reușește totuși sa se ridice .

-Mai întâi omul de zăpadă și apoi altceva !spune muscandu-si buza inferioara .

-Ok,ok! Îți fac omul de zăpadă ,dar apoi facem ce vreau eu !spun rânjind .

Lyanna P.O.V

Sam rânjește malefic și iese afară ,iar în 10 minute "omul de zăpadă "
este gata .

-E urat !spun eu cu o voce de copil mic .

-Ba e foarte frumos ,și Îți place !spune el

-Ba nu...apuc sa spun ca își zdrobește buzele de ale mele ,apoi se desparte de mine brusc .

-Acum Îți palce omul de zăpadă ?întreabă el rânjind

- Poate...spun și el zâmbește satisfăcut și mă trage după el în cabana.

Dimineața

Sam P.O.V

Mă trezesc înaintea Lyannei și cobor jos. Lyanna si-a lăsat telefonul pe masa .

Încă sunt curios ce mesaj a primit ieri de s-a albit așa la fata .

Deschid telefonul și caut mă mesaje recente și observ un nr. necunoscut .

Citesc mesajul și rămân înmărmurit .

-Sam ,ce faci?întreabă cineva din spatele meu.

Firar e Lyanna....

Boom ! Capitol nou:)))

Kiss :*

§TAR :)))

Două generațiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum