Část 1.Nový důkaz

268 14 2
                                    

Jmenuji se Mett, bydlím v Phoenixu v Arizoně. Rád hraji na kytaru a poslouchám country. Jsem mladší bratr Mika který se svými přáteli před lety odjeli do Black Wood Pines a nikdo neví co se tam stalo. Vím jenom jednu věc, když tam jeli bylo jich 8, ale vrátilo se jich 6. Pracuji u policie 10 let a rozhodl jsem se, že získám nějaké nové důkazy o tom co se stalo. Policie případ uzavřela, jen proto, že nic nenašli ale podle mne je v těch horách něco co nikdo neměl nikdy objevit.

Plánuji že tam pojedu, ale ne sám vezmu svoje nejlepší přátele, kteří chtějí poznat pravdu stejně jako já. První koho vezmu bude člověk na kterého se mohu spolehnou a to je sestra od Sam Becky, je velmi spolehlivá a odvážná. Sleduje horrory takže budu mít někoho kdo se strachu nebojí. Pracuje jako doktorka v Phoenixu. Dva roky chodí na kurzy zpívání, často si chodím poslechnout její nádherný hlas. Další člověk je sestra od Ashley, je spisovatelkou a ráda chodí na procházky se svým psem. A poslední je bratr od Chrise Steve, je to dobrý kamarád chodíme spolu na ryby a nebo jenom tak pokecat. Pracuje v místní firmě jako instalatér. Na tyhle lidi se můžu spolehnout, ale první musím naplánovat cestu.


NA DRUHÝ DEN RÁNO

Dneska jsem se vyspal dobře, až dojedu na stanici, tak se musím stavit za šéfem, aby mi dal přístup do archívu. Šéf je právě v kanceláři mám štěstí. Zaťukal jsem a z místnosti se ozvalo "dále", "dobrý den šéfe" řekl jsem. "Ahoj Mette, co pro tebe můžu udělat". "Jenom jsem se chtěl zeptat nepůjčil by jste my klíč od archívu". Čekal jsem, že řekne ne, ale půjčil mi ho. "Děkuji moc" odpověděl jsem. "Mette" zavolal na mne šéf. Strnul jsem a pomalu jsem se otočil. "Ano pane" čekal jsem, co se bude dít. "K čemu ten klíč potřebuješ, zase jdeš hledat nějaké důkazy co se tam tenkrát stalo, už jsem ti říkal, že policie to místo prohledala a nic nenašla". V tom jsem odpověděl "Pane podle mne tam něco je a já to najdu, mějte se". Už mě začalo štvát když všichni říkali, že tam nic nenašli, ale já vím, že tam něco je. Když jsem vstoupil do archívu, musel jsem hledat spisy o spálené chatě, nebylo to lehké, protože tam bylo plno dalších spisů. Když jsem chvíli hledal, tak najednou jsem uviděl složku s nápisem PŘÍPAD V BLACK WOOD PINES. Rychle jsem ji vzal a začal číst, byly tam jména Mika a dalších kamarádů a taky, že se pohřešuje Josh a Matt. Byly tam fotky spálené chaty a nějaké vysílací věže, ale nikdy se nikdo nedozvěděl pravdu ale já se o to s ostatními pokusím.

Obvolal jsem kamarády a řekl že se s nimi potřebuji setkat u mě doma. Když všichni dorazili mohli jsme začít plánovat cestu. Řekl jsem co jsem se dozvěděl, Becky říkala že když jednou spala u Sam tak mluvila se spaní a říkala něco o Wendigovi, nevěděl jsem co to může být. Becky říkala, že se to pokusí zjistit, souhlasil jsem a Candy nám ukázala deník, který našla u Ashley doma. Bylo tam něco i o Wendigovi, začali jsme číst, naskakovala nám s toho husí kůže. Najednou Becky řekla, "Mette, já jsem tohle už viděla na internetu, podle legend žije v severních lesích a živí se lidským masem". "Dobře děkuji všem za informace zítra se uvidíme a naplánujeme zbytek". Všichni souhlasili, rozloučili jsme se a já jsem si šel zabalit věci už dopředu abych byl připraven. Sebral jsem do ruky moji služební zbraň a dal ji k věcem. "Nechci nic riskovat" řekl jsem. Kdyby se někomu něco stalo tak bych si to neodpustil, proto dám na každého s nich pozor.

KONEC 1.ČÁSTI


Until DawnKde žijí příběhy. Začni objevovat