Část 6.Záchrana

106 5 5
                                    

Museli jsme se dostat k Sam,Stevovi a Candy,měli jsme plamenomet který Wendiga hravě zvládne.Ted už stačilo Wendiga vylákat,což nebylo tak snadné.Chtěli jsme se s nimi spojit přes vysílačku,ale v dolech není signál."Musíme se k nim co nejdřív dostat"řekl Mike.

Sam,Steve,Candy

"Jdeme už dlouho a na nic jsme nenarazili,ani spojení nemáme"řekl Steve."To nic,ostatní vědí že jsme šli do dolů a kdyby něco tak cestu známe"řekla Sam."Já jsem tady dole už s Mikem byla,těsně před tím než jsme odpálili chatu a vy jste tady taky už byly že"?zeptala se Sam."Ano ale dostali jsme se jenom kousek ,protože na Becky a Metta zaútočil Wendigo tak jsme se museli vrátit"odpověděl Steve."A proč spadla ta rádiová věž"?zeptala se Candy."Když Matt a Emily chtěli zavolat pomoc,tak se jim to podařilo ale Wendigo s nimi shodil věž Emily visela nad propastí"."A Matt ji chtěl pomoct,jenom že potom se věž začala hroutit a Matt skočil pryč a nevěděli jsme co se sním stalo,až do chvíle dokud ho Mett nenašel"řekla Sam."To jsme nevěděli"odpověděla Candy.Skupinka byla už hluboko v dole když najednou."Počkat podívejte"řekla Sam."Co se děje"řekli oba dva."Před sebou uviděli dvě těla ženu a muže,nebo spíše to co po nich zbylo."Proboha kdo to může být"řekl Steve.Sam si klekla k tělům a chvíli si je prohlédala,až po chvíli ji došlo kdo to je."Vím kdo to je,podívejte na odznaky co mají u sebe".FBI."Tihle dva nás vyslýchali ohledně toho co se tady stalo"řekla Sam."Vždyť jsem je varovala".Steve pevně stiskl brokovnici byl v nejistotě."Tohle místo se mi vůbec nelíbí"řekl Steve."To nikomu Steve,ale musíme zůstat klidní"řekla Sam."Jdeme dál,ještě si to tady trochu pamatuji".Kamarádi už šli docela dlouho ale ani stopa po Wendigovi."To snad není možný když ho chceme vylákat tak nic,ale jindy se ho nemůžeme zbavit"řekl Steve."Neboj on se ukáže"řekla Sam."A Sam,co jste řekli u výslechu když se vás ptali co se tady stalo"?zeptala se Candy."Že je tady dole něco hrozného a nesmí sem chodit,ale neposlechli"."A co Jess co se jí stalo"?."Jess to tady odnesla nejhůře,když byla s Mikem v lese unesl ji Wendigo Mike utíkal pro ni ale našel Jess zraněnou a spadl sní výtah"."Potom jsme viděli jak někdo vychází z lesa,poznali jsme že je to Jess Mike pro ni rychle utíkal,ale tohle ji docela změnilo"."To je strašné"řekl Steve.Najednou uslyšel Steve za sebou kroky."Pššš holky stůjte"."Co se děje"zašeptala Sam."Něco jsem za námi slyšel".Kamarádi chvíli stáli a čekali co se bude dít.Ale nic se nestalo."Půjdeme dál ale budte ve střehu"řekla Sam."Musíme se spojit s ostatníma".Sam už věděla že jsou pozorováni Wendigem,ale nechtěla dělat paniku."Kdy že máme mít sraz u chaty"?zeptal se Steve."18:00 A je právě 16:40 máme ještě čas"řekla Sam.A šli dál.

Ostatní skupinka

Kamarádi se blížili k dolům.Museli ted zachránit skupinku která šla do dolů.Wendigo chce využít situace když jsou bez braní.Rozhlédnul jsem se kolem ale neviděl jsem Wolfieho."Miku,kde je Wolfie".Poslal jsem ho k chatě,řekl jsem mu že tam na nás musí počkat,nechci Wolfieho tahat do dolů"."Zkus se ještě spojit s ostatníma"řekla Becky Mikovi."Halo Sam ozvěte se,Sam halo tady Mike".Ale nikdo se neozval,jediné co šlo slyšet bylo šumění."Zkusíme to později"řekl Mike.Souhlasili jsme a doufali že jsou v pořádku.Trochu jsme zrychlili nechtěli jsme ztrácet čas."Jak je to ještě daleko k dolu"zeptala se Ashley."Asi tak deset"minut řekl Mike.Mike doly docela dobře zná.Podíval jsem se na Becky, na to že jsme toho už dost zažili byla klidná,tohle na ní obdivuji."Co"usmála se."Jenom se dívám jak si klidná"."Ted se ale bojím o ostatní,doufám že se k nim dostaneme dřív než Wendigo"."Neboj zvládneme to".Chytl jsem Becky za ruku která příjemně hřála."Jak to děláš že máš v takové zimě tak příjemně hřejivé ruce"."Já to tak mám vždycky"mrkla na mě.Před sebou jsme uviděli velký vstup do dolů."Tak jo držte se všichni u sebe,já s Chrisem jdeme dopředu"řekl Mike.V dole byly poházeny věci které tady museli nechat horníci.Všude bylo ticho,až to bylo docela děsivé.Mike se pokoušel spojit s ostatníma ale bylo ticho.Museli jsme jít dál a doufat že narazíme na kamarády.

Sam,Steve,Candy

Všichni byly v nejistotě,chvílemi za sebou slyšeli kroky."Tak jo nechtěla jsem vás děsit ale sleduje nás Wendigo už chvíli"řekla Sam."Buďte v klidu,doufejme že ostatní jsou taky už v dolech".Kroky se začali přibližovat,kamarádi začali zrychlovat.Když chtěli vstoupit do další chodby,tak cestu jim zablokoval Wendigo."Zatraceně"vykřikl Steve.Sam hodila po Wendigovi zápalnou lahev,ale byl moc rychlí.Skákal po stropě po zdi,bylo těžké zpozorovat odkud zaútočí.Chtěl skočit na Candy ale Steve ho velkou silou udeřil pažbou od brokovnice."Holky běžte za mě já si sním zkusím poradit"řekl Steve.Vystřelil po Wendigovi,zapůsobilo to ale když si chtěl nabít,Wendigo využil situace a skočil na Steva.Sam a Candy sebrali kameně a začali je házet po Wendigovi.Když povolil ,Steve si stoupl a vrazil to mu pěstí a hned další ránu.Ale Wendigo  vrazil Stevovi taky dvě rány.Steve odletěl až k holkám rychle mu pomohli vstát."Tak jo,máme tu velký problém"řekl Steve.Wendigo se chystal že zaútočí,ale právě jsme dorazili my.Wendigo nevěděl co má dělat tak hlasitě řval.Sam,Steve a Candy utíkali za námi."Tak jo Chrisi si připraven"řekl Mike."Jistě že ano už se nemůžu dočkat až ho spálím na uhel".Mike zasadil do Wendiga pár ran aby ho zpomalil."Chrisi teď".Chris se přiblížil dostatečně k Wendigovi."Nažer se"zakřičel Chris.Spustil plamen,Wendiga to trochu popálilo ale když už ho Chris měl plamenomet přestal fungovat."Co to sakra má být,to né"."Chris se na nás podíval."Lidi máme problém,UTÍKEJTE"zakřičel Chris a zahodil plamenomet.Když jsme byly v tunelu,který vede na povrch tak Mike hodil zápalnou lahev aby nás Wendigo nemohl pronásledovat.

Všichni jsme rychle utíkali a doufali že plamen Wendiga zdrží na delší dobu.Ani jsme se neohlíželi,utíkali jsme jak to nejrychleji šlo.Za sebou jsme slyšeli velký řev,běhal nám s toho mráz po zádech."Ještě kousek lidi a jsme u chaty"křičel jsem. Už jsme slyšeli Wolfieho,doběhli jsme k chatě.Wolfie seděl před dveřmi a hlídal.Otevřeli jsme dveře a všichni jsme vletěli dovnitř.Zamkli jsme dveře a okna zakryli aby nešlo vidět ze se tady svítí.Nikdo z nás nemohl popadnou dech."Já....to..ne..chápu"vykoktal se Chris."Asi přestal fungovat kvůli tomu že byl tak dlouho v zimě"řekl Mike."Děkujeme že jste nás zachránili"řekla Sam."Ještě chvilku a bylo po nás"."Vidíme že jste našli Wolfie"řekla Sam."Spíš on našel a zachránil nás"řekl Mike."Chci si ho vzít domů,aspoň přivezu Jess dárek"a zasmál se.Podíval jsem se na Becky."V pořádku zlato"."Jo jsem v pořádku,tohle teda byl běh"usmála se."To teda jo ale když jsem slyšel ten řev tak my nohy utíkali sami"řekl jsem."Pravda ale zvládli jsme to"řekla Becky.A objali jsme se."Takže myslím že lov nám tak na půl nevyšel"řekl Mike."Pro dnešek by to už stačilo,zítra budeme pokračovat"."Takže zlato zítra další lov"řekl jsem."Doufám že to už dopadne dobře"řekla Becky."Snad jo".Políbili jsme se a šli si lehnout.


Konec šesté části.

Until DawnKde žijí příběhy. Začni objevovat