Mett
Seděli jsme u stolu a hráli karty,holky byly v kuchyni a povídali si.Chtěli jsme jít obhlídnout jak to vypadá venku,ale velmi sněžilo.Po chvíli jsme dohráli a každý šel dělat něco jiného.Sedl jsem si do křesla a v tom si na proti mě sedl na gauč Chris."Mette"."Ano,co potřebuješ"."Chtěl jsem ti říct že ti moc děkuji že si pomohl Ashley v tom dolu"."To je v pořádku,já rád pomůžu když vím jak na to".Kývli jsme na sebe a Chris odešel.Já jsem se za přemýšlel a chtěl jsem přijít na to,jak se Josh mohl proměnit ve Wendiga.Mike říkal že když ho naposledy viděl tak Joshe od táhl Wendigo,ale co se stalo pak nikdo neví.Potřeboval jsem si na chvíli odpočinout,šel jsem do pokoje a půjčil jsem si hororovou knihu kterou si přivezla Becky.Už minule mě to začalo bavit,tak jsem si chtěl přečíst ještě kousek."Vidím že tě ta kniha chytla"řekla Becky která právě vstoupila do pokoje."Ano ale zatím mám přečtený jenom kousek"."Ale musím si takových knih přečíst víc".Becky si zamnou lehla."Musím říct že si Ashley ruku ošetřil dobře,když jsem jí kontrolovala ruku tak jsem nic špatného nenašla"."A kdo mě to asi naučil"mrkl jsem na Becky.Usmála se."Dneska půjdeme zase do dolů ve stejných dvou skupinkách jak minule"."A neměla bych jít místo Ashley"."Ne já chci abys zůstala tady s ostatníma,v chatě budeš v bezpečí"."Tak dobře,ale dávej na sebe pozor"řekla Becky."Neboj budu"."Na chvíli se prospím"řekl jsem."Jasně já si budu číst"řekla Becky a mrkla.Zavřel jsem oči a za chvíli jsem usnul.Zdál se mi,byl jsem někde v dole v úzké chodbě."Kde to jsem".A šel jsem dál.Uslyšel jsem nějaké hlasy,čím víc jsem se blížil tak jsem je slyšel.Najednou jsem uslyšel volání o pomoc.Byly to Mike,Becky,Sam a Ashley."Mette pomoc nám".Rychle jsem začal utíkat,"vydržte už běžím"křičel jsem.Ale chodba byla nekonečná,když jsem zní vyběhl,byly přede mnou dva tunely.Nevěděl jsem do kterého mám běžet,jakoby výkřiky šli s obou.Rozhodl jsem se že poběžím do pravého tunelu.Když jsem doběhl na konec,tak všude byli kosti."Co to má být,tyhle kosti tady musí ležet hodně dlouho".A výkřiky utichli."to nechápu".Když jsem se otočil,tak na mě skočil Wendigo.Bránil jsem se jak jenom šlo,ale marně Wendigo ke mě skočil a sekl mě rukou.V tom jsem se probudil.Málem jsem vyskočil,byl jsem zpocený."To je v pořádku Mette klid,něco se ti zdálo"mluvila na mě Becky klidným hlasem a držela mě za ruku."Díky bohu byl to sen"řekl jsem vydýchaným hlasem."Nedělal jsem kravál"."Ne jenom jsi začal mluvit se spaní a potom si se začal ohánět rukama"."Tak to jo"."Co se ti zdálo".Řekl jsem Becky co se my zdálo."Ou to je drsný"řekla Becky."Jak jsem dlouho spal"."Skoro dvě hodiny"."Tak to abych se šel podívat na ostatní,Mike už bude chystat další výpravu"."Tak jo".
Přišel jsem do obýváku a Mike seděl u krbu."Ahoj Mette"."Ahoj Miku"."Kdy chceš zase vyjít"zeptal jsem se."Asi za hodinu a půl to bude akorát"."Dobře"."Miku chtěl jsem ti říct,zdál se mi sen"a popsal jsem Mikovi co se my zdálo."Počkej a byly to naše hlasy"."Ano"."A když si doběhl nakonec,byly tam čerstvé těla"."Ne byly tam kosti,které tam museli ležet už dlouho"."Tak to ho jsem se obával,ještě jsme vám zapomněli říct jednu věc"."Chceš říct že ten sen byl pravdiví"."Docela ano,když jsme tady byly tak Ashley slyšela jak Jess křičí o pomoc"."Ale rozhodla se že tam nepůjde a potom při výslechu Jess řekla že nevolala o pomoc"."A kdo to byl"zeptal jsem se."Wendigo"."Cože jak to mohl být Wendigo"."Umí napodobovat hlasy přátel"."Kdyby si někdy slyšel někoho volat o pomoc tak nechoď tam"."Tak to děkuji to je důležitá informace".Mike na mě kývl a šel pryč."Bylo ještě dost času a nevěděl jsem co dělat.Chtěl jsem jít zpátky za Becky,ale podíval jsem se vedle krbu na stůl a bylo tam album Alana Jacksona.Je to můj oblíbený country zpěvák,to sem musel donést Steve.Napadla mě dobrá věc."Rád tančím a Becky chodí do taneční,tak jsem se rozhodl že si to tady trochu zpestříme.Šel jsem pro Becky.Becky si četla,"Máš chvilku krásko"a usmíval jsem se."Jasně děje se něco"."Ne jenom mám takové malé překvapení".Becky přišla do obýváku a já stál u rádia,které taky dovezl Steve.A pustil jsem písničku.Becky se usmála."Zatančíš si se mnou"a nastavil jsem ruku."S tebou vždycky"a dala my ruku."Ještě my to pořád jde"řekl jsem."Ještě aby ne"řekla Becky.Tančili jsme pomalí tanec.V krbu klidně hořel plamen a písnička krásně hrála.Bylo to pěkné ale bylo by to lepší,kdyby venku nepobíhal Wendigo."Něco mě napadlo,až tohle skončí tak můžeme chodit na taneční kurz lindy hop"řekl jsem."Je to dobrý tanec a u toho se člověk vyřádí"."To ano"řekla Becky.Tančili jsme asi hodinu.Do obýváku přišel Mike,"Jde vám to dobře,ale musíme vyrazit"."Děkuji za tanec Becky".Usmála se na mě.
ČTEŠ
Until Dawn
FanfictionČást 1.-nový důkaz Jmenuji se Mett, bydlím v Phoenixu v Arizoně. Rád hraju na kytaru a poslouchám country. Jsem mladší bratr Mika který se svými přáteli před lety odjeli do Black Wood pines a nikdo neví co se tam stalo. Vím jenom jednu věc, když tam...