Část 3.Black Wood Pines

116 8 0
                                    

Sobota večer

Jedeme asi 2 hodiny a čeká nás ještě 8 hodin jízdy. Aby nám čas rychle utíkal, tak jsme si povídali o různých věcech. Uplynulo už 6 nekonečných hodin a Steve s Candy spali, podíval jsem se na Becky, která si se sebou sebrala deník. Chtěla se dozvědět co nejvíc informací, já jsem sledoval cestu a čím víc jsme se blížili, tak tím víc sněžilo. Becky se na mne podívala a řekla "Tady se píše, že Wendiga můžeme zabít pouze když ho spálíme". "To zní zajímavě" usmál jsem se. "Už se necháme překvapit co tam na nás čeká" řekl jsem. "Měla by ses taky prospat, ještě nás čeká dlouhá cesta. "Já zatím budu hypnotizovat cestu" mrkl jsem na ni. "Dobře" Becky si opřela hlavu na moje rameno a za chvilku spali všichni. Přemýšlel jsem, kdyby se někomu něco stalo tak bych to nepřežil, raději bych položil život, než aby se někomu něco stalo. Ale nebudu na tohle myslet. Po chvíli mi Steve poklepal po rameni. Šeptem se mě zeptal, "jak si na tom, nechceš vystřídat". "Ne to je dobrý, ještě hodinu a jsme tam". "Mette, ty víš co tam na nás čeká a vím, že to nebude nic pěkného, ale jenom jsem ti chtěl říct, že ať už tam bude cokoliv, tak budu stát při tobě". "Já vím, to samé i já". Steve se opřel a za chvíli usnul. Podíval jsem se na Becky, která měla opřenou hlavu na mém rameni a klidně spala. Pousmál jsem se, byl jsem sice klidný ale uvnitř jsem byl v nejistotě.

Black Wood Pines

Právě jsme dorazili na místo,byla už tma a probudil jsem kamarády.Když jsme vyšli z auta,tak se před námi rozpínali nádherné hory.A pod horama byla chata kterou jsme si pronajali,nebylo to nic extra ale byla docela veliká.Sebrali jsme holkám věci a šli se ubytovat.Když jsme vešli do chaty,tak působila příjemně.rozdělali jsme v krbu oheň.Bylo tady i rádio do kterého Steve pustil muziku.já jsem rozložil mapu Black Wood Pines,ukázal jsem kamarádům kam zítra půjdeme.Chtěl jsem jít na místo kde byla chata a možná k sanatoriu ale to se my zdálo být nebezpečné.Candy ukázala na rádiovou věž,souhlasili jsme že by jsme se tam mohli podívat."A něco pro vás mám" řekl jsem.Vytáhl jsem z tašky dvě zbraně.Stevuv obličej se rozzářil,rád totiž střílí a vážně je v tom dobrý."Sebral jsem jenom dvě zbraně,takže budeme chodit v párech"."Ale doufejme že je nebudeme muset použít".Takže zítra nás čeká vyjet lanovkou na horu a cesta k chatě.Všichni souhlasili a šli jsme si lehnout.Když jsem šel do postele,tak mi začal zvonit telefon.Mike."Ahoj Miku co se děje"."Ahoj Mette jenom jsem se chtěl zeptat jak si užíváte na chatě"."Jo je to tady fajn ale už jdeme spát co ty"."Já sedím se Sam a s ostatníma v baru."Tak si to užijte odpověděl jsem"."Vy taky" řekl Mike a zavěsil.Lehl jsem si do postele a za chvilku usnul.

Ráno

Když jsem se vzbudil,Steve ještě spal musel jsem ho vzbudit.Když jsme vešli do kuchyně Candy studovala mapu."Ahoj Candy"řekl jsem."Ahoj Mette"."Kde je Becky "."Ještě spí" odpověděla Candy.Pousmál jsem se.Když jsem vstoupil do pokoje holek,Becky ležela a spala.Klekl jsem si k posteli."Vstávat krásko za chvíli vyrážíme".Podívala se na mě ospalým pohledem a usmála se."Jasně"políbil jsem ji."Dej my minutku za chvíli jsem u vás"."Dobře".Když jsme byly připravení vydali jsme se k lanovce,ani moc nesněžilo což byla paráda.Když jsme dorazili k lanové stanici, byl tam plakát a na něm napsané pohřešované a fotky Beth a Hannah.Podíval jsem se na Steva,který se za ně pomodlil.Candy se dívala nahoru jakoby něco viděla,Becky se zeptala,"něco se děje Candy"."Ne jenom mě zajímá co je to za budovu tam na hoře".Sebral jsem svůj dalekohled a uviděl sanatorium ale vypadalo že je shořené."To je sanatorium" odpověděl jsem."To mu místu se budeme vyhýbat".A šel jsem za Stevem.Musely jsme vyrazit dveře,abychom se dostali dovnitř,protože už delší dobu tady nikdo nebyl."Nevíte někdo jak se to startuje"zeptal jsem se.Potom jsem uviděli tlačítko start,když jsme se to chtěli pokusit na startovat nic se nestalo.Až na podruhé lanovka hlasitě nastartovala.Lanovka nás vyvezla na horu,už jsme pocítili větší zimu.Když jsme vyšli s lanovky,tak cestou k chatě jsem měl pocit že nás někdo sleduje.Becky si všimla že jsem trochu znejistil."Děje se něco zlato"."Ne jenom mám takoví divný pocit".Ale zavrtěl jsem hlavou"to nic jdeme dál".Chytl jsem Becky za ruku a šli jsme pomalu k chatě.

Chata

Když jsme došli k chatě,nebo to co zní zbylo tak bylo vidět že je to jenom hromada ohořelého dřeva.Přišli jsme blíž a snažili jsme se najít nějaký důkaz,najednou jsem uviděl nějaký papírek.Když jsem ho zvedl tak to byla fotka na které byl Josh.Steve šel ke mě a málem zakopl o nějakou věc."Co to tady je" řekl Steve a když se to pokusil vytáhnout tak zakřičel."Co se děje"řekla Candy.Skrčil jsem se a podíval se dolů.Byla to ruka a na ní vytetovaný motýl.Všem nám došlo čí to asi bude."Jdeme dál"řekl jsem tady už nic není."Jo a málem bych zapomněl"a sáhl jsem do tašky."Tady jsou dvě vysílačky".Kdyby jsme se rozdělili tak at jsme spolu ve spojení.Ted jsme museli vyrazit k rádiové věži. 

Rádiová věž

Konečně jsme došli až k věži ale nebyla tam,když jsme se podívali pořádně tak jsme uviděli věž zabořenou v zemi.Byla zabořená až do důlní šachty."Tak jo"řekl Steve."Já se s Candy podívám dolů a ty se s Becky podívejte do šachty tady nahoře".Souhlasil jsem."A Steve udržuj spojení".Kývl na mě a spustil se dolů i s Candy."Tak jo Becky jdu první a budu tě jistit"."Jasně" a mrkla na mě.Vstoupily jsme do šachty,"Steve slyšíš mě"."Ovšem"."Super když na něco narazíte dejte nám vědět"."Jasně" řekl Steve.A já jsem s Becky postupoval opatrně úzkou šachtou.Becky uviděla nalevo ještě jednu chodbu,"Mette bude ti vadit když se tam mrknu"."Ne ale nechoď daleko","Neboj".Když jsem došel nakonec tak chodba končila.Podíval jsem se na horu a uviděl tmavou postavu,leknutím jsem spadl na zem."Sakra co to je"řekl jsem vyděšeně.Posvítil jsem baterkou a věděl jsem že tahle postava my neublíží.Byl to Matt ale nešel už moc poznat.Sundal jsem Matta pomalu dolů,"Sbohem Matta"."Lidi slyšíte mě","Tady Steve slyšíme"."Našel jsem Matta"."Jak to myslíš"."Něco ho zabilo a nabodlo na hák"."Bože"."Buďte ve střehu myslím že tady nejsme sami"."Ovšem"řekl Steve.Odjistil jsem zbran a naráz my došlo že Becky šla do druhé chodby co tam asi najde.Najednou jsem uslyšel křik byla to Becky."Ne ne ne ne sakra"a rychle jsem vytáhl zbraň a utíkal chodbou kam se vydala."Vydrž Becky"a utíkal jsem jak to jenom šlo.Doběhl jsem na konec chodby,uviděl jsem Becky jak se drží nad hlubokou propastí.Už jsem byl skoro u Becky,když mě udeřila nějaká postava.Spadl jsem na zem a rychle se to pohybovalo pryč s dolu.Sáhl jsem po zbrani a začal střílet ale ani jednou jsem se netrefil bylo na mě moc rychlé.Postavil jsem se na nohy a utíkal pro Becky."Podej mi ruku"a vytáhl jsem ji nahoru.Objal sem ji,byla v šoku."To je dobrý Becky,už si v bezpečí".Po tváři ji stékali slzy a třásla se."Já jsem se strašně bála Mette"."To nic už je to dobrý"."Myslím že půjdeme zpět do chaty".Becky na mě kývla.Opatrně jsem ji pomohl vstát.Stále jsem Becky podepíral protože jsem se bál že by mohla omdlít.Po pár krocích se Becky podlomili nohy."Chyť se mě"řekl jsem.A sebral ji do náruče.Dal jsem vědět ostatním že se vracíme zpět do chaty.Becky se celou dobu třásla,měl jsem o ní strach.

Když jsme došli zpět do chaty,Steve a Candy šli do obýváku.A já jsem Becky položil do postele."Na něco bych se tě zeptal jestli ti to nebude vadit"."Ne nebude"odpověděla Becky už klidným hlasem."Asi chceš vědět co se stalo".Kývl jsem."Došla jsem nakonec chodby,kde byla propast a uslyšela jsem tě zakřičet.Chtěla jsem se za tebou jít podívat ale otočila se a uviděla jsem tmavou postavu,hrozně jsem se lekla. Strčila do mě a já se zachytila.Potom si přišel ty a chytil si mě"."A co se stalo když si šel pro mě".Řekl jsem Becky že jsem našel Matta a že zbraň tomu stvoření neublížila.Becky se na mě podívala."Myslíš na to co já".A oba dva jsme řekli WENDIGO.Zase my běhal mráz po zádech.Šli jsme za ostatníma.Pověděli jsme co se nám přihodilo.Steve mě podal pohlednici na které byla fotka pohoří Calgary.Otočil jsem pohlednici a zezadu byl vzkaz od nějaké ženy pro Strangera.Už nám asi došlo kdo byl Stranger,mohl to být lovec wendigu."To jsme našli v dole" řekl Steve."Výborně"odpověděl jsem.Pro dnešek jsme toho měli už dost a šli spát.Já jsem si stoupl k oknu a zase se mě zmocnil pocit že nás někdo sleduje.Ale nechal jsem to být a šel si lehnout."Teď už pravdu musíme zjistit".Řekl jsem si pro sebe.

Konec třetí části.


Until DawnKde žijí příběhy. Začni objevovat