Ruhum Senin

26 3 0
                                    

Bi hayalim var benim bir gelecegim.

İnsanların artık kötü gözle bana bakmadıgı ön yargıyla yaklaşmayan insanlar istiyorum. Birisi olsun mesela diyoruz sadece birisi ya milyonlarca insandan sadece birisi. O olsun benim sevgilim arkadaşım flörtüm dostum anladınız işte.

Öyle bi hayatın içindeyimki ellerimle yaptım bunu resmen. Kimseye güvenmemeyi sevememeyi ögrendim ögrettinizlan işte ögrenmedim ögrettiniz.

Hepinizden nefret ediyorum ve ayrıca sayenizde herkesten  nefret ediyorum.

Ben de istiyorum birinin elini tutmak ona arkamı dönmek yok olmuyor. Sizin o ön yargılarınız beni sizden sogutuyor amk. Kendimi ispatlamak istemiyorum artık zaten hiç biriniz sikimde değilsiniz.

Benden nefret edin sizin gibi olmadıgım için. Kız görünce laf atmadigim için,bana güvenmek isteyen kızları altıma almadıgım için.

Kendim oldugum için benden nefret edin.

Bende istiyorum kavga etmek ne biliyim mevzuya gidince kalbimin küt küt atmasını istiyorum mesela . Olmayınca olmuyor napıyım .

Ruhum buna izin vermiyor.

Hayatı sadece sex'e dayalı kızların gözdesi oldugu gibi biri görenlere sesleniyorum;

ULAN BEN SIZE NE YAPTIMDA BÖYLE KONUSUYORSUNUZ.

Açık sözlüyüm ondan mı? Kızları etkilemeyi biliyorum nasıl konuşulacagını biliyorum ondan mı?

Saçmalamayın bi kız bunlara bakmaz bi kız bi erkekde güven arar babasından bulamadıgı sevgiyi aşkı ilgiyi arar.

Bi "AM" ugranına bitmicek dostluklar bitti neden eli sikinde gezen kardeşler yüzünden.

Benim derdim sex zevk bilader adam akıllı birisi ..

Gölgemdeki KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin