17

379 18 20
                                    

Zeynep:
Ik voelde opeens bilal lippen op de mijne. Ik probeerde me te verzetten,maar hij ging gewoon door en liet me niet tegenstribbelen.
Ik had geen kracht meer om me te verzetten en zoende hem hevig terug. Ik wist dat dit streng verboden was, maar ik had mezelf niet meer in de hand.

Opeens ging de deur van de bezemkast open en de congierge stond voor de deuropening. Bilal en ik schrokken en liepen samen de bezemkast uit.
In de gangen moesten we er om lachen. We gingen in de kantine zitten. We hadden het heel gezellig. De bel ging van de pauze. We gingen eenbeetje uitelkaar zitten zodat onze vrienden niks zouden verbergen. De kantine begon al gouw vol te lopen.
Imane was de eerste die me merkte. 'Zeynepp schatjjjjeeee!!!" Gilde ze en rende op me af. Ze was veel veranderd. Ze droog een chimaar. Insa allah zal ik dat in de toekomst ook krijgen.

Ze trok me helemaal naar zich toe en knuffelde me plat. 'Eh rustig ezel je maakt me dood' zei ik. Ze liet me los en keek me in mijn ogen. 'Hoe gaat het met je?' 'Het gaat al veel beter.' Opeens stond imane op en liep weg. Ik keek bilal niet begrijpend aan. Hij gaf me een blik van ik leg het je nog wel een keer uit.

Ik zag dat yassir en yassine er aan kwamen. Yassir keek imane vies aan. Yassine was de hele tijd aan het glimlachen. 'Welkom terug zusje. Hoe gaat het met je?' Hij ging naast bilal zitten. 'Gaat goed hamdoelillah en met jullie?' 'Gaat ook wel goed hamdoelillah gewoon school enzo. Ik ben echt blij dat je er weer bent. Deze jongen naast mij is er kapot van geweest.' Hij gaf bilal een klap op zijn achterhoofd. Ik zag dat hij begon te blozen. Ik voelde mijn wangen ook helemaal gloeien. Ik zach yassir niet begrijpend kijken. 'Heb ik iets gemist ofzo?' Yassine moest lachen.

Ik zag yusuf in de verte. Hij rende op me af en knuffelde me heel erg en voordat ik het besefde drukte hij een kus op mn wang. 'Whaaa chick. Wollah ik ben echt blij dat je er weer bent.' Hij liet me los bekeek me even en knuffelde me weer.

Opeens kwam er een bloedmooi meisje boos naar me toe en trok opeens mijn hoofddoek van mn hoofd. 'Wat denk jij eh kehba de ene keer zit je met jongens in een bezemkast de andere keer neem je mijn verloofde van me weg!' Ik was helemaal in shock. Ik schrok me rot. Ze had mij en bilal in de bezemkast gezien. Als yusuf hier achter komt ga ik dood. Ik trilde helemaal. Ze gaf me trappen. Opeens was ik weer mezelf.

Er is nog geen chick geboren die mij in elkaar kan slaan. Ik keek haar vies aan. Yusuf keek me aan met een blik van alsjeblieft niet doen. Hij wist hoe ver ik kon gaan. 'Je lijkt echt op die kankermoeder van je. Die had ook elke keer een ander!' Oke dit ging te ver. Ik stond op en keek haar aan. Ik gaf haar een trap in haar gezicht. Ze viel op de grond. Ik ging op haar zitten. En sloeg er op los. 'Wat denk jij man. Eerste mijn hoofddoek mijn eer dus eraf rukken en dan over mijn overleden moeder praten!? Wollah chick dit had je niet moeten doen!!!!! Ik sloeg en sloeg. Mn knokkels voelde ik niet eens meer. Het enige waar ik aan dacht was om deze chick pijn te doen.

Opeens voelde ik twee brede armen om me heen die me optilden. 'Neeee laaat me loss ik ga deze chick doden. Wat denkt zij man!!' Ik keek wie me optilde en het was bilal. 'Doe rustig' hij bracht me naar een wc en zei: ga je gezicht even wassen enzo dan ga ik wel ff een hijab voor je regelen.' Ik knikte naar hem.

Ik keek in de spiegel en besefte nu pas dat ik al die tijd geen hoofddoek op had. Ik wasde mijn gezicht en deed mn kleding een beetje goed. Mij knokkels waren helemaal open gegaan. Het prikte heel erg als er water op kwam.

Ik wilde de kraan iet harder opendraaien. Terwijl ik dit deed ging het dopje van de kraan er af e begon het water overal te spuiten.

Ik rende snel naar de kluisje daar had ik nog een extra bloesje. Ik pakte het en liep terug naar de wc.

Bilal:
Ik liep de wc uit. Wollah deze meid is echt gevaarlijk. Ik moest er wel een beetje om lachen. Ik moet zo snel mogelijk over zeynep vertellen thuis.

Ik liep de gangen door. Aan wie moet ik vragen of ze een extra hoofddoek hebben. Ik dacht aan 2 personen. Of aan imane of aan rumaysa het meisje met wie ze vocht.

Blijkbaar hadden ze elkaar nog niet ontmoet. Zeynep en haar gezin waren veel te druk met andere dingen dan met de verloofde van hun neef te ontmoeten.

Ik ging de gangen af. In een hoekje zag ik yusuf met rumeysa. 'Kijk rumeysa je moet je soms echt gedragen. Wat je hebt gedaan is echt heel overdreven. En ze is ook nog eens mijn nichtje. En haar moeder waar je het over had is mijn tante en ze is een paar maanden geleden overleden.' Aan het gezicht van rumeysa kon je zien dat ze echt spijt had. Er gleed zelfs een traan langs haar wang.

Yusuf merkte dat ik er stond. 'Kom broer is er iets?' 'Ja man. De hoofddoek van zeynep is gescheurt enzo dus ik wilde vragen of rumeysa een extra hoofddoek heeft?' Rumeysa keek me begrijpend aan en zocht in haar tas. Ze haalde er een zalmroze hoofddoek uit. Ze gaf die aan mij. 'Hoe is het nu met haar?' Vroeg ze. 'Gaat wel goed, maar wat je hebt gezecht tegen haar was echt over de grens.' Rumeysa boog haar hoofd naar beneden.

Ik liep met de hoofddoek terug naar de wc. Ik was zo druk bezig met andere dingen dat ik zonder te kloppen de wc in ging.

Opeens zag ik zeynep daar staan in haar bh en haar mooie lange krullen over haar schouder. 'Mashallah' verluisterde ik. Ik kon me ogen niet van haar lichaam af houden. Wouuuww wat had zij een mooi lichaam. Ik schudde deze gedachte weg.

Zeynep draaide zich om en schrok zich dood. Ik keek gelijk een andere kant op en gaf haar de hoofddoek. 'Ehhmm sorry ik wist niet dat je je om ging kleden.' Ze zei niks. Ik keek weer om en zag dat ze haar bloesje weer aan had en haar hoofddoek had gedaan. 'Ehh zullen we maar weer gaan?' 'Ja is goed.' Antwoordde ik. Samen liepen we de wc uit. Weer terug naar de kantine.

bedrogWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu