melding

156 6 4
                                    

Selamun aleikoem iedereen. Ik weet dat veek mensen al op een nieuw deel wachten. Ik heb nog al wat meegemaakt de laatste tind. Hierdoor heb ik niet kunnen schrijven ik was ook gwn afwezig. Ben er net weer voor het eerst op. Ik wilde wel ff bertellen wat er precies was. Mijn nicht is net getrouwd met de broer van mn beste vriend. De bruiloft was leuk enzo maar drie dagen na de bruiloft bleek dus dat mn nicht kanker had. Ze had een tumor in haar hersens. De dktorwn hadden gezegt dat ze niet lang meer heeft en drm heb ik zoveel mogelijk tijd aan haar besteed. Vier weken geleden had ze me verteld dat ze zwangerwas enzo. Zewas heel blij maar haar man ging er stuk van. Hij wist dat zijn vrouw en zn kind sws dood zouden gaan. Hij raakte depresief enzo en kwam niet meer thuis. Hierdoor werd mijn nichy helemaal gek. Het was allemaal een heel gedoe enzo. Het ging steeds slechter met haar. En ze is ook overleden drie weken geleden( moge allah haar zondes doen vergeven inshallah) ik was heel erg met haar dus bezig en na haar dood duurde het even voor ik weer compleet kon functioneren. Het gaat nu goed elhamdoelillah met mij. Met mn familie en de man van mn nicht ook. Ik vond wel dat jullie moesten weten wrm.ik er zo lang niet was. Ik ben nu ook bezig met een vervolg dus inshallah zit het erg over 1/2 uur op.

bedrogWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu