8 (bilal op de foto)

629 22 5
                                    

Bilal:
Ik liep het ziekenhuis uit met een blauw oog. Wrm deed haar broer zo agressief. Ik heb toch niks verkeerds gedaan ofzo? Ik liep naar buiten en liep de hoek om. Ik liep verder en besloot door een tussen straatje te gaan. Ik wist dat er wel eens stelletjes bezig waren maar ik moest zo snel mogelijk weg hier. Ik liep door en zag in de verte een meisje staan. 'Oh allah help mij.' Verluisterde ik in mezelf. Ze kwam op me aflopen. Ik kon haar gezicht niet zien maar alles van haar lichaam was duidelijk te zien. Ze stond naast me en ik keek naar de grond. Uit het niets streelde ze mijn arm. En kwam dichtbij met haar mond en ademde uit. Ik rook een sterke alcohol geur. Ik keek nog steeds op de grond. Ik probeerde door te lopen maar zie duwde me tegen de muur. Ze leunde tegen me aan. Ik wilde haar wegduwen dus keek ik omhoog. 'Oh allah' dit kan niet waar zijn. Ik keek recht in de ogwn van imane'verloofde van yassir' zij zag me nu ook en werd helemaal rood. Haar handen haalde ze weg. 'Yarabi imane wat doe jij hier?' Ze werd rood en begon te huilen. 'Bilal ik smeek je zeg niks tegen yassir. Ik zal alles doen wat je wil.' Ze snikte en snikte. Ik kon mijn woede niet onder controle houden. Voordat ik het wist gaf ik haar een klap. 'Wtf jij vraagt van mij niks te zeggen e kahbe. Jij bebt gewoon een vieze slet. Je bedriegd mijn vriend nee niet eens mijn vriend mijn broer wat denk jij?. Tranen prikten in mijn ogen hoe heeft ze dit kunnen flikken. 'En waar is je hoofddoek, waar is je schaamte e imane!' Ik kon me niet onder controle houden. 'Ga je iets tegen yassir zeggen?' Piepte ze. Ik was even stil en begon na te denken. 'Nee. Ik ga niks zeggen.' Zei ik rustig. Ik zag haar ogen groot worden. 'Inderdaad ik ga niks zeggen, jij gaat het zeggen. Jij gaat maar aan je verloofde vertellen wat voor slet je bent.' Ze keek me geschrokken aan en begon weer te huilen. Ik duwde haar tegen de muur aan. 'Als jij nog 1 keer in mijn buurt komt wollah je kan dan niet meer lopen.' Ze knikte. Ik liet haar los en liep verder. Ik kon het niet geloven. Was dit nou imane. Imane de verloofde van yassir. Het meisje die zich goed gedraagde en schaamte kende. Ik kon mijn woede niet onder controle houden. Voordat ik het wist sloeg ik tegen ee muur. Ik voelde iets vloeibaars over mijn handen gaan. En zag dat mijn hand onder het bloed zat. Ik wilde terug rennen naar het ziekenhuis. Maar toen ik me omdraaide zag ik zeynep in een parkje tegenover de straat zitten. Huh wat doe zij hier. Ze was toch bij haar moeder in het ziekenhuis. Ik wilde dat ze me niet zo zag en lieo gewoon door. Ik keek naar de overkant en onze ogen ontmoetre elkaar. Ze glimlachte en zwaaide. Ik wilde gaan zwaaien en hief mijn hand omhoog. Ik realiseerde me niet dat dit mijn bloedende hand was. Ik zag dat zeynep het had gezien. Ze kwam naar me toe rennen. Ik zag aan haar ogen dat ze bezorgt was.

Ik weet het ik heb hele korte stukjes. Insalla ga ik steeds meer proberen te schrijven. Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden. De ramadan begint ook bijna dus dan heb ik genoeg tijd. Veel lees plezier. Xx

Ps. Willen jullie dat ik van elke personage een foto erop zet? Lat het me snel weten.

bedrogWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu