18

268 13 6
                                    

Rumeysa:
Ik schaamde me echt wat had ik gedaan? Ik moest en zal mijn excuses moeten aanbieden. Ik wist wollah niet dat ze het nichtje van yusuf was. Ik keek alleen naar de grond en durfde niemand meer aan te kijken. Ik kon mezelf wel vermoorden..... in de verte zag ik bilal en zeynep aan komen lopen. Ze had nu een ander bloesje aan en ook de hoofddoek die ik aan bilal had gegeven. Me mond stond echt open. Masha allah het is wel een prachtmeid. Ik snap wel dat bilal niet zonder haar kon. Ik ben hier pas twee maanden. Ik kende yusuf al heel lang. We waren dan ook net verloofd. Hij wilde dat ik bij hem.op school kwam omdat veel jongens mij lastig vielen door mn verleden. Ik was echt zo een vieze slette meid. Iedereen dacht dat ik met elke jongen naar bed was gegaan. Dat was niet zo. Ik vond het leuk als jongens me mooi vonden en opgewonden van me werden, maar ik ben nooit verder gegaan dan zoenen. Dankzij yusuf heb ik de weg weer gevonden en ben ik nu praktiserend met de islam bezig. Yusuf en ik hebben alles besproken ik heb hem ook eerlijk verteld wat ik wel en wat ik allemaal nit heb gedaan. We wisten dat we elkaar echt leuk vonden dus is hij mn hand komen vragen. Yusuf vertelde veel over zn nichtje. Ze is echt zijn zusje waar hij alles voor zou doen. Vandaag kwam ik dus de kantine binnen en zag ik yusuf opeens een bloedmooi meisje knuffelen. Maar ik wist niet dat zij zeynep was , ik had haar nog nooit gezien. Ik was zo boos dat ik woorden gebruikte die ik nog nooit had gebruikt. Ik schold met kanker en dat haar moeder een hoer was en ook elke keer een ander had. Ik had zeynep en bilal de bezemkast uit zien komen. Ik was echt gek geworden. Niemand maar dan ook niemand mocht mijn yusuf hebben behalve ik!!! Ik schudde deze gedachte weg en focusede me op bilal en zeynep. Ik stond op en liep naar zeynep. Ik durfde haar niet aan te kijken. Ik vroeg stotterend of ze even met me mee wilde komen. Ze knikte en stond op. Ze volgde me mee.naar de wc. Ik hiekd de deur voor haar open. Ze stapte naar binnen en keek me afwachtend aan. Ik haalde diep adem. En keek haar recht in haar ogen aan. "Sorry wollah. Ik wist niet dat jij zeynep was. Ik dacht dat je zo een slet was die aan mn verloofde zat. En allahy rahmou ik wist niet dat je.moeder was overlede." Ik zag dat ze tranen in haar ogen kreeg. Ik twijfede maar stapte naar haar toe en nam haar in mn armen en knuffelde haar en gaf haar een kus op haar hoofd. "Wollah het spijt me echt...." ze liet haar hoofd nog even op mn schouder rusten. Ze hief haat hoofd omhoog en veegde haar tranen weh. Ze lachte naar me en zei. "Hey ben je nieuw hier ik heb je nog nooit hier gezien" ze stak haar hand uit. Ik lachte erom en gaf haar een hand. "Hallo ik ben rumeysa "de verloofde van je neef." Ze lachte naar me en.samen liepen we de wc uit.

Bilal:
Zeynep en liepen de wc uit tichting de kantine. We gingen aan tafel zitten. Opeens kwam rumeysa onze kant op lopen. Ze liep met haar hoofd naar voren gebogen. Je kon aan haar zien dat ze er echt spijt van had. Ze vroeg stotterend of ze zeynep mocht spreken.zeyneo stond op en liep haar achterna. Ik wilde meegaan maar yassin hiekd mn hand vast. Hij keek me met een blik aan van laat hun met rust. We zaten met de boys in de kantine toen opeens mustafa onze kant op kwam rennen. Hij ging voor ons staan en vroeg of zeynep er was. Ik vond het raar dat hij dat hij dat vroeg. Ik keek hwm boos aan en zei: nee. Mustafa kwam dichterbij met zn hoofd. Ik kon ruiken dat hij veel had gedronken want hij stonk heel erg. Hij fluisterde in mn oor.dat het belangrijk was dat hij haar echt moest zien. Ik werd woedend em stond boos op en trok mustaga achter me aan. Ik liep met hem naat buiten. Yassin riep achter me dat ik niet te ver moest gaan. Daar was het al te laat voor ik was woedend. Wat moet mustafa met zeynep?! Ik duwde hem naat buiten. Hij viel op de grond. "Wat moet jij met zeynep?!" Vroeg ik hij kon niey opstaan omdat hij te dronken was. Hij kwam uiteindelijk toch omhoog mey behulp van een lantaarnpaal. Hij keek me niet begrijpend aan. "Bro het is belamhrijk ik kan dit niet tegen jou zeggen." "Noemmm me geen bro. Kijk wat je allemaal doet man. Wij waren vrienden vroeger. Wij waren zelfs meer dan vrienden wij waren broers. Maar jij was de gene die de fuckboy ging uithangen. Jij was de gene die niet uit de lounge was weg t halen. Weet jij wat jij de mensen om je heen aandoet. Weet jij wel wat je allemaal tegen mij n de boys hebt gezegt??? Wij waren toen de gene die rustig bleven en niks deden. Maar nee dat was niet genoeg voor meneer mustafa. Hij moest ons elke keer kleineren bij andere. Daar heb ik ook niet kets over gezegt maar dit gaat te ver. Je kan niet het meisje van.me leven van me vragen dat zal ik niet toelaten.!!!! "Bilal rustig man ik wil niks met haar oke? Ik heb haar hulp nodig maar ik kan er nik over zeggen tegen jou. Ja het klopt dat ik ben veranderd in een fuckbly die zn broers elke keer heeft verkleind enzo maar ergens in.mij zit nog steeds die normale mustafa. Wollah ik heb echt iets ergs gedaan en daarvoor heb ik zeynep haaf hulp nodig. Ik nog niet zo diep gezakt dat ik mn oude broers meisje ga afpakken." Ik keek hem nit begrijpend aan. Ik dacht in me zelf hij is nu dronken dus ik kan nu van alles uit zn mond halen. Ik liep naar hem toe en legde mijn hand op zn schouder. Ik had drie vragen. "Mustafa ik ga je drie vragen stellen. Als je eerlijk antwoord ga ik je helpen met je leven." Hij keek me blij aan. Hij wilde me knuffelen maar ik hield hem op afstand hij sronk nog steeds zo erg. "Mustafa wat voel jij precies voor zeynep?" Hij dacht na. "Zeynep...... zeynep bezorg mij een goed gevoel ze heeft een soort aantrekkingskracht op mij. Ik hou echt van haar, maar als.zusje niet meer of minder dan dat." Ik keek hem.opluchtend aan. "En mustafa waarom heb je haar hulp nodig?" Hij keek m met verdrietige ogen aan. Hij haalde.diep adem. "Omdat zij een heel belangrijk persoon is. Zij is de enige die antwoord kan geven op mijn vragen die met mn verleden hebben te maken." Okee sit snapte io niet wat bedoelde deze rare? Ik liet het er maar bij. Daar kwam mn laatste vraag. De vraag waar ik heel erg bang voor het antwoord was. "Mustaga wat heb jij gedaan?" Vroeg ik zacht. Ik zag dat hij vn de vraag schrok. Ik zag dat hij traan.ogen kreeg. "Bila bilal ik ben echt een slecht persoon. Allah zal me.nooit vergeven voor mn zondes." Ik werd er helemaal gek van waarroom gaf hij nit gewoon antwoord. Was het dan zo erg wat hij had gedaan? "Mustaga vertel het mij alsjeblieft ik moet het weten. " mustafa keek me bang aan en begon heel hard te huilen als een.klein kind. Hij hield mn kraag vast en begon te schreeuwen. "Billaaal ik heb iemand VERMOORD , hoor je het VEEMOORD!!" Ik kon mn oren niet geloven. Hoe kon dit???......

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 06, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

bedrogWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu