Od té doby, co jsem řekla Jirkovy, že jsem těhotná, jsem se těšila na miminko čím dál víc. Bylo mi sice pořád špatně, ale ta radost to přebila... Ale museli jsme to říct naším fanouškům na Youtube, protože se blížil Youtubering 2016 a na něm, by už to na mě stejně bylo určitě poznat a Jirka už to i někomu řekl, takže by se to stejně rozkřiklo... No, že by se blížil, ale do té doby, už bříško budu mít...
Řekli jsme to ve videu, které bylo pod názvem Překvapení a překvapení to i bylo! Všichni nám gratulovali a já byla šťastná...
S Jirkou jsme začali uvažovat o koupi většího bytu nebo nějakého domečku, peněz jsme měli dost a inzerátů bylo hodně, takže se těžko vybíralo. No abych řekla pravdu domeček není vhodné slovo... To bylo původní slovo, ale já našla jeden strašně krásnej dům za několik milionů a věděla jsem, že ten si musíme koupit... Peníze na to byly- konkrétně 12 milionů, ale každý měsíc jsme vydělali asi přes 600 tisíc, hlavně díky investici rodičů....
Za dva měsíce jsme se mohli už stěhovat a já byla strašně natěšená... Druhá věc byla, že já jsem byla už v 12. týdnu těhotenství a měla jsem jít na ultrazvuk, také jsem se chtěla dozvědět pohlaví dítěte, teda pokud to půjde... Mně i Jirkovy bylo jedno co to bude, ale chtěli jsme vědět, jestli to bude holčička nebo chlapeček.
Před ultrazvukem:
"Počkáš tu teda?" zeptala jsem se Jirky před ordinací a políbila ho.
"A kam bych chodil?" a zasmál se.
"Drž mi palce, jsem hrozně nervózní!"
U doktora:
"Tak to máte štěstí, pravděpodobně vím co to bude, ale není to na 100%." řek doktor klidným hlasem.
"Tak mě nenapínejte."
Strašně se omlouvám, za tak krátký díl, ale nemám moc času... Čas mám hlavně o víkendech, ve všední dny chodím do školy- pochopitelně :D. Díky za pochopení :)
ČTEŠ
Já- můj život (Jirka Král, Johnny Valda)
FanfictionTa dívka z toho příběhu: Tento příběh je vlastně můj deník toho, jaký jsem měla život a co se v něm událo (Autorka: V příběhu budou také vystupovat postavy z mého života avšak to nebudou to nějak blízcí přátelé nebo rodina. Také tam jsou postavy, kt...