Prodloužený víkend u Jirky s Valdou- pátek, 1. část

133 6 0
                                    

Řekněme, že už uplynulo pár týdnů našeho vztahu a mně se strašně líbilo, jak Honza (Johnny) natáčí, a říkala jsem si, že by mě to třeba taky bavilo. A tak jsem to zkusila. Honza a Jirka to hned řekli, takže i když jsem na channelu neměla ještě žádné video, měla jsem tam rázem 80 000 odběrů... Byla jsem ráda, ale připadalo mi, že jsem docela vychcaná :D.... Každopádně Honza a Jirka už se znali, takže nemuselo probíhat nějaké to trapné seznamovaní, kde jen všichni mlčí jak na pohřbu. 

Jednoho víkendu nás Jirka k němu pozval na prodloužený víkend, že někam vyrazíme na výlety a můžeme natáčet vlogy a společná videa.... Myslím že to bylo nějak v půlce října, takže jsme byli spolu už měsíc.

Když už ho znám měsíc, tak vám můžu říct něco o tom jaký je... Někteří lidé si myslí, že je namachrovanej a chlubí se pořád svými svaly. No je pravda, že se rád chlubí... Taky kolik mu to dalo práce, ale namachrovanej vůbec není, možná, že na někoho tak působí, ale fakt není... je strašně milý a vždycky se mi snaží vyjít vstříc. 

Pátek ráno, před odjezdem k Jirkovi:

Vstávej, Honzo... Zaspali jsme, měli jsme vstávat v sedm a je třičtvrtě na osm... Nějak mi nezazvonil budík... U Jirky máme být v devět, nestíháme, napíšu mu, že přijedeme později..

Honza mě ani nevnímal, protože byl ještě v polospánku, ale tak po minutě to zpracoval a z postele vylezl.. Já jsem se zatím šla osprchovat a vyčistit si zuby....

Když jsme se umyli a nasnídali se, tak jsme vyrazili... Byly dost kolony, takže jsme k Jirkovi dorazili až ve třičtvrtě na deset.... Hned, jak jsme přijeli, zazvonili jsme na Jirku. Ten už měl připravené věci, my si k němu hodili ty naše na přespání, vzali si tašku s plavkami, ručníky a nějakými důležitými věcmi... Ano jeli jsme do aquaparku, konkrétně do Čestlic. Nechali jsme Jirku řídit, protože se v Praze ani já ani Honza moc nevyznáme... A pražáci mají takový divný styl jízdy... To víte, mít mezi sebou rozestupy jeden centimetr je pro ně typické... Jirkovi jsem důvěřovala, on je dobrý řidič.

Rozhodla jsem se, že budu dělat vlog já. Začala jsem natáčet už při cestě... 

"AHOJ všichni! Jak už víte, tenhle prodloužený víkend strávíme s Johnnym u Jirky v Praze a před chvílí jsme přijeli a hned jsme vyrazili.... No znáte nás, vždy pozdě..." a zasmála jsem se.

"Jirka řídí, protože jízdu pražáků nechápu"

"Vždyť to není tak hrozné!" upozornil mě Jirka.

"Ale ty jsi na to zvyklý!"

Já jsem seděla ve předu, abych mohla natáčet cestu před námi, Honza seděl za mnou.

"A za mnou je Johnny! Pozdrav!" trošku jsem popostrčila Honzu.

Ten jen tak ahoj a zvedl ruku... Vím, byl trošku uraženej, protože jsem se zatím bavila víc Jirkou než s ním, prostě žárlí, ale to se mi vůbec nelíbilo, nemusel by být takový "příjemný".... Na chvíli jsem zastavila záznam a řekla jsem Honzovi:

"Co ti zase je?"

"Nic." odsekl.

"Takže teď zapnu kameru a ty řekneš to ahoj pořádně... A nemusíš být otrávený!"

"No jo!"

Zapla jsem záznam a spustila tu větu od znova:

"A za mnou je Johnny!"

Konečně se alespoň donutil pořádně pozdravit.

"Ozvu se vám, až budeme u aquaparku, zatím" a vypla kameru.

Já- můj život (Jirka Král, Johnny Valda)Kde žijí příběhy. Začni objevovat