Po tom, co mi Jirka nabídl, abych se k němu nastěhovala, byla jsem překvapená, ale zase mi bylo blbý, abych se k němu jen tak přisála... Nakonec jsem ale souhlasila, protože jsem u Jirky byla stejně pečená, vařená a pronajímat si byt navíc bylo na nic a poslední dobou, když jsem byla ještě s Honzou, myslela jsem dost na Jirku a pokaždé, když jsem ho uviděla, jakoby se mi srdce pozastavilo.... Jenže, byla tu věc, do které se mi vůbec nechtělo. Všechny věci jsem měla u Jana, takže jsem tam musela. Myslím že toho, jak mi ublížil strašně litoval a já jsem nechtěla, aby se trápil, protože jak jsem správně tušila, všichni lidi, co mě měli rádi a i jeho fanoušci ho začali hatovat. Nikdy jsem nechtěla říct veřejnosti, že mě podvedl, protože nejsem taková svině. Hned jsem věděla, že by ho začali nenávidět.... Ale stalo se. Pár dní po tom, co jsem zůstala u Jirky, jsem natočila video, že bych byla ráda, aby Honzu nehatovali, že je to zbytečný a že si myslím, že z toho, co mi udělal je dost špatný a to ho potrestá dost... Ale vraťme se k tomu, že jsem musela k Honzovi, ten mi sbalil věci sám, takže pro mě líp... Jela jsem tam s Jirkou a hned když jsem měla věci, jeli jsme zpátky do Prahy. Vše proběhlo v pohodě, za což jsem byla fakt ráda. Doufala jsem, že mám všechno, naštěstí jsem nic nepostrádala.
Ještě pár dní po tom, jsem neměla náladu natáčet, ale lidi to pochopili... Pak jsem teda natočila Let's play na Sims 4, které hraju s oblibou. Pár dní po tom, už to bylo fajn, tak jsme natočili s Jirkou challenge, při které si napíšete na lísteček jméno nějaké slavné osobnosti nebo třeba youtubera a s plnou pusou něčeho, musíte hádat podle otázek, na které se ptáte spoluhráče, co jste... Byla to fakt zábava. Vlastně něco takového hrál už Jirka s Hoggym, akorát neměli lístečky.
Ani netrvalo dlouho, než jsem se zabydlela... Ale, jak to zjistili fanoušci, jedna z nejčastějších otázek byla, jestli spíme spolu v posteli, vymysleli jsme si, že ne, že já spím dole na matraci, při tom jsme spali normálně vedle sebe....
Jedna věc mě docela trápila, ne že by mě úplně trápila, ale čím víc jsem s Jirkou strávila času, tím víc mi na něm záleželo a začala ho milovat. Ta láska k němu začala čim dál víc zesilovat, ale nechtěla jsem to Jirkovy říkat, protože jak jsem na začátku psala, že mi připadá, že mě pořád miluje, tak teď mi připadá, že mě bere zase čím dál víc jen za kamarádku... Také jsem zjistila, že jestli mě doopravdy miloval, tak to musel být pro něj hrozný pocit. Pocit, že i když někoho milujete, ale nemůžete ho mít. Každý večer, než jsem usnula jsem si představovala, jak jsme spolu a že mě miluje... Moje láska k němu neměla hranice...
Jednou, ale přišel okamžik, na který jsem čekala od té doby, co jsem se do něj znova zamilovala... Jednou večer jsem seděla na posteli a čekala a přijde Jirka, abych mohla nandat večeři. Za chvíli opravdu přišel, ale sedl si vedle mě. Zahleděl se mi do očí a pak mě pohladil po tváři a já ho taky, pak ze mě nechtíc vyhrklo:
"Jirko, já tě pořád miluju!"
Dostala jsem nečekanou odpověď:
"Já taky" a políbil mě.
Začali jsme se vášnivě líbat. Pak mi Jirka sundal triko a já jeho taky, takhle to pokračovalo, než jsme byli oba dva úplně nazí. Pak jsme se začali jen milovat....
Omluvám se, ale tento díl je takový kratší, ale snad se líbil ;)
ČTEŠ
Já- můj život (Jirka Král, Johnny Valda)
Fiksi PenggemarTa dívka z toho příběhu: Tento příběh je vlastně můj deník toho, jaký jsem měla život a co se v něm událo (Autorka: V příběhu budou také vystupovat postavy z mého života avšak to nebudou to nějak blízcí přátelé nebo rodina. Také tam jsou postavy, kt...