Chapter 11: Barfights and "Goodnights"s

32 4 0
                                    


- Ava's POV -

Klub je plný těl zaplňujících taneční parket. Cítím, jak mi hudba bije v hrudi, i když jsme v druhém patře. Jsme tu teprve dvě hodiny a já už toho mám v sobě celkem dost. Normálně tak moc nepiju, když jdeme ven, ale oslavujeme, ne? A jsme venku s One Direction! Ještě že tak, jinak bychom ještě teď čekali venku v řadě, abychom se dostali dovnitř.

Všichni se skvěle baví. Liam a Louis jsou dole za barem, servírují drinky a snaží se zahrát scény s filmu Koktejl. Sice při tom pokusu bylo rozbitých několik lahví, ale oni se to asi ještě pořád užívají. Zayn odešel docela brzy po tom, co jsme dorazili, za svou snoubenkou.

Těsně po tom se ukázala Olivia, která mě překvapila tím, že vyrazila dost brzy, aby se mohla přidat k oslavám. Finn ji hned požádal o tanec a od té doby jsou dole přímo uprostřed toho moře těl. Věděla jsem, že se mezi nimi něco děje. S Poppy jsme si na ně vsadili před pár týdny. Nemůžu se dočkat až jí vmetu do obličeje, že jsem měla pravdu. S Niallem už tady nejsou půl hodiny od té doby, co odešla na 'WC' a požádala ho, aby ji tam doprovodil. Na začátku by se asi bál to udělat, ale po pár drincích neměl žádný problém ji dělat společnost.

Freya narazila ne na jednoho, ale na dva bohaté gentlemany, kteří se jí věnovali celou noc. Právě teď jsou v soukromém boxu v opačném rohu místnosti. Až odtud vidím, jak si tu pozornost užívá. Taky jsem s nimi byla, ale rozhodla jsem se odejít, když se začali hádat o tom, kdo má větší soukromý tryskáč.

Teď jsem zpátky v našem boxu s Parkerem, který za mnou dneska chodil jako ztracené štěně. Chová se vážně divně. Sedí blíž než by měl. Neustále mi dával ruku kolem ramen, ale já ji rychle setřásla. Mám Parkera ráda, ale jenom jako kamaráda. A nelíbí se mi, že se ke mně chová, jako bych byla jeho holka. Ví, že nemám zájem, už jsme o tom mluvili.

Zdá se, že Harry tady zná skoro všechny. Celou noc za ním chodil jeden člověk za druhým a chtěli, aby šel s nimi poznat jejich přátele. Myslím, že nechce, ale je příliš hodný na to, aby jim řekl ne. Přijde mi, že vždycky když mluví, dívá se na mě a zdá se, že Parker taky, protože obvykle tehdy mi dá ruku kolem ramen. Vím, že se Harry cítí špatně, protože vždycky, když se vrátí ke stolu, začne se omlouvat, ale přeruší ho další člověk, který ho přijde pozdravit. Jen stěží jsem s ním dneska mluvila.

Parkerův hlas znovu odtrhne mou pozornost od Harryho na druhé straně místnosti. "Nechceš jít tancovat?"

"Ne, díky, Parkere. Je mi tady dobře."

"Ale no tak, Avo. Vypadáš hrozně znuděná."

"Nope. Jsem v pohodě."

Parker si povzdechne. "Vím, že to vadilo, jak jsem se dneska chovat a omlouvám se. Nemůžeš vinit kluka za to, že trochu žárlí."

Nemůžu si pomoct a protočím očima.

"Koukni, Avo, omlouvám se. Vážně. Přiznávám, že jsem toho vypil trochu víc. Už se to nestane. Prosím, odpusť mi, Avo." Chci mu odpustit. Vím, že by se tak nechoval schválně.

"Fajn, ale žádné další dotýkání, Parkere. Je mi jedno, kolik jsi toho vypil."

"Slibuju." Řekne a zasměje se. "A teď si pojď zatancovat s jedním z tvých nejlepších kamarádů!"

Rozhodnu se to vzdát. Vím, že takový normálně není, jsme přátelé už dlouho. "Tak jo, jdeme."

Zamíříme na taneční parket. Wow, je tady tak 1000 stupňů. Ale hudba je skvělá a energie všech okolo nás je nakažlivá. Okamžitě se přidáme a začneme se hýbat. Parker si drží dostatečnou vzdálenost a tancuje jen vedle mě.

Almost Lover H.S. CZ - BOOK 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat