- Ava's POV -
Hodím po budíku polštářem, což ho shodí na zem.
Nesnáším pondělní vstávání. Vždycky jsem odpočatá z víkendu a jít do práce je to poslední, co chci. Zasténám, když si vzpomenu, že si budu muset poradit s těmi ufňukanými zákazníky v obchodu. Dneska na to fakt nemám náladu. Začnu zase pomalu usínat, oddávám se měkkosti své postele.
Budík začne znova zvonit a já se překulím na stranu postele, abych ho vypnula. Skoro spadnu spadnu z postele, pořád ještě v polospánku. Když se na něj podívám, všimnu si, že je teprve 6:30. Cože? Vždyť by neměl zvonit ještě další dvě hodiny.
Když si to uvědomím, spadnu na zem.
Dneska nejdu do obchodu, jedu na tour!
Plácnu se přes obličej, nemůžu uvěřit tomu, že jsem na to vážně zapomněla. Může za to ta včerejší rozlučková oslava s přáteli a to, že jsem byla tak dlouho vzhůru. Budou mi strašně chybět, ale slíbili jsme si, že se uvidíme, jak jen to bude možné.
Včera jsem se rozloučila s Freyou, Olivií a Finnem. Bylo to těžké. Musím se ještě rozloučit s Poppy a to bude mnohem horší.
Jakoby věděla, že na ni myslím, vtrhne do mého pokoje. "Avo, co sakra děláš na zemi?"
"Spadla jsem."
"Vím, že jsi zdrcená z toho, že mě opouštíš, ale nemusíš kvůli tomu smutkem padat na zem." Zasměje se Poppy.
Protočím očima, vyskočím na nohy a obejmu ji. "Bude mi hrozně moc chybět!"
"Já vím, zlato. Ale teď mě musíš pustit a dostat svůj zadek do sprchy. Auto vás tu vyzvedne tak za 20 minut!"
"Vás?" Zeptám se.
"Tebe a Nialla. Včera tady zůstal. Chtěl si ještě pořádně vrznout, než odjede na tour."
"Tak jo, Poppy."
Překvapuje mě, že tu znova zůstal. Nikdy s ní žádný kluk nezůstal víc než jednou a to jenom, pokud ho vůbec nechala poprvé.
"Co víc dodat, líbím se mu! Můžeš mu to snad vyčítat?" Poppy přejde k zrcadlu, aby mohla obdivovat svůj krk posetý cucfleky.
Přesune pohled ke dveřím a ztiší hlas. "Neříkej mu, že jsem ti to řekla, ale taky se mi líbí. Je vážně roztomilý."
Otevřu ústa šokem. Tohle je novinka. Nikdy předtím jsem neslyšela Poppy říct, že se jí někdo líbí.
"Přestaň, Avo!" Poppy se trochu začervená. Taky něco, co jsem nikdy neviděla.
"Dobré ráno, Avo!" Niall zavolá ze dveří, naštěstí toho má na sobě tentokrát víc než jen boxerky. "Auto tady bude tak za 20 minut."
"Dobře." Odpovím mu a svleču si pyžamové kraťasy. Dneska ráno jsem nečekala společnost a svoje normální pyžamo už jsem si zabalila.
Poppy protočí očima a vydá se za Niallem, který ji následuje jako ztracené štěně.
Rychle se osprchuju a připravím. Už mi nezbude čas na vlasy, tak je jenom učešu a nechám rozpuštěné. Rozhodnu se obléct se pohodlně, proto si ze skříně vytáhnu jedno z mála zbylých triček, černé s nápisem Rolling Stones. Hodím na sebe džínové šortky, obuju si černé žabky, vezmu kufr a táhnu ho směrem ke dveřím.
Poppy s Niallem blokují vchodové dveře při vášnivé líbačce. Hlasitě si odkašlu.
Niall se od ní odtáhne, zjevně je mu trapně, že jsem je přistihla. Rozloučí se a Poppy si ho přitáhne ještě k jednomu polibku, plácne ho po zadku a poté Niall vyjde ze dveří. Musím se tomu zasmát. Typická Poppy.
ČTEŠ
Almost Lover H.S. CZ - BOOK 1
Hayran KurguAva McCain Ctižádostivá autorka písní žijící v Londýně s tajemnou minulostí. Harry Styles Slavný zpěvák, jehož úkolem, je zbořit Aviny zdi. Zamilovat se je snadné. Nechat se zamilovat někoho, když jsi zlomený, není.