Za bouřlivého potlesku a jásotu jsem se se svou nejlepší kámoškou Ellou konečně dostala ven z haly.
,,Nejlepší koncert ze všech!'' Ella byla úplně rozzářená.
,,Jenom škoda že nám nevyšlo to selfie,'' řekla jsem trochu zklamaně.Ella jen přikývla a pokrčila rameny.
Pomalými kroky jsme šli k busové zastávce. Jen tak jsem se otočila k východu haly a nevěřila. On právě vychází a je úplně sám. Majk Spirit právě vychází! Bez řeči jsem zmáčkla Elle ruku a začala utíkat k němu.
Elle v ten moment pochopila a běžela taky. Majk nás uviděl a začal se usmívat. Byl na nás určo hrozný pohled ale to nám nevadilo.
,,Vyfotíš se s náma! Prosím,'' vykouzlila jsem ten nejkrásnější úsměv.
Ella už chystala mobil.,,Určite, urobili ste mi vel'ků radosť ako som vás videl utekať.'' Má tak krásný úsměv. Radostně jsem se na něj usmála. Chytil nás obě kolem pasu. Nádherně voněl. Ella zmáčkla spoušť.
Sýr! a selfie máme!,,Děkujeme!'' byla jsem naprosto šťastná.
,,Čiko, musíme jít autobus nám jede!''
,,Rychle ať ho stihnem. Musíme jít. Díky, ahoj Majku!'' přitom už jsem utíkala na autobus.
,,Majte sa!'' slyšela jsem ještě za zády.
K autobusu jsme doběhly tak tak. Nasedly jsme a jeli domů. Konečně! Byla jsem šíleně unavená...
,,Čiko vstávej musíme vysedat!'' Někdo mě tahal za rameno. Usnula jsem. Uvědomila jsem si, že jsem usnula. Probrala jsem se a vystoupila. Rozloučila jsem se s Ellou, objaly jsme se a já šla domů.
Za 5 minut jsem byla doma. Šla jsem do svého pokoje a rovnou se chytala do sprchy. Je výhoda mít pokoj i s koupelkou. Navíc vlastní!
Horká sprcha byla to co jsem potřepovala. Asi po 20 minutách jsem vylezla, oblékla jsem se do růžových kraťasů s bílého tílka a lehla si do postele.
Přemýšlela jsem o úžasném koncertu až jsem usnula.
První část mého nového a taky prvního příběhu. Doufám, že se vám bude líbit! Budu ráda za komenty.
Adri:-*
ČTEŠ
Nezůstanu navždy sama
Любовные романыOsmnáctileté Čiky si začne všímat největší idol na škole, Tristan. Začne to mezi nimi jiskřit ale pak potká sexy Justina. Tristan je milý, romantický a ohleduplný. Justin je mu přesný opak drzý, sobecký tak trochu děvkař s ne moc dobrou pověstí. Pře...