Capitolul 1-Inceputul

115 11 2
                                    

Am intrat în cladirea cea mare si plictisitoare pe care trebuia sa o numesc loc de muncă.Acolo erau colegi enervanti care doar jucau poker in loc sa lucreze, sau faceau schimb de cartonase cu Angry Birds.M-am intalnit pe drum cu Miso, verisoara mea , ce a împlinit recent 12 ani.Macar ea întelege cum e aici... Aceasta ma saluta apoi, intreaba:

-Unde ai fost? Te asteaptă directorul companiei sa-ti comunice niste chestii!

M-am dus in biroul sefului. Când am ajuns, am vazut  4 baieti.

-Salut! Bine ai venit! Vreau sa-ti spun ca... incepe Directorul Morgan.

 -Cine sunt ei? il intrerup eu,ciufulinfu-i parul unuia dintre ei.

   Morgan ma informa ca sunt noii angajati, Key, Chanyeol, Jin si Jimin.

-Data viitoare ai grija cu parul meu! afirma Key, aranjandu-si parul ca o diva.

- O fata ti-a ciufulit parul! Nicio prezenta feminina nu ti-a mai facut asta! spune Chanyeol, lingandu-si buzele.

 - Nu uita ca 2 fete te-au parasit! ii raspunde Key, apoi ii arata limba.

      Cei doi au continuat sa se certe, pana cand Jin i-a despartit.Morgan mi-a explicat ca trebuie sa fac o emisiune cu ei, Miso si cu fiica lui, Hyoyeon.Aceasta aparu, parca de nicaieri.Era blonda si inalta,cu ochi caprui si patrunzatori, nasul mic si buzele ca doua petale de trandafir.Key si Chanyeol reincep cearta, iar Hyoyeon incerca sa-i trezeasca pe Jin si Jimin care au adormit de la atata plictiseala.

                        Dimineata urmatoare, sunt treita din vesnicul meu somn de catre niste tipete enervante.

-Cap de peste! Da-mi tigaia!

-Dar tu nu stii sa gatesti!

-Ei bine, vreau sa incerc!

  Baietii urlau unul la altul in bucatarie.Ajunge! Intru in bucatarie si incep sa tip la ei.

-CE AVETI? LASATI OMUL SA DOARMA!

Apoi le dau cu tigaia in cap.

  -O apuca des? o intreaba Hyoyeon pe Miso.

    Aceasta doar ridica din umeri.Aud deodata pe cineva care canta.As recunoaste vocea aia oriunde, era...Morgan!

-Iar canta Morgan dezbracat in baie? intreba Miso, scarpinandu-se in cap.

-Nu stiu, dar voi afla! ii raspunde Key increzator.

 Dansul se duce in baie, dar se intoarce repede cu ochii acoperiti.

-DOAMNE! Nu mai vreau să văd asa ceva niciodată!!! striga acesta.

  Miso il intreba minunata:

-L-ai vazut pe Morgan dezbracat?

  Key nu vru să vorbeasca despre asta! Morgan isi face aparitia acoperit doar de un prosop in partea de jos.Toți am ras, in timp ce Key statea ghemuit pe jos și tremura.

 -Ce? De parcă nu ati mai văzut un om dezbracat! zice, apoi se retrage.S-a asternut o tacere de mormant.Chiar cand incerc sa gasesc un subiect de discutie, apare Jimin care intreaba:

-Mergem in club?

-Cu Miso cine stă? Vă puteți duce voi dacă vreți. ii raspund eu.

Am senzatia ca se va intampla ceva.Baietii se duc la club, in timp ce Hyoyeon are treaba cu tatal ei, iar Miso se uita la televizor.Chiar aveam de gand sa o intreb daca pe baieti i-a mai apucat nevoia de bautura si de dans, dar aceasta imi explica de cate ori au fost la inchisoare.

   Intre timp, cei patru erau la club.Muzica era data tare iar toata lumea dormita pe jos, doar Chanyeol, Jin, Jimin si Key se distrau pe ringul de dans.Nici macar nu bagau de seama ca se apropie ora inchiderii.Dar au plecat deoarece plictiseala a pus stapanire pe ei.Au mers la supermarket, unde au inceput sa umble din raion in raion.

     La companie, imi pieptanam parul.Nu reuseam sa il descalcesc.

-Iti va lua ani si ani si ani sa-l descalcesti! spune mezina.

Pun pieptanul jos, cand aud soneria de la usa.

Miso deschide usa, iar Morgan intra panicat.

-F-F-F-F-Fetelor-r-r-r!! B-b-b-b-baieț-ț-tii s-s-s-sunt l-l-l-a... incepe acesta.

   Am tipat putin la el, pana cand a decis sa treaca la subiect.

-Baietii au fost arestati! Am incercat sa-i eliberez dar nu am reușit.

     Eram curioasa daca si Hyoyeon a incercat sa-i elibereze, dar am aflat ca aceasta este la mall, iar ca singura speranta suntem noi.Am intrat impreuna cu Miso in masina mea.Am ajuns la sectia de politie, unde i-am vazut pe baieti intr-o celula.Key era costumat in clovn, Jimin avea foarfece lipite peste tot, chiar si pe fund, iar Jin si Chanyeol purtau costume de zane.

-Ce bine va sta imbrăcati asa, Jin si Chanyeol! ii complementez eu pe cei doi.

   Miso ii admira costumul de clovn al lui Key.

-Jimin!! Cum ți-ai lipit aia pe fund? il intreb eu pe Jimin.

    Acesta imi explica cum Key si Chanyeol au insistat sa mearga la magazinul de obiecte pentru lucru manual.Miso scoate din geanta ei o agrafa de prins parul, apoi incearca sa-i salveze pe cei 4 arestati. Dar porțile celulei s-au deschis prea tarziu, ca veni in fata noastra un barbat inalt, cu uniformă neagra.Pe insigna lui scria ,,Poppy''.Am incercat sa-l convingem ca a fost ambandonat imediat dupa nastere, dar piesa noastră de teatru nu l-a facut sa ne lase in pace, chiar dimpotriva, am ajuns în celula cu Miso,Jin,Jimin,Key si Chanyeol.Dupa cateva clipe de tacere, intreb:

 -Este vreo toaletă?

 -Nu vezi closetul ala de acolo? imi raspunde Jimin.

Imi scot telefonul si ii trimit lui Morgan un mesaj, prin care il rog sa ne ajute.

  A trecut o ora, iar eu stateam pe jos, fara speranta, asteptand sa se termine toti anii pe care trebuie sa-i petrecem la inchisoare.Dar barbatul ala de mai inainte ne scoate din celula.

-Ati fost eliberati pe cautiune! Hai, acum zburati! Sa nu va mai vad!

Am iesit cu totii din sectia de politie, aflandu-ne peste cateva momente langa Morgan.

-Hai, valea acasa! Ati uitat ca aveti emisiune de facut! ne mustra acesta.

EMISIUNEA! Am uitat de ea! Am inceput sa alergam catre studio, ce era la doua strazi de sectia de politie.Pana la urma am ajuns.Hainele mele erau rupte, Miso avea parul valvoi, iar baietii nu se simteau prea bine in costumele lor.Si am început!

-,,Buna! Eu sunt Sojung si bine ati venit la ,,Sojung and friends''! Sa va prezint echipa! El e Jin, cel de langa el e Jimin,apoi Key,Chanyeol,Miso si Hyoyeon.Sa incepem!''

Jimin ne-a aratat cum sa dezlipesti foarfecele prinse de fund, Jin si Chanyeol au dansat pe Gangnam Style, dar imbracati in zane, Miso a prezentat ,,Trendurile in materie de muzica'', iar Hyoyeon si Key s-au ocupat de categoria ,,Machiaj''.

Eu: ,,Cam atat pentru azi! Ne vedem sambata viitoare! Pa''

Si am incheiat! Ce zi am avut!

Sojung and friendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum