-Se apropie Craciunul! striga MiSo in timp ce sarea in pat.
Asa e, se apropia Craciunul iar Miso era mai fericita ca niciodata. Din cate stiu, asta e sarbatoarea ei preferata.
-Usor, strici patul! o avertizez.
MiSo doar ridica din umeri, continuand ce facea.Jimin intra in camera apoi spune:
-Veniti! Morgan are nevoie de toti in biroul lui.
Pff, iar au facut baietii boacane...Eu si MiSo iesim din camera și ajungem in scurt timp in biroul lui Morgan.
-Ce s-a intamplat? Iar s-a pupat Chanyeol cu perdeaua? il intreb eu, sperand sa nu fie nimic important.
-Nu.As vrea sa va spun ca... episodul trecut a avut audienta uriasa! Lumea va iubeste! imi raspunde acesta.
Ne-a spus si ca trebuie sa-l ajutam cu...bradul de Craciun.Morgan ne-a dat o cutie mare cu globuri si beteala pe care am carat-o pana in studio.
-Ce grea a fost! se planse Jimin.
-Hai ma! Ai carat lucruri mai grele de atat! incearca (,) Key sa-l calmeze.
Am inceput impodobirea bradului. Eu m-am ocupat de luminite, Jimin si MiSo de globuri, iar Chanyeol si Key au pus beteala.Dupa ce am terminat, ne-am dus la cantina,unde am vorbit mai multe. L-am zarit pe Morgan, uitandu-se atent la telefon. Jin incepe sa strige:
-MORGAN SE UITA LA SPIDERMAN!
Ignorand total gluma facuta de Jin, mergem spre el si il intrebam ce se intampla.
-Sefu' ne obligă să facem un episod de Crăciun si o petrecere! raspunse acesta, inca atent la telefon.
O petrecere? Doamne, sefu' e cel mai tare! Am plecat de acolo bucuroși, mai ales MiSo.
-Doamne! Avem petrecere si episod special! striga aceasta, topaind de bucurie.
-Stiu ca petrecerea o sa se faca pe 20! marturiseste unul dintre baieti.
Ea deja se gândea la cum o să arate.Toti incercam sa-i spunem Eldyrei ca mai este pana atunci si ca avem multe de pregatit.
-Si ce? Nu e vina mea că ne-a anunțat chiar azi! zise aceasta, ridicand din umeri.
Aceeași poveste era si cu episodul.Morgan ne-a chemat in biroul sau pentru a planifica petrecerea.
-Care se ofera sa ia pizza si niste prajituri? Cine se ocupa de muzica? intreba dansul, uitandu-se la fiecare in parte.
Pana la urma,Jimin s-a oferit sa se ocupe cu mancarea, eu voi pune muzica, iar MiSo o va ajuta pe Hyoyeon cu sucurile.M-am dus în studio, unde Hyoyeon si alta fata vorbeau.Le-am dat doua bucatele de hartie.
-Scrieți numele si 5 melodii pe care vreti sa le pun la petrecere! le spun eu, apoi ma retrag de acolo.
Am dat hârtii la toti angajatii, in special Jin, Jimin, Chanyeol,Key si MiSo.Am strans 147 de foi cu preferinte.Cele mai solicitate melodii au fost Sugar Free de la T-ara si GangNam Style de la PSY. Am pus toate melodiile pe un stick, apoi m-am dus la Jin si Jimin, care se uitau la ,,South Park'', o emisiune cu injuraturi si alte prostii care imi place la nebunie.M-am asezat langa ei, dar televizorul s-a inchis.
-Venim acum, Morgan! strigara Jin si Jimin.
Morgan avea un sistem prin care controla laptop-urile si televizoarele.Ne ridicam, apoi mergem la biroul sau.Ne-a spus ca Hyoyeon si MiSo au luat suc, iar Jimin s-a ocupat de mancare.Totul va merge bine! Morgan a plecat, iar noi am ramas in biroul lui.Chanyeol spuse:
-Sa vedem ce prostii are Morgan în birou!
-Asta nu inseamna sa-i incalcam intimitatea? il intreaba MiSo.
Toti am ridicat din umeri, apoi am inceput sa cautam lucruri prostesti pe care le-ar avea Morgan in birou.
-Nu stiam ca al meu tata are un dulap cu minioni de plus! Si eu credeam ca e mai matur de atat...declara Hyoyeon surprinsa.
Am continuat sa cotrobaim, pana cand ne-am plictisit.Nimeni nu mai voia sa faca nimic, doar sa stea in pat, uitandu-se la comedii proaste.Chanyeol încearca sa deschida usa dar...era incuiata! Toti eram panicati și incercam sa spargem ușa.
-Va ajuta Je! spune MiSo, apoi isi scoate din par o agrafa si o invarte in broasca usii.
Dar nici asta nu a mers! Am incercat sa ardem usa aia blestemata, dar e rezistenta la foc.Ne-am gandit sa o rupem din balamale dar nu aveam materialele necesare pentru asa ceva.
-Gata! Asta este, ne petrecem Craciunul aici!
Dupa o ora, toti eram foarte obositi.Pana cand...Morgan a dechis usa! Ne-am ridicat si am mers la el sa-l imbratisam si sa-i multumim.Am plecat fiecare in camera lui.Eu m-am pus in pat si intr-un final, am pus geana pe geana.
Dimineata urmatoare, m-am trezit din somn, multumita lui Key, care tipa la Chanyeol sa nu mai pupe perdeaua.Astia iar imi perturbeaza somnul! Ma duc in sufragerie, unde era Hyoyeon cu o fata.
-Neata! Ea e JungMin! ma saluta Hyoyeon.
JungMin era scunda, cu parul saten ca scoarta copacilor, ochi caprui si stralucitori ca doua perle, nasul mic si buzele stacojii. Toate trei ne-am plimbat prin agenție, spunându-i lui JungMin mai multe despre mine si despre ceilalți.S-a mirat cand i-am zis Chanyeol, care pupa perdelele cand e trist.S-a facut ora 15:00, cand de obicei, aveam intrunire de urgenta.Ne-am adunat cu totii în biroul lui Morgan.
-Dragi vedete.Pentru inceput, ea este JungMin, noua angajata a agentiei.
Dupa modul in care o privea,Jin deja si-a gasit un crush.Pentru petrecerea noastra, Jimin a fost pus sa faca un show de stand-up comedy, iar JungMin s-a oferit sa se ocupe de coafuri.Sincer, abia astept petrecerea asta.Este prima petrecere a companiei! Morgan ne-a eliberat iar eu, JungMin si Hyoyeon ne-am dus la cantină, unde am mai vorbit despre cele 3 zile în care numai pe la biroul lui Morgan am fost.
-Bine că abia acum m-am angajat! spune JungMin, usurata.
Toate trei am ras.Am stat acolo pana la miezul noptii.Ca sa nu spuna Morgan ca sunten insomniace, ne ducem la culcare, chiar daca mie nu imi ardea de somn.
CITEȘTI
Sojung and friends
FanfictionSojung, o fata ca oricare alta, va face o emisiune cu Hyoyeon, Eldyra ,Jimin, Jin, Key si Chanyeol.Dar totul va scapa de sub control.Oare emisiunea va fi foarte populara? De cate peripetii vor avea parte ei?