-Sojung, n-o sa doara! Nu te alarma! ma incuraja Miso.
Era miezul noptii, iar Miso a tinut mortis sa ma vopseasca. Sper sa se termine totul cu bine.Nu m-am mai vopsit pana acum si mi-e frica sa nu arat mai rau ca inainte.Aceasta deja a facut compozitia pentru vopsea.
-Mi-e frica! spun eu, mai mult pentru mine.
Baietii au spus ca ii ,,transforma'' si pe Jimin si Key.Uneori, chiar cred ca au innebunit.Mai lipseste sa intre Chanyeol intr-o trupa rock, sau sa se angajeze Jin ca antreprenor de pompe funebre.
-Stai linistita! Nu este atat de rau!
Am auzit o voce masculina.Imi intorc capul din fix langa usa era Jimin.
-Tu ce cauti aici? il intreb, facandu-ma comoda pe scaun.
-Am venit sa ma uit si eu.Baietii i-au inceput transformarea lui Key.Trebuie sa astept doua ore! Prea mult pentru viata mea! raspunse acesta, trecandu-si mana prin par.
Am inceput sa ma simt ciudat in preajma lui.Bine ca era Miso acolo, altfel muream.Mezina isi incepu treaba.Deja am inceput sa tremur din toate incheieturile numai cand simteam vopseaua in parul meu.Jimin a inceput sa rada zgomotos.
-Geanta de lemn ce esti! spun eu, oprindu-ma din tremurat.
Cu toata agitatia asta, cred ca m-as plictisi.Ma intreb ce imi face Miso la par.Oare suvite? Sau imi va schimba culoarea parului? Stiu doar ca o sa fiu coafata de catre un copil! Sper sa nu ma faca sa arat ca un dovleac.Jimin inca radea de zor in spate.Sincera sa fiu, nu stiu de ce credem eu si Key ca ma place.Uneori, e un ciudat.
-Oh, de parca tu n-ai fi! spuse acesta.
-Cum mi-ai citit gandurile? intreb surprinsa.
Dar realizez ca vorbea la telefon cu Chanyeol, care, din cate am auzit din conversatia lor, a varsat vopseaua pe pantalonii lui Key.Deja imi imaginam cum arata.Probabil acum il injura acru pe Chanyeol sau il pune sa-i cumpere alti pantaloni.Desigur, nu ar fi normal daca nu s-ar enerva.E o diva in toata regula.
Revenind la poveste, inca ma temeam.Daca freza mea va arata mai rau decat fratele lui Chanyeol in liceu? Tin minte ca niste colegi, care erau ca niste ,,bombe nucleare ale vopsitului'' imi spuneau ca daca esti la inceput cu asa ceva iti va arde parul, iti va curge sange din scalp, sau mai stiu eu ce alte prostii, care sper sa nu fie adevarate.Poate stie Hyoyeon, care adora sa se vopseasca, dar si sa se tunda, daca e adevarat.Dar se pare ca Miso nu vrea sa fie tulburata de simpla intrebare ,,Pot sa o intreb ceva pe Hyoyeon?''.E prea linistita.Fosta profesoara de engleza mi-a spus ca nici macar un sunet nu a scos la ora ei.Uneori, fata asta ma surprinde.
Ma trezesc la realitate dupa ce aud de la Miso celebrul ,,Asteapta acum 30 de minute''.Ma intreb cum a terminat atat de repede de pus acea compozitie in parul meu.Poate eram prea prinsa in gandurile mele si a trecut timpul.
-Ce dragut aratai cand gandeai! Pacat ca te-ai trezit! glumi Jimin razand zgomotos.
-Mai bine m-ai lasa sa dorm, altfel vei muri! spun, apoi imi inchid ochii, asteptand sa se scurga acele 30 de minute, care par a fi un secol.
***
Key inca statea bosumflat pe scaun, asteptand sa termine Jin cu vopsitul.
-Simt ca Jin se zbate acolo! De ce nu faci si tu ceva, Chanyeol?
Brunetul doar isi dadu ochii peste cap si isi reintoarse atentia spre mica lui consola de jocuri.
-Iti iau porcaria aia daca ma mai ignori mult.
Din pacate, Key nu era ascultat de catre Chanyeol, care probabil isi dorea sa paraseasca subtil camera.Isi tranti pe pat consola, apoi isi lasa ochelarii de soare pe noptiera si pleca.Chanyeol nu era priceput in materie de hair-styling.Nici macar nu a fost in stare sa sterpeleasca un fir de par de la JungMin.
-Eh, e bine si fara el! declara Key, inchizandu-si ochii si asteptand sa se termine totul.
Jin il trase putin de par, facandul pe ,,clientul'' sau sa tipe din toti plamanii.Au trecut cateva secunde, iar cei doi au inceput sa rada.Uneori, chiar nu ii inteleg.Dar e bine! Ciudatienia lor ne e folositoare in cele mai multe cazuri.
Probabil mai stiti cand Key a deschis o usa cu unghiile...
-Acum, stai si tu 30 de minute.Sa vezi ce frumos vei fi! striga Jin, apoi se retrase si el din camera.
***
-Sojung! Esti gata!
Mi-am deschis ochii buimaca, vazand-o pe Miso zambind.Jimin era in spate si se uita uimit.
-E de rau! soptesc mai mult pentru mine si ii iau din mana oglinda lui Jimin.
Defapt, nu era nimic rau.Eram...frumoasa.
Imi venea sa sar de bucurie.Nu am mai fost asa de multumita de cand am terminat scoala!
-Multumesc, Miso!
O imbratisez pe mezina, dar si pe Jimin, care si-a pierdut timpul aici aproape o ora, sau mai mult.Ei, nu stiu cum a trecut timpul atat de repede.Ma duc bucuroasa in camera mea, inca mandra de noua culoare de par.Probabil, Jimin va trebui sa mai stea o noapte si pentru mica lui schimbare.Ma intreb ce i-au facut lui Key...
Ramane de vazut maine! O gasesc in camera pe Venus, uitandu-se la niste filmulete.Trebuia astazi sa vorbesc cu ea despre emisiune, programul nostru a luat-o razna, asa ca si asta ramane pe maine.Aceasta, cand m-a vazut, a fost foarte surprinsa.
-In sfarsit nu mai arati plictisitoare!
Afisez un zambet tamp la spusele ei, apoi ma schimb in pijamalele mele cu ursuleti panda.Ma trantesc in pat si astept sa adorm si sa fiu purtata in lumea viselor...
CITEȘTI
Sojung and friends
FanfictionSojung, o fata ca oricare alta, va face o emisiune cu Hyoyeon, Eldyra ,Jimin, Jin, Key si Chanyeol.Dar totul va scapa de sub control.Oare emisiunea va fi foarte populara? De cate peripetii vor avea parte ei?