Capitolul 3

45 8 1
                                    

M-am trezit dimineata urmatoare cu JungMin și Miso langa mine.

-Trezește-te! Peste 3 ore este petrecerea! tipa Miso la mine, lovindu-ma cu o perna

Stai! Azi nu este 20? Sau 21? Aleg sa ma ridic din pat si sa-mi fac rutina, cat se poate de rapid.

-De ce nu m-ati trezit mai devreme? le intreb pe cele doua dupa aceea.

-Am tras de tine de la 9:00! raspunse JungMin, incruntandu-se.

M-am imbracat in costumul de craciunita pe care trebuia sa-l port la episodul special.Ma duc in sufragerie,unde toti erau emotionati.Si stiu si de ce.Era prima petrecere a companiei, iar noi voiam sa iasa bine.Key ,Jin si Chanyeol isi repetau numarul de magie pe care trebuie sa-l faca, iar JungMin calca o rochie.Eu m-am dus in camera, sa-mi fac machiajul.Asta a durat o ora.Miso a venit in graba, cautandu-si costumul de rezerva.Chanyeol i l-a patat din greseala cu vopsea albastra.Mi-am facut aparitia pe platoul de filmare.Aveam episod special.

-,,Salut! Eu sunt Sojung, prezentatoarea voastra, iar azi e

-,,Salut! Eu sunt Sojung, prezentatoarea voastra, iar azi e...EPISOD SPECIAL DE CRACIUN!Sa incepem, dragii mei!'' spun, apoi apare in cadru Jimin, care ne arata cum se face o cina esuata de sarbatori, Hyoyeon i-a facut lui JungMin machiajul de Craciun, iar Key,Chanyeol si Jin au facut un show de stand-up special.

La final, Miso a facut un top al melodiilor de Craciun, iar Jin si Jimin au cantat o melodie despre cadourile proaste de la iubite.

- ,,Asta a fost Sojung and friends! Sarbatori fericite tuturor! Ne revedem sambata viitoare!''

Si am incheiat.Apoi toti ne-am dus in sufragerie, unde am inceput sa ne destrabalam in mare fel.Dansam toti intr-un cerc.Si se pare ca dansam mai bine decat toata lumea.La un moment dat, mai eram pe ringul de dans numai eu, Miso si Hyoyeon.JungMin incerca sa-i convinga pe baieti sa danseze.

-De ce stati aici ca niste babaciuni?

-Nu mai putem! raspunde Jin, care isi facea singur masaj la mana.

-Daca nu va ridicati, va arat eu cum e sa nu mai poți! le spune JungMin, apoi pleca de langa ei.

Eu si Miso dansam, de nu aveam nici o treaba cu ceilalti.Dar il vad pe Jimin, mai trist ca niciodata.

-S-a intamplat ceva? il intreb eu.

-Dansezi cu mine? imi raspunde acesta cu o intrebare.

-S-o crezi tu! spun, apoi ma intorc de unde am plecat.

Stiu ca Jimin a invitat toate fetele la dans, dar a fost refuzat.Eu l-am respins deoarece nu-mi place tango-ul.E prea romantic! Hyoyeon avea in mana doua pahare cu suc, pe care le bea de parca ar fi ultimele.

-Ma imbat! Uite-te la aia! Nu a baut nimic si danseaza de parca a baut un ocean! zice, aratand spre femeia de serviciu.

Si cum zicea Hyoyeon, chiar danseaza de parca ar fi baut un ocean.Key veni langa noi.Arata de zici ca l-a calcat trenul.

-Aham, Key? Cat ai baut? il intreb eu.

Nu apuca sa imi raspunda, ca vine Chanyeol si il ia de acolo.Deci abia a inceput petrecerea si multi s-au imbatat sau incearca sa se imbete.Numai eu, Chanyeol, Jimin si Miso mai eram cu picioarele pe pamant.Tot ce mai puteam sa facem era sa ne distram, ca doar pentru asta e petrecerea, nu?

Au trecut doua ore, iar toata lumea era moarta de beata, abia putea sta in picioare.Numai eu si cu Miso eram inca normale.

-Da, nu ma asteptam sa se imbete atat de repede. marturisi tanara.

Morgan, care era DJ, a pus o melodie ritmata care a trezit pe toata lumea. Eu m-am dus la JungMin, care mai avea putin si pica pe jos.

- Ai spus ca nu bei! exclam, punandu-mi mana pe fruntea ei.

-Ei bine, Key mi-a spus sa dau nu stiu ce bautura pe gat... marturisi aceasta.

-Si tu nu ti-ai dat seama ca Mr. Key e beat? o intreb, zgaltaind-o.

Aceasta se aseza pe un scaun.O vedeam pe Miso cum inca avea energie si dansa.

-Mai bine aduceam apa! strig punandu-mi mainile in cap.

Miso porneste melodia preferata a tuturor, de altfel si cea mai solicitata, GangNam Style.Toti incep sa danseze de parca ar fi ultimul lucru pe care il fac in ziua aceea.

-Wow, chiar a mers! zic, apoi incep si eu sa dansez.

Peste o ora, toti eram sub influenta bauturii, dar dansam si ne distram.Fetele il imbracau pe Key in rochie si il machiau.Probabil voiau sa-l arunce pe geam.Eu ma ocupam de par.Key, in loc sa ne ia pe toate la bataie, radea ca prostul.

- Haideti! Hahahaha! Haideti! murmura acesta.

Am numarat pana la trei si l-am aruncat pe geam.El radea.

-Cum mancarea pisicii tritonului e posibil asa ceva? striga Miso, scarpinandu-si ceafa.

Nu apuca nimeni sa dea un raspuns, ca blondul de Key era langa noi.Rade! Si spune ca mai vrea o data! Imi venea sa-mi fac cruce.Dar nu am putut sa facem ceva mai traznit, deoarece a venit Morgan sa ne atentioneze ca vine directorul.De ce sa vina daca ne-a lasat sa facem petrecerea? Continuam sa ne distram, pana cand directorul isi facu aparitia cu Jimin, machiat si in chiloti tanga.Din nefericire Morgan a avut dreptate!

-Pot sa va explic! spun eu, fastacindu-ma deoarece chiar nu puteam explica.

Chiar daca ni s-a interzis sa mai facem petreceri timp de 2 luni, asta a fost cea mai tare petrecere din viata mea.

Sojung and friendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum