Capitolul 11 - Farsa, part.1

26 3 0
                                    

    Chiar daca a trecut 1 aprilie, baietii tot au chef de glume.Key statea ghemuit in camera mea, cu doua pungi de alune.

-Key, de ce nu te duci in alt loc? il intreb eu, luandu-i una dintre pungi si incepand sa savurez alunele.

-Nu vreau sa-mi faca Chanyeol, Jin si Jimin farse! Si nu pot sa ies din joc! raspunse dansul, facand o fata de catelus plouat.

    Imi dau ochii peste cap, asa cum fac mereu cand il vad cu figura asta apoi il anunt ca poate sta aici.

-Si Miso? ma intreb eu in gand.

     Cand faci ceva important si nu o anunti si pe ea, se lasa cu bataie.Dar ma linistesc atunci cand o aud pe mezina, acceptandu-i propunerea lui Key.Acum, presimt ca ne vom intelege! Dau sa ies din camera, cand il vad pe Jimin in fata usii, plin de sange si aproape inconstient.

-Invechita farsa, Jimin! ii spun acestuia.

       Dansul ofta apoi pleaca.Key e inspaimantat degeaba! Poate farsele lor nu sunt atat de bune, incat sa-l faca sa se ascunda.Mi-a venit brusc o idee! Ma duc in camera lui Hyoyeon sa-i propun un fel de petrecere in pijamale!

-Hyo, draga! Vrei sa facem o petrecere in pijamale? o intreb, vrand sa par convingatoare.

-Sojung, baietii fac farse!

-Si ce? Sunt invechite! Hai sa ne distram!

       Dupa toate acestea, fata a acceptat si le-a invitat si pe JungMin si Miso.Key a spus ca vine si el, chiar daca a promis ca-l ajuta pe Chanyeol cu niste materiale.

-La miezul noptii? ii intreb eu pe toti, in speranta ca toti vor fi de acord.

-S-a facut!

                             *Intre timp*

    Jimin si baietii erau la cantina si vorbeau despre alte victime.

-Pur si simplu, Sojung e greu de convins! se planse Jimin.

-Dar o placi...Bine, am o idee.Am auzit-o, discutand cu celelalte fete si cu Key despre o petrecere in pijamale si as vrea sa-i speriam! propuse Jin.

-Vad ca ti s-a aprins beculetul, amice! Poate de cand o iubesti pe JungMin? se baga in discutie si doamna de serviciu.

      Toti, inafara de Jin au pornit pe un ras isteric.Pana si ceilalti angajati prezenti se amuzau pe seama lui Jin.

-Deci, ramane planul asta! 

-De acord!

    Acestia se duc la Morgan, pentru suprema aprobare.Mereu trebuie sa-i ceri binecuvantarea lui Morgan! Cel putin asta am invatat noi dupa ce ne-a speriat la noaptea alba.Inainte sa intre in biroul acestuia, si-au planuit replicile, pozitiile si dansul bucuriei, care nu va exista daca e desfasoara totul prost.Acum, baietii au inceput sa-l acapareze pe Morgan cu...o melodie.

-Morganel Morganel,

  Noi la petrecere vrem,

  Sa-i infricosam pe Sojung

Si pe prietenii ei!

    Jin facea beatbox de zici ca si-au uitat tobele acasa si l-au pus pe bietul baiat sa le fie ,,instrumental''.Morgan deja se simtea corupt.Isi acoperea urechile cu ce gasea pe biroul lui, dar tot ii auzea.

-Bine! Va las! Dar sa nu incendiati casa, ca va ia Mama Dracu'! le spuse acesta nervos, apoi ii alunga.

      La iesirea din birou, toti bat palma intre ei.Bucuria si in acelasi timp, rautatea se puteau citi pe chipurile lor.

-Ii vom face sa regrete ziua asta! spuse Chanyeol.

                                        ***

     Venise si  ora petrecerii, iar noi, fetele eram mai bucuroase ca niciodata.Key nu-si putea stapani emotiile! Am pus pe jos niste perne, ne-am asezat pe ele, apoi am inceput sa intretinem o conversatie.

-Fetelor, va multumesc ca m-ati lasat sa stau cu voi! Chiar imi place aici, ca intre femei...

-Nu te gandesti la lucruri perverse, nu? il intreaba JungMin, indepartandu-se putin de el.

-Nu.Chiar imi place aici! Si nu sunt gay, afemeiat sau alte genuri.

     Cand am auit cuvantul ,,gay'' mi-am dat ochii peste cap.Mi-am amintit ca acum doi ani, sora mea, Jia se intalnea cu un baiat care nu voia sa recunoasca faptul ca e gay.I-am spus de multe ori sa rupa relatia fiindca ceva e necurat la mijloc, dar nu a vrut sa ma asculte.Acum sufera fiindca l-a vazut sarutandu-se cu alt baiat in baia ei.

-Apropo, voua de cine va place? intreaba JungMin, facandu-ma sa inrosesc mai rau ca un rac.  

-Eu as avea o atractie fata de fiica bucataresei de la cantina.E foarte frumoasa si are un suflet curat! spuse Key.

        Un baiat care sa-si devaluie crush-ul n-am mai vazut decat in filme!Acum sper sa nu imi mai vina niciodata randul!

-Key, promiti ca nu le spui baietilor? il intreaba JungMin.

-Promit! Doar aici voi sta toata viata mea de vedeta TV!

           Am ramas stana de piatra cand a spus ca va sta MEREU cu noi, fetele.

-Bine.Imi place de...

           Incepu JungMin.Toti eram ochi si urechi.

-De Jin.

           Chiar la asta m-am asteptat, in timp ce Key zici ca a aflat secretul pentru cel mai bun burrito, iar Hyoyeon a intrat intr-o criza de ras.Miso era neutra, ca de fiecare data cand i se dezvaluie vreun secret de genul asta.Auzim un sunet ciudat, urmat de un tipat.

-Sunt baietii! sopteste Key, tinand-o de picior pe Hyoyeon.

-Nu fi paranoic! Nici nu stiu ce facem!

           Baiatului inca ii era frica, iar noi nu stim cum sa-l oprim si ce se tot aude.Ma duc pe hol si-l vad pe Jimin cu un pistol cu apa in maini.

-Alarma falsa! strig la ceilalti.

            Ma intorc in camera si Key se uita cu fetele la un film de groaza.

-Parca erati speriati! 

-Pai eu am propus sa ne uitam la film ca sa ne linistim! explica Eldyra

           Sa se linisteasca vizionand un asemenea film? Nu cred ca e posibil! Am vazut filmul asta acum doua luni cu surorile mele si m-am speriat de nu am mai putut dormi trei nopti.Se apropie punctul culminant.O adolescenta singura acasa raspunde la telefon.

-E criminalul, sa moara Franta! spuse Eldyra.

          Cand sa-i inchida telefonul si sa se trezeasca moarta, asa cum se intampla mereu in filmele horror pe care le-am vazut in viata mea, se opreste televizorul.

-Pff! Poate e Morgan! Stiti ca poate controla televizoarele si calculatoarele!

        Dar dupa replica asta se opresc si luminile.

-Sigur e mana baietilor! spuse Key, apoi se ridica de jos.

         Toti am fost de acord sa mergem sa vedem ce se intampla.Nu presimt ceva bun...

Sojung and friendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum