Maine am auzit ca e ultima zi de stat in Seul inainte de ,,Magnifica-excursie-intr-o-tara-europeana''.Eu tot in sufragerie eram, uitandu-ma la ceilalti cum isi plimbau bagajele de colo-colo.Eu nu am chef sa-mi fac bagajele.Probabil le voi face la miezul noptii cand intr-adevar, o sa-mi amintesc ca trebuie sa mergem intr-o excursie si ca nu as putea trai o saptamana in Europa fara haine.
-Tu nu faci nimic? ma intreba Jin surprins.
-Mai avem si ziua de maine la dispozitie.Nu stiu de ce va agitati atat de tare!
-Pai...cam ai dreptate! Mi-am facut bagajul ca a spus JungMin-mumu-dulci-mumu! Eh, acum pot sta mai mult la Doctor Who! exclama blondul, apoi isi pune pe el un halat, care crede el ca e de doctor, dar e defapt luat din baie.
Hyoyeon, care nu s-a prea remarcat saptamana asta, a venit si ea, carand trei genti mari si o valiza de marime medie.
-Hyo, stam doar o saptamana! Sigur nu-ti trebuie atat de multe haine!
Auzind asta, blonda a spus:
-Trebuie sa-mi iau mai multe!
Imi dau ochii peste cap.Stim cu totii cat de mult tine Hyoyeon la moda, sau cum spune Key, ,,fashion obsession''.Ma intreb cum poate Morgan sa suporte faptul ca trebuie sa cumpere haine mov pentru fete in fiecare luna.
Nu am ce face, asta e clar.Sa il bat la cap pe Morgan cu intrebarile mele in legatura cu excursia? As face asta, dar e in joc slujba mea.Daca il enervezi, te concediaza si probabil de la cat de tare va tipa la tine, sigur o sa-ti fie frica sa-ti mai dai CV-ul pentru vreo slujba.Aici, la Stars Entertainment, greselile se iarta, dar nu se uita.Cel putin asta am invatat noi dupa miraculoasa noapte alba.
Dar daca as propune ideei noi pentru ultimele episoade? Nu, asta sigur e treaba lui Jimin, care cred ca e cel mai lenes dintre noi.Sau sa o ajut pe Venus cu bagajele? Macar atat sa fac dupa ce am decis sa nu ma acup acum de bagajele mele.Intru incet in camera si o vad, incercand sa-si indese un laptop in valiza.
-Venus, mergem in Europa! Sigur exista acolo vreun hotel cu o camera de calculatoare.
-Il pun pentru orice eventualitate! In excursia asta, sigur vom avea nevoie de tehnologie!
O fixez cu privirea apoi replic:
-Da, tehnologie ca sa te uiti la ,,Top 10 oameni care au dus operatiile estetice la extrem''.
De curand a gasit un canal de Youtube cu topuri despre Asia si tot ce tine de ea.Dar se uita numai la cele care au legatura cu operatiile estetice, un subiect care pentru mine a fost un tabu inainte sa-mi spuna Morgan mai multe despre acestea.Pe Venus o pasioneaza operatiile estetice, dar a spus ca nu o sa-si faca decat daca va fi nevoie.
Aceasta doar ma privi pret de o secunda, apoi continua sa-si bage ,,tehnologia'' in valiza.
-Ce a ajuns generatia asta...
Eu nu folosesc internetul atat de mult.Poate doar sa verific E-mail-urile primite de catre sefii agentiei.Bine, nu e treaba mea sa fac asta, dar stiti cat imi place sa ma uit in treburile lor personale, ca poate dau de ceva care are legatura cu mine.
Ma retrag, vazandu-i pe hol pe Key si pe Jin, sufland in niste felii de pizza care pareau proaspat scoase din cuptor.Cred ca erau tare flamanzi.
-Aveti grija sa nu va ardeti! le spun eu, dar acestia ofteaza si se auzi din spatele meu un ,,Taiati!''
Abia acum am realizat ca filmeaza o reclama la ,,Marty Pizza'' si ca eu le-am stricat cea mai reusita scena a lor.
-Scuze! exclam eu, apoi ma duc in bucatarie.
Nimeni nu mai putea de nerabdare, poate pentru ca excursia asta, din perspectiva tuturor, avea sa fie o adevarata aventura.Mai ales pentru JungMin, pentru ca dintotdeauna si-a dorit o excursie in Europa.O vad pe Miso, stand si mancand trista un mar.
-Ce s-a intamplat? o intreb, punandu-ma langa ea.
-Maine o sa ma intorc la scoala, deci nu o sa pot veni cu voi.Imi pare rau ca nu o sa fiu si eu prezenta...
-Miso, mai bine mergi la scoala si inveti decat sa mergi cu noi intr-o excursie, care cred ca o sa fie un esec.
Aceasta rase, apoi se duse in camera sa sa-si pregateasca uniforma pentru maine.Imi amintesc cu nostalgie de vremea cand eram eleva.Chiar si atunci eram poznasa.Tin minte ca eram colega cu Key, care facea pe diva.Toata lumea il confunda cu o fetiscana ce a devenit model in Rusia.
Nici nu mai stiu ce sa fac in momentul asta.Toti aveau alte preocupari, iar eu nu aveam chef sa fac altceva decat sa stau sa ma uit la JungMin cum umbla prin sutienele mele.Ma duc in camera mea si ii vad acolo pe Jimin si Chanyeol cum se cearta.
-Nu, eu stau cu el! striga din toti plamanii Jimin.
-Ba nu, eu!
Probabil se certau pentru Jin, adica ,,super-barbatul-care-face-de-mancare''.E adevarat, Jin ar fi cel mai bun coleg de autocar pentru baieti, dar totusi ar trebui sa-l lase sa-si petreaca timpul cu JungMin, iubita sa. Am avut in generala un coleg mai prost, care a stat foarte mult cu prietenii lui si care si-a pierdut iubita din cauza ca prietenii il tineau pe acel coleg departe de ea.
-Aveti si alte locuri de cearta in care sa va varsati nervii si frustrarile unul pe altul.Acum iesiti din camera mea pana nu aduc fierastraul lui Morgan.
-Ok, sefa! spuse Chanyeol in cele din urma, apoi pleca alaturi de colegul sau de cearta.
Imi dau ochii peste cap, apoi intru in camera si ma trantesc in pat.Un episod din South Park sigur m-ar face sa uit de toata debandada asta.
CITEȘTI
Sojung and friends
FanficSojung, o fata ca oricare alta, va face o emisiune cu Hyoyeon, Eldyra ,Jimin, Jin, Key si Chanyeol.Dar totul va scapa de sub control.Oare emisiunea va fi foarte populara? De cate peripetii vor avea parte ei?