Onu Yaşamak

187 5 0
                                    

Bu kitap 01.01.2015 tarihinde yazılmaya başlanmıştır. Tüm hakları saklıdır.


Her şey İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi'nde başlıyor. Merve ve Nurdoğan'ın yolları burada kesişiyor. Nurdoğan Diyarbakırlı, Merve ise doğma büyüme İzmirli. İkisi de birbirinden zıt görünse de unutulmamalı ki zıt kutuplar her zaman birbirini çeker. Nurdoğan Mimarlık okuyor aile zoruyla çünkü babası Diyarbakır'da ağa olmakla birlikte çok ünlü ve başarılı bir mimar ve oğlunun da kendi yolunda ilerlemesini istiyor. Merve ise Diş Hekimliği okuyor. Diğer insanların aksine hastaneleri seviyor çünkü insanları iyileştirmek istiyor ve bunun da dişten geçtiğini düşünüyor çünkü diş ağrısı kötü bir ağrı çekmeyen bilemez.. İlklerde bu kararı sevdiği kişinin etkisiyle vermişti fakat daha sonra mesleği tanıdıkça sevmeye başladı. Dokuz Eylül gibi büyük bir yerde ikisinin karşı karşıya gelmesi tuhaf değil mi? Ya onların kaderi önceden belirlenmişse? Nurdoğan okulun havalı, sert, zengin ve tanınan çocuğu. Bütün kızlar ona âşık çünkü gerçekten yakışıklı ve babasının getirdiği bir tanınmışlık var üzerinde. Her şey Nurdoğan'ın bir isteği üzerine başlıyor. O zamanlar kim bilebilir ki birbirlerine böylesine âşık olacaklarını. Âşıklar hem de çok âşıklar. Ama birçok zorluk yaşıyorlar birçok zorluk atlatıyorlar. Araya olaylar, kişiler girerken bazen karmakarışık bir hal almıyor değil. Ama hiçbir zaman birbirlerinden nefret etmiyorlar çünkü sevgileri buna engel. Sevgi öyle bir bağdır ki bütün kötü duyguları yok eder. Merve'yle Nurdoğan'ın inişli çıkışlı ilişkisini yakından incelemeye ne dersiniz? Hadi o zaman ne duruyorsunuz hemen okumaya başlayın...


WATTPAD-Keşfedilesi KitaplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin