-ben sana gelmem ama baskasini yolliuim istersen .
Lan bu ses yaseninin sesi ya .lan yasemin lan orospu bittin kizim sen bittin . Neyse sunu biraz korkutalim dame ama .
-ay keke senmisin ya bende baska biri sanmistim valla. sen de gelebilirsin aslinda . Beraber laflariz . Ee nasil mis fikrim .
Bak gelmek istiyorsan gel
Yasemin!!.
-aloo ya seyyy .
-sen ne yaseminnnn . Sen ne .
Baj gelmek istiyorsan gel yasemin!!
Dıt dıt dıt .
Alkahim ya olum madem gotun yemiyor ne fiye kafa tutuyon ama varya kizim ben sana bunu odetmezsem banada mira demesinler . Diye gecirirken icimden ki abim sagolsun boldu .
Hayir anlmiyorum kapi calma adeti var deme fatma teyze bile kapi calmadini biliyo ya neyse bunada ben ogretiyim .
Elime yastigi aldim ve abime firlattim . Tabiki de abim yine anlamis olacak ki bu sefer dlinde yakaladi yastigi . Hadi ama hep botlemi olacak . Refleksleri cok iyi namuzsuzun ya .
-ne var ege ? Bdnim ona ege dememi sevmedigini bildigim icin inadina diyordum .
-ne ne ? Haha kixdi ya .
-ne var ege . Diye tekrar ettim.
Isin sonunda zararli cikan benim olicagimi biliyordum ama yinede ugrsmayi seviyordum iste..
-ne dedin sen ??!. Aa seyg .
-abi dedim .iste simdi yirtma zamaniuu.
-lan kixim ben sana kac kere dedum .
- himm bilmem olmustur baya .
-oylemuuii .
Derken ustume cullandi karnima oturup ziplamaya basladi . Hadi sma ya gidaklamak daha iyi .
Cok akulli namuzsuz ya .
-birdaha diyecek misin ?
-neyi ?
-ege yi .
-neden ki?
-sorularima soruyla karsilik veriyodun .
- oylemi?
-bak yine .
-tamam . Dedim sonunda pes edercesine . Ama esila pes edermi tabikide hayir . Intikam soguk yenir canlari suan sucak .
Vicdana gelmis olacak ki yanima yatip .
-iyi geceler fiztik .
Deyip ah bide beni sarmalayip uyudu .
Tabi bu kokuya dayanirmiyim . Bende uyudum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden
Teen FictionSevmek zormuş? Birini canın pahasına sevmek. Nefesini duyamayinca nefessiz kalmak.Gözlerindeki o duyguları goremeyinye düşüp kırılmak. Sadece kendine bakmasını , nefesini hissetmesini, kokusunu içine çekmesini, opmesini, sarlisini her şeyiyle seni...