Elleri ellerime

11 4 0
                                    

Lara arabasına giderken bende kendi arabama gidiyordum . Ki karşıma biri geçmesiyle duraksadim . Kimin olduğunu öğrenmek için kafamı kaldirdigimda ALİ adlı dangalpzu görmemle şaşırdım . Abi bu ne ya . Ali beni seven biri mal mal habire teklifler ediyo mal mal bakiyo . Aslında onada açıyorum ama zorlami abi . Kaç kere dedim . Bi gün sabrim takacak zor kullancan .

Bana bakıp .
" nereye ? Ben gotiriyim
istersen :》"
"Arabam var "
" olsun . O burda kalır "
"Ayy !! Yeter lan ! Yeter . Olum bi git ya ! Habire dibinde bitiyosun zaten . BJ rahat ver be !
" tamam . Tamam . Kızma . Bişey isticektim"
"Ya bi sıktır ol be "
"Hadi amaaaaa"
"Offffff !!!!! Ne isticen lan "
"Kızma ya"
"Aliii!!!!!"
" seni "
"Mal"
Deyip arabaya geldim arkamdan bir şeyler zirvaladi ama hiç siklemedim
-

Yolda giderken müziği son ses açıp mal mal söylemeye başladım .Lann elleri ellerime çalıyor yaa :))

Seni gördüm göreli şaşırdım

dolasirim bi başıma seni bildim

bileli kaçırdım şu aklı başımdan

Elleri ellerim

Gözleri gözlerime

Saçları saçlarıma

Karışan bir sen olsaann

Elleri ellerime
Uuu
Gözleri gozlerimeeeee
Saçları saçlarıma
Karışan bir sen olsaann

Seni gordum göreli
Şaşırdım
Dolasirim bi başıma
Seni bildim bileli
Kaçırdım şu aklı başımdan

Elleri ellerime
Gözleri gozlerimeeeee
Saçları saçlarıma
Karışan
Birr
Senn olsaann.

Çok seviyom şu şarkıyı yaaa .söylemeyi de severim . Aslında sesim çok güzel mis .yani herkes oylr diyo .şiir okauida Sevim aslında .



mesela nazım Hikmet, Cemal Süreyya . En sevdiğim sairdir.

Aslında çok mantikli ya .yani içinden geçen duyguyu şiir şarkı söyliyip yazarak daha iyi oluyorsun . Bende denemisimfir hep şiir yaziyodun . Şarkı söylemeyi de barlar a eğlenmeye gittiğimizde sahneye çıkıp söylerdim . Ama şu aralar pek gidemiyoruz ya . Yaa çünkü mert yok . Çok özledim onu ya .
Mert benim ve lara nin kucukluk arkadaşı . Biz zaten üçümüz büyüdük . Hiç bırakmadık birbirimizi . Ama aile si yurt dışında olduğu için onların yanına gitti. Aslinda Okullar açıldığında donicekti ama işi çıktı oda yarın geliyor . Ollleeeelllleeeyyyy yaaaaa . Çok seviyorum keratayi ya . Çokta yakisiklidir kendisi . Kahve rengi saclarii ela Gözleri iii . Uzun boylu gayet hatta acayip yakışıklı dir . Aynı zamanda abimin de arkadaşı oluyor . Benî de çok korur bunun sebebi abimin arkadaşı olmasi değil kardeşim olmasi . Ariyim bari ya çok özledim hem onu nezaman almaya geleceğim i sorarım . Arabayı sağa çekip .telefonu aldım mert i aramaya başladım .
Çalıyor
Çalıyor
Çalıyor
Yaa ac cc
Aha açtı
- mert ?
- miram ?
- ya mert
- hı ?
-çok özledim ben seni ya .
- bende seni özledim fıstık .
- yarın kaçta geliyim havaalanına
-himmm . 09:30 gibi gel .Larayla ege de geliyo deme ?
-geliyorlar tabi . Sen unutulurmusun hiç
-bara hiç gittin mi mira ?
-yoo hiç gitmedim . Sözümü tuttum biz oraya dörtlü gidiyoruz sen yokken asla gitmem .
-fistigim benim be !!:)))
-mira?
-hı???
- kapatmam lazım valizleri topluyoruz . Ben seni arıcam tamam canım ?
-tamam . Tamam . Hadi görüşürüz öptüm
-öptüm
Dedikten sonra kapattık . Oh be yarın geliyo . Veee yarın cumartesi .olley be ...
-

YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin