Okula geldigimizde yine her xaman ki gibi butun gozler bizim uzerimizdeydi .
Yasemin ise arkadaslariyla gulusuyirlardi . Yaseminin sirti donuk oldugu icin beni gormedi onlara digru yurudugumde arkadasi yanlarina geldigini anlamis olacak ki yasemine mal ca kas goz isaretleri yapti .yaseminde arkasina dondugunda ona bir adim daha attim . Sasirdigim seyse oda bana bir adim daha atti .herkes kavga olacagini anlayip etrafimiza cember olusturdular . Yaseminin yaninaa bir adim daha atarak aramuzdaki mesafeyi kapattim .
-dun gece niye gelmedin yasemin laflicaktik ?!!
-zaman yetmez diye dusundum tum gun bizim oldu fenami?!
-himmm . Iyiymis . Peki neye zaman yetmicek mis ??!
-seni dovicem ya ona ;)
-senmi beni doviceksin?:)
-noldu begenemedinmi?!
-yoo . Hadi ama basliyalim.
-cok sabirsizlaniyosun sanirim dayak yemeye .
-yoo . Sadece cok merak ettim .
Hakketen nasil doviceksin beni ?
-bak boyle. diyip sacimdan tuttu bizim mallarda
-oooooo . Diye bagitiyolar az sonra olacaklardan habersiz.
-boylemi:)?
-begemedinmi?
-yoo . Bende daha iyisi varda .diyip sacimi tutan bilegini tutup kivirdim ve
-bu nasil ? Dedim
-aaaa birak be kolumu .ya gerizekalilar oyle bakacaginiza su orsp yi uzak tutun benden .!
-nee!!! Ne dedin sen !!! . Dedigimde herkez cemberi genisletti .anladilar yavrucaklar .hepsi bilir o lafin ba denmesini sevmedigimi .yasemini yere firlattim ve
-pisman olacaksin ;) dedim oyleydi cunku
-oyle orospu . Hadi ama dayak yemeye bu kadar meraklimisin.
Lara bana bakarak
-yardim?
-hayir lara! Deyip cantami yere nazikce koydum . Gerizekali kacmamis . Firlattigim yerde yatiyo. Gidip uzerine cullandim ve okkali bi yumruk caktim.
-ne dedin?
-o.r.o.s.p.u. anlamadinmi?
Her harfe vurgu yaparak.
Sacindan asildim ve bir yumruk daha gecirdim ve birtane daha ve bir tane daha cakacaktim ki elim havada asili kaldi.Umarim begenmis sinizdir .
Sizce kolunu kim tuttu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden
Teen FictionSevmek zormuş? Birini canın pahasına sevmek. Nefesini duyamayinca nefessiz kalmak.Gözlerindeki o duyguları goremeyinye düşüp kırılmak. Sadece kendine bakmasını , nefesini hissetmesini, kokusunu içine çekmesini, opmesini, sarlisini her şeyiyle seni...