!!! klişe!!!

9 1 0
                                    

Uyandigim da. Başım ı kaldırmaya çalıştım. Ahh evet. Sadece çalıştım.
Biri benim üstüme mi çıktı .
Bu ne ya öküz gücü mübarek.

"Ahhhhhh"

"Hıhhhh? "

"Yaaaaa. Lara ! Yada mert ! Ya ! Her kimsen kalk lan üstümden!!
Yaaaaahaha!!! Kafamı yidin ya !"

"Hı hı peki yani tamam . O mu ha o öyle olacak . Olacak olacak . Ya uf ne biliyim anne . Yap işte .Iyk kek mi . Yemem ben onu . Börek yapsana . Canım istiyor.offff . Anne . "

"Miraç!? Kalk üstünden. Bak valla bagiririm. Peki!.
.imdaaaat . Yaaa . Uff. Yardım etsenize be! Kime diyom ya !"

"Tamam annem sen bi kapat . Tamam . Ben aricam seni . Biri kolum u yedi de . Kurtarıp geliyom ben . Yok yok bişey. Şaka yaptım . Hadi annem ."

"Lan bırak benim! !!!"

"Yok yok anne . Biri yok burda . Yooo . Yanlış duymussundur. Hadi annem öptüm. ..... ya kızım ne bagiriyon be . "

"Yedin lan yedin üstümde mi oturuyon . Napiyon ya"

"Ne oturması be. Iki saattir uyuyon. Okul bitti.uyandiramadim seni.kolumuda tuttun birakmiyon.sarildin resmen. Birakmadin. "

Elimde sımsıkı tuttugum kolu görünce . Hızla bıraktım. Oha . Yuh . Cus be.bu ne lan . Üstüme oturuldu sandım.

"Ben mi tuttum. Neden inaniyim sana.belki de sen unuttun beni . Pis sapık .Biliyodum .senin böyle biri olduğunu. "

"Oha kızım. Yazdın resmen.istiyosan bi bak . Benim sirama girdin .dibime geldin resmen"

Sıraya baktığımda. Benim sıram in boş . Miraç in sırasında iki kişi oturdugumuzu fark ettim.yuh artık. Icin e girmisim lan.

"Aa . Şey . Yuh . Yani . Pardon. Ya . Uff. Cüsss ama yani . Bu ne böyle. Insan bi uyandırır. "

"Kolay mı sanıyorsun . Iki saat oldu . "

Saate baktığımda cidden iki saat geçmiş.

"Okul kapanmış olmasın. "

"Bilmiyorum . Hadi .kalk .bi bakalım . Sabahı burda geçirmek .istemeyiz. "

Beraber çıkışa yürüdük.

O H A

"Ka kapı . Ka kapılı. "

"Ne ya picaz "

"Bilmiyorum"

"Abim beni öldürecek. "

Ariyim da alsın lar bizi burdan ya . Hava da kararirsa .ya Uff korkarım .

"Şaka dimi ..şaka .yok artık"

"Noldu? ?"

"Telefonum . Telefonum yok."

"Nasıl yok lan !! "

"Senin kine baksana bi"

"Yok . Yok benim ki de yok allah kahretsin ya !"

"Hava . Yani .hava .kararirsa. ışık falan vardır. Öyle değilmi. "

"Saçmalama mira . Sarteleri kapatirlar. Sennnn. Korkuyormusun? "

"Yo . Yooo . Hayır. "

"Eminmisin? ?"

"E.evet. ne yapıcaz.? "

"Bilmiyorum. Burak ı arayalım. Olmazsa ya Uff bilmiyorum. "

Offff.korkuyorum.
Yağız birden gül meye başlayınca ona tuhaf tuhaf baktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin