Okulun sonu geldiğinde larayla birlikte okuldan çıktık .
-lara. Benlemi geliyorsun
-gelsemmimmi acaba . Annemlerde evde değiller .
-geliyomusun .
-Tamam ya geliyim . Sonra azcık içten bi düşünme yaşayıp fisiltiula " geliyim " Dedi .
- lara?
- Noldu?
-ne bu haller . Bak yinemi . Ama bu sefer öyle değil gibi . Kızım bak sen ne zamandan beri de biriyle cikmiyon .konusmuyon . Lann sen kimseye yavsamaz oldun ya . Lann yoksa sen aşık mi oldun . Ya yo-
-esila sakin yok öyle birşey .nerden cikariyon . Durdurmasam hamilemisin dicen ya .
-yoksa hamilemisin lan . Kimden .yoksa gecenki pictenmi . Yok lan o olmaz . Lan yoksa o mal o danmi o olmasın ya . Benim yigenim çirkin olmasın ya la-
-mira. Yeter . Yok öyle birşey ya . Sadece yanlış birsey yaptigimin farkına vardım ve yol yakın ken döndüm . Oldumu . Yani ortalıkta çocuk mocuk yok hiç birşey uydurma .
-Tamam .
Valla bu kız da bişeyler var ya hadi bakalım. Nasıl olsa anlatacak . Biz böyle dalmış konuşurken tabi lara mal mal çaktırmadan kivrandi 'ne oldu ' demiş cesine bakıp anlamaya çalıştım.
-Çişim geldi . Yürü hadi arabaya isemiyim şimdi annem laf almasin
-tamam yürü hadi . Deyip mal mal geriye dönüp lavaboya döndük . Lavaboya geldiğimizde şu yaseminin Keke si aslı girdi arkamizdan . Aslının arkasında da iki oc tabi . Aslı mal mal gülüp konuşmak için ağzını açtı . Veee ah konuşacak nolur konuşma sen ya
-sana odetirim demiştim canım.
-bende sana Hamleni bekliyorum. Ikinizede yeterim demiştim.
-Eminmisin deyip arkasındaki kızlara baktı .
Ahh hadi ama siz ve beni dövmek haha guldurme ya beni .
-şu arkadaki lerlemi döv çeksin.
Deyip lara ya kaçamak bi bakış attım . Lara da anlayıp hafif çaktırmadan sinsi bir tebessüm etti .
Aslı kızlara göz kirpip 'hadi ' demiş cesine baktı . Kızlarda sırtıp bize gelmeye başladılar .
Ben de laraya dönüp sırtıp ' hadi ' demiş gibi baktım . Lara anlayıp aslının yanına gidip kapıyı kilitleyip cebine koydu. Kızlar biraz tisssalarda gizlidir .
Aslı yanıma gelip kolumu çevirip tuttu . Ama acim adı .sinsice gülüp kolumu tutan elinden tutup duvara firlattim sırtı açıldığı için az bi çığlık attıktan sonra üstüme geldi .
-doymadiniz . Dedim . Kaçamak laraya baktım ikisinide doviyo camdan atmakla tehtit ediyo .
Ve bilin bakalım tuvalet cami nereye bakiyo yan bahçeye. Bende üstüme gelen aslıya kafa attım yere düşünce .
-orospu uu! Dedi evet bana dedi .
-Ayy . Deyip derin bir nefes aldım ve devam ettim.-lan pic kurusu seni mi ben mi orospu yum lan . Sen kime diyon lan onu . Sikerim kızım seni . Seni de bu oc lari da sikerim anlandinmi beni .
-kızım orospu sun işte yaseminin acısını alaçam senden bitti n kızım sen bittin orospu. Dedi.-yaseminin ki gibi olmaz bak .
-gorucez. Orospu.Valla sinir oldum artık oldircem lan bunu .
Yerde olduğu için üzerine cullanip bir iki yumruk savurdum.
-o.r.o.s.p.u .
Dedi üstüne başa başa valla sikerim bem bunu.Aldım ayaklarindan camdan asa salladim herkes buna asadan bakıp gülünce hafif tebessüm ettim . Sonra lara ya baktığımda kız bunların kafasını klazote sokup sifona basiyodu . Seviyorum bu kızı ya .Aslı da
-bırak lan orospu! !!
-ya bak tatlım orospu dersen olmaz . Sen ordan bi ben bir orospu yum diye bagir.
-kızım ağzını yiryarim seni.
Kapı tık lakin ca bir ses geldi .
-mira ! Tamam bak hadi bırak şu kızı . Sıktır et . Aç şu kapıyı .
- Miraç ! Sanane olum hayırdır dün bir bu gün iki !.
Lara abim gibi lafa atıldı
Miraç da
-sen kimsin lan !
-tanidtiriyim lara Kankam olur.
Yağız
- her kimsen . Bırakın lan .
Ben.
-mirac.sanane olum bak . Yaseminide elimden aldın . Sanane olum . Derken acayip sesler geldi .
Miraç .
- mira?
-yok bişey ya . Kızlar sanırım klozetin içinde CIS icmemek için nefes tutuyorlar. Dedim
Miraç
-ne . Kızım delirdinmi sen .
Ben
-Miraç
-ne
-sen neden karışıyon .
- şu an asaya sarkittigin kız benim kuzenim .
-hadi bee !!!
Aslı
-ya miirac kurtar beni bu orospu puanın elinden yaaa.
Aaa ne kadar nazik oldu lan bu .
- sen ne dedin lan .bak Miraç orospu diyo bu bide bana aç kapıyı diyon ya .
Diyip aslıya alıp yere firlattim. Sonra üstüne çıkıp kafa attım .
Sonra nerden baksan sekiz altı kere yumruk attım .derken
Kapı açıldı kim açtığını sorarsanız lara nin elindeki kızlardan biri kaçıp anahtari alıp açmış .bunları düşünmekle yağız mali aslıya elimden alıp yere oturttu Miraç aslıya dönüp
-naptiniz .
-valla bişey yapmadık Miraç ya saldırdı ben o. Iste bu manyak .-bak Miraç valla senide dovecem ha Kuzenine kuzenin . Allahım ya . Karışma olum benim kavgaya .
Deyip larayla ellerinizi yıkayıp arabalara doğru yürüdük .-lara .
-efendim .
-çişin yokmuydu .
-yaptım ben onu .kızları dönerken . Kızlar yere yığıldı bakgim kalk miyorlar bende yaptım .
-manyak ya . Hadi yürü sen arabaylami geldin .
-ha .evet. sen git . Bende geliyom eve Gidem gelem bi .
- Tamam hadi geç kalma .
-Tamam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden
TienerfictieSevmek zormuş? Birini canın pahasına sevmek. Nefesini duyamayinca nefessiz kalmak.Gözlerindeki o duyguları goremeyinye düşüp kırılmak. Sadece kendine bakmasını , nefesini hissetmesini, kokusunu içine çekmesini, opmesini, sarlisini her şeyiyle seni...