Eveeet sonunda bara gelebilfik.
Dur bari Mert i Ariyim çabuk gelsin . Öküz bensiz girmek yok demişti . Aslında dinlemez giderdim deee işte yeni geldi yavrucak . Özletti kendini keratamert aranıyor
"Alo"
"Efendim cimvime "
"Mert ya çabuk gel . Bak dayanamıyorum dalicam şimdi içeriye"
"Önüne bak "
"Ne ?"
"Önüne bak diyorum . Şuan bir erkeği kestiğini görebiliyorum ."
"Vallaha kesmiyorum "
"Seni görüyorum mal hatta suan çocuk yere düşecek . Öyle kesiyosun yani "
"Ne bak ması be hem ben çocuk mocuk görmüyorum . Zaten ben bara bakıyorum. H-he-heey lan o nasıl espiridir abi jeton anca düşüyo. Hem sen nerdesin "
"Arkana bi bakanilsen görecen.
Hem sana seni görüyorum demiştim değil mi . Çocuğa öyle bi bakiyon . Ne dediğimi anlamadın resmen "
"Hadi ordan be .neyse gelde biran önce girelim"
"Tamam"Deyip telefonu kapattık
Mal ya gördü çocuğu kestiğini.
Ve sonunda çocuk ona baktığımi anladı.
Bana gulumseyip içeriye girdi.
Önüme döndüğümde mert yanımda bana bakiyo du .
"Abinle lara nerde ?"
"Iceri ye geçti onlar "
"Tamam . Hadi girelim. "
"Tamam "Iceri girdiğimizde abimle lara bi masada oturmuş birbirlerine dahi bakıyorlar
.
Yanlrina gidip oturdum.Laraya döndüğümde bana noldu der gibi baktı .
"Lara "
"mira"
"Ya uf kes şunu . O değil de .şey mi yapsak lan ."
"Ne yapsak? "
"Azcık icek mi ,?"
"Mert le abin i napcaz kuzum; (?"
"Ayarlaim ben onu .valla bak "
Mert le abime baktım artık nasıl baktiysam ikiside kafasını salladı
Abim onaylamaz tavırla"Bak mira sen içince çok kötü oluyon .bak gülüm .az iccem diyon önceden gördük onları. "
"Abin haklı mira . Lan sana bulaşan i biz dovmemuz gerekiyo ama sen dovuyon.hadi bu iyi .ama bide yapiyon yapiyon sabaha da bişey hatirlamiyon ."
"Uff be siz varsınız işte azcık iscem alttarafi ."
"Azcik"
"Ya tamam azcik"
Olley be .valla normalde kızardı ama hadi hayırlısı .
Laraya barmene iki tekila söyledik .
Barmen içkileri getirirken siritip tam bişey siylicejti lara Aray a girdi"Kapa ceneni!! "
Barmen içkileri bırakıp gitti .
Sanırım azcık sarhoş olduk.
Mesela mert in yanında bir iki üç dört evet evet tam dört tane taş görüyorum . Ama varya Uff içinden biri abi varya böyle evladım olcak ve ben bara izin vercem .yok artık .yerler lan bunu burda .Ki abinin bakış lari sağ olsun bozdu hemen .o değilde bi tane çocuk yok lan iki bilmiyom ya işte barmen sanırım .yuh be . Lara yla beni kesiyo.
Barmenin yanına gidip .
"Sen kimi kesiyon lan . Oyarim senin gözünü olum"
"Vaaay sert Kız ha ? Iyiymis "
Abim hızla gelip bir kafa attı sağolsun çocuk yeri öptü.
"Lan sen kimin kardeşine yavsiyon lan . Sikerim lan ebeni"
Mert de gelip bi tane çocuğu dövdü lan o bize yaşayan çocuklar üç kisiymus ya .
Yuh artık taşlar yardıma geliyo .
Mertin arkadaşımı ya bunlar .Yarabbim sen neler yaratıyon yaAbime mert ha bide taşlar sağ olsun yavsaklari bi güzel benzettiler.
Hımm. Şuanda arabada uyuyorum. Tamam canım uyumuyorum gözlerimi dinkendiriyom.Gözlerimi açıp mert e seslendi m
"şist"
"efendim mira "
"Mert az önce ki taş kimdi ya? Hani böyle ela gözlü mavimiydi neyse işte güzel gözlü bi cocuk kim o ? "
"Ha yagizmi aslında tanıman lazım aynı siniftasiniz . "
Ne yani o miac bu .mirac mi yok artık .
"Yazliktan .Çocukluk arkadaşım .digerleride öğle . Onları bilemezsin okulun ilk günü gelemediler pazartesi benle beraber baskicaklar . Bidakka niye sordun?"
"Hiç "
:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden
Teen FictionSevmek zormuş? Birini canın pahasına sevmek. Nefesini duyamayinca nefessiz kalmak.Gözlerindeki o duyguları goremeyinye düşüp kırılmak. Sadece kendine bakmasını , nefesini hissetmesini, kokusunu içine çekmesini, opmesini, sarlisini her şeyiyle seni...