Merhabalar ben Elisa Ateş... Biz çok ünlü bir aileyiz. Daha doğrusu babam çok ünlü. Benim babam ünlü mimar ALPER ATEŞ BEY. Bende Elisa Ateş,ünlü mimarın kızıyım.Annemin adı Müge Ateş. Yani bizler ATEŞGİLLERDENİZ...Benim birde abim var. Abimin adı ise Çağlar. Abimi çok seviyorum. Ailede en bağlı abimle benim. Annem ile babam eve geldiğinde genellikle yorgun oluyor. O kadar şirketler varki... Benim fobilerim var. Bunları size açıklayabilirmiyim....
Hımmm.... Açıklıya bilirim. Ben korkularımı saklarım. Benim karanlık fobisi,kapalı alanda kalma fobisi ve boğulma fobisi. Hepsinde aynı şey oluyor. Nedenini bende bilmiyorum. Hepsinde ilk önce karnım ağrıyor sonra başım dönüyor sonra ise nefesim kesiliyor. Ve bir müddet sonra bayılıyorum... Bu yüzden psikoterapi ' lere gözüküyorum. Sanırım hiçbir gelişme olmuyor. O yüzden her sabah HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK, diye uyanıyorum. Benim çok değer verdiğim dostlarım var... Onlar beni kötü zamanda 1 dakika bile bırakmazlar. Tabi bende onları bırakmam. Bunlar; ÇİSEM, SELEN,PERİ... Hepsi çok güzel. Mübarek Barbie bebek gibi. Kendimi övmek gibi olmasın bende öleyim. Çok güzeliz diye benim başıma bela oluyor.
Birde benim çok sevdigim 2 kuzenim var. Biri AZRA SU,öbürü ALAZ AYDEMİR. İkisinide çok seviyorum. Azra' yla çok takılıyorum. Her yere onunla gideriz. Bizimkilerle buluşur bir yerlere gideriz. Aslında Alaz la çok takılmam,. Genelde o Arkadaşlarıyla takılır. Ben 16 yaşındayım. Lise hazırlık için 2 sene Amerika Hollwood' a öğretim gördüm. Daha doğrusu ailemin zorundan kaçtım diyelim şuna.
Amerikada okuduktan sonra 16 yaşımda Türkiye ' ye geldim. Bu sene lise 3 e geçeceğim... Daha doğrusu geçtim... Türkiye ' ye geldiğimde ailem beni o kadar hoş karşılamışlardiki ağzım açık kaldı. Vayh... İlk defa Bizim evin bahçesini bu kadar kalabalık görmüştüm. İlk defa duygulandım.
Ailemi çok seviyorum. Ben AŞK diye bir varlığın olduğuna inanmıyorum.
Arkadaşlarım Aşkın olduğunu söylüyor ama aşk unutulur gider diyorlar. Bende onay veriyorum. Bence aşk yok... Ve ben hiç aşık olmadım. Daha doğrusu aşık olmama engel oldum. Çünkü ben o bunalımdan çıkamayan kızlardan olmak istemiyorum. Benim hobilerim harika.
Tabi benim için harika. Benim hayatımın bütünü,bir parçası müzik...
Ben müziksiz yapamam. CNBLUE diye KORE Lİ bir grup u seviyorum. Ben korelilere hastayım. Çokkkkkk seviyorum. Unnilerim ve oppalarım
Var. Hayatımda müziği eksik etmemmmm. Birde el sanatlar hobisi.
Her şeyi yapabilirim. Ben çok çekingenimdir. Karşımdaki insanla konuşurum. Ama tanıdığım... Ben herşeyden korkarım. Nedenini ben de biliyorum.Bugünlük bu kadar...
Beni tanıdınız...
Yorumlarınızı bekliyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK.
RandomBen her şeyin güzel olacağına inanırım. Sabah bu lafla kalkarım. Herşey çok güzel olacak. Ben mutlu bir kızım.16 yaşında. Bu 16 yaşında bir kızın hikayesi. Her gün Herşey çok güzel olacak diyen bir kızın... tavsiye ederim...