OKULUN İLK GÜNÜN DE BAŞIMA GELENLER...

74 10 5
                                    

Ardayla satıldıktan sonra birbirimize bakıp güldük. Ardından da abim geldi.
Aniden. Lan Arda gel lan buraya. Deyip Arda' yı önümden çekip sarıldı. İki kere tokalaştıktan sonra abimin ve Arsanın koluna girdim. Bu gün pazartesiydi, yani okulun ilk günü. Offf ama ben böyle iyiydim. Okul kelimesi gelmese. Off birde saat 9 da okul vaktiymiş.
Abimle ve Arda' yla yola koyulduk. Biz zengin olduğumuzdan benim formaların erkenden bana geliyor. Eve girdik. Evin hademesi bizi karşıladı. Günaydın dedim. Bazı insanlar vardır, zengin ama kötü. Bazı insanlar vardır, fakir ama saygılı. Ben onlardan hiç değilim. Ben hem zenginim hem saygılıyım.. aileden gelen bir şey. Odama çıkarken saati gördüm. Anam şaka gibi. Saat 8:45 hemen odama koştum. Abimle Arda salonda koltuğa yayıldılar. Bu arada yarışı kazanmıştım. Abime ödeticem. Odama girdim, dolaptan mazi beyaz kareli, arlarda siyah olan mini eteği mi giydim. Kısa kollu lakos umu giydim. Oda beyaz dı yakalrı beyaz mavi çizgileri vardı. Yakasının altına lacivert kurdale bağladım. Bunları giydikten sonra okula hazırdım. Eski okulumun formalarını sevmiyordum zaten. Bu okulun kem eteği, hemde şortu vardı. Erkeklere sadece pantolon. Lakos olarak uzun ve kısa komşuları var sonra sarı saçlarımı taradım. Düzleştirip. Saçımla bir kuyruk bağladım. Önlerden biraz bıraktım. Gözlerima kalem çektim. Birazda allık. O kadar. Sonra aşşağı indim. O kadar güzel olmuşmuydum.
Aşşağı iner inmez abimle Arda bana baka kaldılar. Abim hemen Arda ya bakıp, Önüne dön lan. Dedi ve ban kızım o etek niye o kadar kısa. Dedi. Aslında o kadar da mini değildi. Diz kapağının biraz 1 veya 2 santim kısaydı yani. Tabi erkeklere göre öyle değildi. Abim: Seni ben bırakıcam okula. Dedi. Bende offf. Tamam. Dedim. Bahçeye çıktık. Abimin arabası geldi. Ben 16 yaşında olduğum için araba kullana mam. Ama abim 18 yaşındaydı. Ehliyeti vardı. Ama benim yoktu. Neyse Arda ya sarıldım, öptüm oda beni öptü. Sonra arabaya bindik. Okula doğru ilerlemeye başladık. Sokağı dönelim derken bi araba geldi bizim arabanın ön trampona çarptı gitti. Ardından abim bi küfür yolladı. Ama bu raya yazamıyorum. Sonra ben camdan abime seslendim. Abicim hadi geç kaldım yaaa. Okulun ilk günü. Benim için.Dedim. Abim arabaya bindi. Bastı gaza. Yavaş abi dedim. Hızdan fena korkarım. Sonra işte arabadan indim. Abimi öpüp okula gittim. Arkamı döndüm ve gülümseyip el salladım. Arkamı dönüp okula geçtim. Burası özel kolej di. Sınıfa girdim. Hocam ben yeni tıransfer öğrenciyim. Dedim. Hoca bana bakarak güldü ve gir içeri. Sınıfın tam ortasındaydım. Hoca kendini tanıt diyince kalbim sanki yerinden çıkıcakmış gibi oluyordu. Merhaba. Ben Elisa Ateş. Dedim ve hocaya döndüm. Hoca şurdaki sıraya oturabilirsin, dedi. Ben de o sıraya ilerlemeye başladım. Öğretmenin hizasının yanındaki hizada 4. sıraya oturdum. Nedense o sırayı boş bırakmışlar. Sıranın en arkasında, yani benim arkamda da bir tane çocuk bana baktı ve kafasını yine sıranın üstüne koydu. Sanırım uyuyordu... ona garip garip bakarken aniden onun yanındaki sırada oturan çocuğa çarptı. Nedense oda bana bakıyordu. Sanırım sınıfa girer girmez beni inceledi. Ben bakmadan o bana bakıyomuş gibi hissettim. Sonra yerime oturdum. Derse öyle mal mal bakıyorum. Dersimiz fiziğin ta kendisiydi. Allah' ım yok böyle çile. Bir müddet sonra uykum geldi. Kafamı sıraya koydum ve gözlerimi kapattım. Ama uyumuyordum. Sadece gözümü kapattım. Tenefüs zili çaldı. Öğrencilerin kurtuluşu.!!! :) . Ben hala gözlerimi açmadım. Bizim zilimiz yirmi dakika. Uyumaya çalışıyordum. Ama , yalnız, malesef uyuyamıyordum. Malesefffff. Bu seste kim uyuyabilirki. Kafamı öbür türlü çevirdim. Ve gözümü açtım. Birden geri çekildim. Çekilirken yere düşücektim. Ama arkamdaki çocuk beni tuttu. Sonra özür dileyip geri çekildim. Gözlerimi açtığımda göz göze geldiğim çocuk vardı karşımda. O bana garip garip bakan kişi. Tabi ben de ona bakan. Napıyorsun burda, diye sordum. Bana gülerek, Seni izliyordum dedi. Bende ona şaşırmış gözlerimle bakıyordum. Aniden arkadan bir ses geldi, dön önüne. O kadarda sert olmayan bir ses tonuyla. Ben de ona dönüp yumuşak bir şekil de sanane dedim. Gözlerini benim gözlerime dikince bende tabi haliyle bir tuhaf oldum. İyice sinirlendiğini gördüm. Hemen önüme döndüm. Yanımda hala o çocuk duruyordu. Hallahım ya ne istiyorsun benden ya.. çık git sırada ya. Burda ağaç gibi dikilme. Başımı ağrıtıyosun. Dedim. Bana yaklaştı. Tabi bende haliyle geri çekildim.bana peki Elisa Ateş. dedi. Tabi biraz tuhaf oluyo. Bana öyle bakınca. Ben de ona kafa salladım. Dalga geçercesine. Sıraya sert bi şekilde vurduktan sonra yerine gitti. Bende o gidince gözlerimi kaydırıp sıraya kafamı koydum. Tabi öbür tarafa. Gözlerimi açtığımda derstteydik. Hemen kafamı kaldırdım dersi dinledim. Çünkü ders matemetikti ve ben matematiği seviyordum. Annamadığım sorularda matemetiği sevmiyordum tabi. :). Kafamı kaldırdım. Gözlerimi açtığımda gözlerim bulanık görüyordum. Karnıma ağrılar girdi. Ya. Noluyo bana ya. Sallanmaya başlamıştım. Başım dönüyordu . Bir müddet sonra mırıldanmaya başladım. Başım çokdönüyordu. Sıradan düşerken belimden birisi yine tuttu....

Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum....

HERŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin