KISKANIYORUM

138 22 0
                                    

Ben senin yüzüne baktığım anda zaman duruyor kendimi unutuyorum. Mutsuz anlarımda, yemek yerken, uyurken, uykusuzken, başım agrıyorken ve müzik dinlerken endişeli ya da memnunken gözlerine bakıp seni ne kadar çok sevdiğimi söylemek istiyorum. Elinden tutup her şeyi unutmak istiyorum sadece sana aşık olduğumu düşünmek ve bilmek istiyorum, sana sarıldığımda dünyanın en mutlu insanı ben oluyorum, sen tam gülerken gülüşünü öpücüğümle tamamlasam kızmazsın bana dimi :) sen sadece benim yanımda ol diğer hiç bir şey umrumda değil, ben seni her durumda seviyorum. Hayatımızın geri kalanı birlikte geçsin, birlikte üzülelim, birlikte ağlayalım, gülelim, gezelim, yemek yapalım :) hepsini birlikte yapalım.
Gel bir de benden dinle seni nasıl kıskandığımı; geceleri seni izlemeyi o kadar çok isterdim ki..
Hani başını koyduğun o yastık işte o yastık, benim omzum olmalıydı. O yastık bile bu kadar yakınken ben hâlâ uzaktan seviyorum seni...
Dizine yatıp saçlarımı okşamanı o kadar çok isterdim ki...
Üstüne örttüğün o yorganı düşün mesela, aynı sıcaklığı sana sarılarak ben verebilirdim.
Omzuma yaslandığında sana uzun uzun bakmayı isterdim.
Hani yemek yediğin o masa var ya onu dahi kıskanıyorum senden. Banane gel birlikte yiyelim.
Elindeki telefonu bile senden kıskanıyorum :) telefon yerine benim ellerimi tut.
Yağan yağmuru düşün, üstüne damlamasını bile kıskanıyorum gel sana şemsiye olayım..
Sokaktaki insanları bile yanından geçen onlarıda kıskanıyorum evet sadece yanından geçiyorlar ama sana yakınlar ben olayım yanında, kimse geçmesin.
Kızımızında, oğlumuzunda ismini birlikte koyalım olur mu? :)
Birlikte oyun oynayalım ya da senin istediğin şeyleri yapalım mesela maç izleyelim, normalde korku filmi izlemem bilirsin ama yanımda Sen varsan her şeye kabul onu da izlerim. Hiç gitme tamam mı? Evet kıskanç oluyorum çünkü başkası mutlu eder diye korkuyorum.
Hep birlikte olalım, hep mutlu ha ne dersin?

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin