Seviyorum seni, canımdaki yaşayan can her an seninle yaşıyorum. Karanlık gecemde gözlerin düşüyor bir yıldız gibi üşüyen günüme, sevgin sıcaklığıyla süzülüyor yüreğime. Her seni sevmek için kalbimdeki umut kırıntılarını senin yüzündeki tebessümlere yüklüyorum. Dilimde söylenen her şarkıda sana bir kez daha " SENİ SEVİYORUM " sesleniyorum. Ateşe atılmış bir kalbim varken sen kabul ettin kışın ortasında kalmış bedenimi sevginle ısıttın. Yüreğimin bir yarısı sendeydi. Her zaman sende kalıp iki ayrı bedenin tek kalbindeki deli sevdasını yaşıyoruz. " seni seniii " diye seviyorum. Belki sana söylenen her kelime basittir, süslü değildir kelimelerim ama bil ki aşkım sana söylenen kelime, sana okunan her şiir senin kalbindeki sevgiyle güzelleşip özel bir sevda oluyor. Keşke senin sevgi denizinde bir damla su olabilseydim. Seni sevmek bir kuru ekmeği paylaşmak gibi. Her lokmada daha çok sevmek seni...
Sana sevdalanmak yağmurun içindeyken gökyüzündeki nazenin çiçeklerinin gövdelerine düşmek gibi...
Yıldız olup senin karanlığında, gözlerinde kaybolmak belki senin sevginde nefes almak...
Yalnızlığa perdelerini çekip mutlulukların gölgelerinde serinlemek seninle...
Seviyorum seni demekten öte senin için yaşıyorum bu hayatta.
Öyle tutulmuşum ki sana her şeyimi sana adadım. Daha çok sevmek için yüreğine konaklandım. Bir misafirdim ilk önceleri ama seni sevdikçe artık senin kalbinde kalıcıyım. Her kışın ortasında sıcağı arıyorum, ne de yazın ortasında serinlemek için rüzgârı soruyorum.
Tek yaptığım seni, senin kalbinde yaşayarak seviyorum.. Dertlerimi sende unutup hayatın acı suretlerine gülümsüyorum...
Kalabalık şehirlerden uzaklaşıp senin nur yüzünle aynalarda yarınlarıma bakabiliyorum. Seni canımdan öte seviyorum, uçurumun kenarında solmayı bekleyen bir çiçekken senin sevginle yeniden mutluluklara tomurcuk açıyorum. Her sabah perdeleri açıp senin günışığında sevgini aralıyorum. Sen farklısın, canımdan birisi, nefesimin mutluluk rengindeki suretisisin sen. Adını konulmamış en güzel aşkısın.
Belki canımdaki tek can, hayata dair tek umudumsun.
Seninle yaşayıp, Seninle hayata bakabilmek...
Düşündükçe seni aklımda büyüyor bu sevdan. Daldıkça gözlerim ufka senin gözbebeklerin geliyor. Büyüdükçe gözlerin satırlara dökülüyor sevgin. Her dizede seni yazıp, seni yaşıyorum. Sen nefes aldıkça ben mutluyum, buralarda seni seviyorum. Belki hayatımda bu kadar çok sevmişken seni kalbime hediye ediyorum. En büyük hediyem senin aşkın, her nefesim sana armağan olsun hayatımdaki en büyük aşksın ve son sevdamsın yarınlara dair...
Seni seviyorum kanatlanan her kuşun gözbebeklerine yarınlarında yaşayacağın mutlulukları yükledim. Her sahile vuran dalgaya yarındaki sarılacağın umutlarını yükledim, her gece bir şiir yazdım senin isminle başlayan...
Ve sen yaşadıkça bu kalp senin için atıcak her gece sana dua ederek sarılacağım uykulara. Esen her rüzgârda senin kokunu arayacağım ve seni kalbimin en derin yerinde yaşayacağım seni sen diye, canımdan bir can diye seveceğim." İyi ki hayatımdasın... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEKİ SEN
ChickLitHayal kurmayı seviyorum. Ben burada hayallerimi, yaşadığım duyguları ve yaşamak istediklerimi dile getirdim umarım beğenirsiniz yorumlarınızı merak ediyorum ve bekliyorum oylamayı unutmayın teşekkür ederim :)) iyi okumalar.