BENİM KIRILGAN HAYALLERİM

76 12 4
                                    

Ne yağmurlar yağdı bu kalbe bir bilsen.. Ne fırtınalar esti bu şehirde.. Ne canlar yitirildi bu satırlarda.. Şimdi kanayan tırnaklarımdadır bütün şiirlerim, adınadır yazdıklarım.. Ah bir de görebilsen.. Bir de sen anlayabilsen.. Ah bir de ifade edebilsem seni kırılgan cümlelerimde.
Yetmiyor kelimeler bile seni anlatmama.. Sığmıyorsun bu kırılgan cümlelere bile.. Artık yazamıyorum. Düşlerimde peydahladığım satırlara sığdırmaya çalışıyorum seni.
Kimsin, nesin, nerden geldin, aldın götürdün bu kanayan kalbi uzaklara... Ama bu sorunun cevabını bir ben biliyorum birde... Birdesini boşver işte sende biliyorsun.
Susma artık konuş benimle. Geleceğini söyle, hiç gitmeyeceğini söyle... Ölümüm olacağını söyle, ölüme hasret ruhuma.
Bir sen vardın eskilerde yitirdiğim, şimdi bir sen varsın kanayan kalbime hapsetmek istediğim..
Bencillik deme buna. Dayanmıyor, istiyor bu yürek seni ölüm olsada. Ne olur gel. Gecelerime ölümüm ol son nefeslerimde. Dayanmıyor artık bu yürek...
Kanasada ellerim ılık ılık yazacağım bu son üç dört cümleyi cesurca; ölümüm ol al beni bu karanlıktan, kabusum ol gel gecelerime, ölümüm ol al beni bu kırılgan hayallerimden...

Gel nolur özledim...

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin