ZOR İŞTİR SEVMEK

182 26 0
                                    

Zor iştir sevmek... Öyle her insan sevemez, herkes aşık olamaz. Dilden çıkan iki kelime değildir Sevgi, kalptir, gözdür Sevgiyi destekleyen. Bir kere gördün mü sevdiğini; çarpmalı kalbin duymalısın sesini kulaklarında, yansıtmalı o bir çift göze, titremeli ellerin, yanmalı vücudun sana her dokunduğumda, unutmalısın; derdini, tasanı, kendini. Tüm için sevgi dolmalı ağzına kadar.. Öyle olmalı ki ağzını açtığın anda dökülmeli dilinden sevgin. Görmeli sevgini deli gibi sevdiğin, gülüşünle anlatmalı dudakların sevgiyi. Seni kalbimle değil tüm bedenimle seviyorum demeli.. Her şeyimle seviyorum. Ağlamalısın. Ağlamanın yeni boyutuna ulaşmalısın. Kimsenin yapmadığı şekilde mutluluktan ağlamalısın.. Öyle sevmelisin ki sevdiğini; gözlerine baktığında bir daha bakmak istesin içinin seninle dolduğunu görsün. Boş bakmasın gözlerine. Her baktığında bir daha bakmak istesin, bir daha, bir daha... Zor iştir işte sevmek... Sevdiğinin mutluluğuyla mutlu olmaktır. Onunla uyuyup güne yine onunla uyanmaktır. Onun istekleri için kendi isteklerini hiçe saymaktır. Yanında olmasa bile o varmış gibi her anı dolu dolu yaşamaktır. Zor iştir sevmek... Her insan sevemez, sevdiğini sanar sadece. Sevmek zor şeydir aslında her şeyi göze alarak sevmek ve katlanmak Sevmenin tüm hilelerine iki damla gözyaşından ibaret değildir Sevgi. Hıçkırıklara boğulmak, kimi zamansa karanlık bir yolda yürümek gibidir işte...

BENDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin