Seviyorum seni... Varlığın en karanlık gecelerde bile dünyamı aydınlatıyor. Tüm kilometrelere rağmen yanımda olduğunu, dokunuşlarınla değil, ses tonunla bile belirtmen hoşuma gidiyor.
Seni seviyorum çünkü; her geçen gün beni kendine tekrar tekrar aşık ediyorsun. Seni yüreğimin tam ortasında hissetmemle kendimi mutlu kıldırıyorsun, şiirler yazdırıp, dinlettiğin her şarkıda beni büyülüyorsun. Seninle yaşıyor, senin benimle varolduğunu düşünüyorum. Her gün nefes almak için bir sebebim var ama sana her gün aşık olmak için binlerce sebebim...
Seni seviyorum çünkü; içimden başka bir şey yapmak gelmiyor ve bu duyguyu hayatımda ilk defa hissetmenin keyfini çıkartıyorum. Sensiz kalmayı düşündüğümde inanılmaz bir karanlık çöküyor içime çıkışı olmayan, dermanı bulunmayan. Seninle konuşmayı seviyorum, sana dokunmayı, sesini, nefesini, ellerini seviyorum.
Sen uyurken bile senden uzak kaldığım o kadar zamanı, o dakikaları vurup öldürmek istiyorum. Çayını içmeyi sevdiğin o bardağı bile kıskanıyorum bazen. Seninle her şeyi yeniden keşfetmek harika bir duygu. Aslında çoğu şeyi ilk kez seninle keşfettiğim için sanırım iyi bir kaşif olmayı becerebildim.
Bir şairin yazabileceği en duygu yüklü şiir gibisin benim için yaza yaza bitiremeyecek bir cinsten hem de.
Sen evden uzak bir yerlere gittiğinde aklıma kötü hiç bir şey gelmiyor. Gözüm arkada kalmıyor güven duygusunun nasıl bir şey olduğunu bana öğreten sadece sensin...
Beni en çok sen güldürebiliyorsun. Kıskanıyorsun beni her şeyden, herkesten, kendi gözünden bile.
Bu kadar nedenden sonra bile seni neden sevdiğimi anlatamıyorum, kelimeler yetmiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEKİ SEN
Romanzi rosa / ChickLitHayal kurmayı seviyorum. Ben burada hayallerimi, yaşadığım duyguları ve yaşamak istediklerimi dile getirdim umarım beğenirsiniz yorumlarınızı merak ediyorum ve bekliyorum oylamayı unutmayın teşekkür ederim :)) iyi okumalar.