Když se Kaira probudila, Evžen vedle ní neležel. Slyšela jen sičení něčeho smažícího se na pánvičce.
"Co to děláš?" zeptala se opatrně. Evžen se na ni podíval.
"Snažím se udělat něco k snídani, ale moc mi to nejde," "Ukaž oslíku. Musíš takhle," a pohodila pánvičkou. "Proč oslíku?" zeptal se zmateně Evžen. "Neznáš Shreka? Oslík ojebal dračici, a měli spolu oslíkodraky," odpověděla Kaira. "Aha, to je dobrý," hloupě se zasmál Evžen.Když dodělaly palačinky, nasnídaly se, a oblékaly se. První pořádný den v neznámém městě byl před nimy...
Vyšly na ulici. V novinách bylo psáno o nových příchozích do města, kteří jsou snoubenci. Šli proto se vzájemně zapletenými prsty. Ale ani jim to nevadilo. Jako první si Evžen chtěl najít práci. Protože rád chodil do kina a divadla, rozhodl se práci hledat ve filmové čtvrti. K jeho štěstí byl jejich prozatímní domov hotel velmi blízko. S šéfem se domluvili na vedlejší roli ve filmu, který se začínal natáčet asi za týden. Potom si chtěla práci najít Kaira. Ta měla hodně v oblibě hudbu, takže si řekla ze bude pomáhat zvukaři na tom filmu, kde Evžen hrál. Potom si Evžen chtěl změnit jméno, protože jestli chtěl bejt superhrdina, tak jméno Evžen by mu v tom zrovna dvakrát nepomohlo. Takže Evžen si změnil jméno. Když odcházel z budovy tak už to nebyl Evžen, ale Tom. Bude to pro nás všechny těžké si zase zvyknout, ale nyní je z Evžena Tomáš. No nic. Potom chtěly založit účet v bance, takže neočekávaně šli do banky. Tam se vysrali, a potom si založili účet. Potom chtěli domácího mazlíčka. Byly tam dva krámy. Jeden se zvířátkama, a ten druhej s nadpřirozenejma bytostma. Kaira samozřejmě chtěla zvířátko, takže natáhla Toma do obchodu se zvířátky. Tam si koupila Ptakopyska. Pojmenovala ho Albert. Potom šli do obchodu s nadpřirozenými bytostmi. Tam ale Kaira zahlédla hned několik úžasných věci. Věci které se ji nejvíce líbily byli miniaturní létající jednorožec, malinký dráček, a obří hovnivál. Jedno zvířátko už měla, ale Tom jí dovolil dvě. Takže si musela vybrat. Hovnivál šel pryč jako první. Potom bohužel i dráček, takže Kaira si koupila jednorožce. A začala mu říkat Uni. Potom byl však na řadě Tom. Toho zaujala víla. Taková malá nezajímavá, ale Tomovi se líbila. Koupil si tedy vílu, a říkal ji víla Tywoletta. Potom ale chtěl i druhého mazlíčka, a tak si koupil dráčka, co chtěla Kaira. A tomu říkal Fir. Když vyšli z krámu, všimli si poprvé, ze každý má s sebou na ulici také minimálně jednoho tvora, takže za debili nebyli...
Poté se vydaly zpět do hotelu. Tam si daly fritované žabí koule, a šli spát.