9. kapitola

105 5 0
                                    

Evžen tomu nemohl uvěřit. "Ja jsem superhrdina!!!" zařval zničehonic. Kaira se lekla, ale zachovala klid, a odpověděla "Superhrdina ne, ale přemejšlela jsem, ze tady v tom neznámým městě by se toho dalo využít,"
Evžen se podíval do kalhot. Z dřívějšího Otakárka byl niní dvoumetrový Otakar. Evžen si začal honit. Bylo mu u prdele, jestli je RAM i Kaira, nebo ne.
Kaira se na to dívala s údivem. Potom k Evženovi přistoupila, odtrhla ruku od jeho přirození, a začala mu kouřit. Evžen tomu nemohl uvěřit. Bylo to tak příjemné. Vyhledal naději, a začal prohledávat šuplíky, jestli tam někdo náhodou nezapomněl kondom. V druhém šuplíku od botníku k jeho štěstí byl. Ale zatím ho nepotřeboval. Začal Kairu svlékat. A ona jeho. Když Evžen sundal Kaiře podprsenku, cítil se jako v nebi. Hned jí začal cucat bradavky. Kaira vzdychala krásou. Evžen ji popadl do náruče, a odnesl ji do postele. Cestou ze šuplíku vydal kondom. Dal ho Kaiře, aby mu ho navlékla. On ji zatím líbal všude kde to šlo...úplně. Když Kaira dokončila navlekání, začali s pozicí 69. Po pár minutách přestaly, a šly na koníčka. Kaira si na Otakara opatrně sedla. Nejdřív to bolelo, ale potom si zvykla, a začala klusat. "Aww!" vydala ze sebe slabý zvuk. Potom oba stejně vyvrcholily, a Kaira se svalila vedle Evžena. "Miluju tě," řekla Kaira, a dala Evženovi pusu. Potom si lehla, a v objetí usnuly.

Captain AssmerikaKde žijí příběhy. Začni objevovat