Az Adams ház korántsem olyan fényűző mint a Cates család házai de ez érthető hiszen Prasley apja könyvelő volt és még annak is rossz. Mikor kinyitották az ajtót már tudták miért jöttünk.
-Beszélnem kell mindhármójukkal- mondtam kimérten de legbelül nagyon ideges voltam
-Tudom miért jöttél, tisztában vagyok vele mekkora bűnt követett el lányom de megnyugodhatsz soha többet nem fog ártani senkinek. A tegnapi eset után beláttam én is hibás vagyok lányom viselkedéséért és nem sodorhatom veszélybe a falkát a saját nagyratörő terveim miatt. Amint látod épp csomagolunk, lányomat előre küldtem Seatlebe költözünk egy kis cégnél kaptam állást eladok mindent ami itt van, nem sok minden de az enyém volt és ez egy ballépés miatt elveszett.
-Nem ballépés volt, és nem egy egyszeri hiba, maga is nagyon jól tudja ,hogy Prasley többször is figyelmeztette férjem a viselkedése miatt, a múltjukra való tekintettel elnézte neki a szabályok folyamatos megszegését de amikor már a falkát is veszélybe sodorta nem tűrhette tovább. Bár nem lett semmi a tervéből de kockára tette a falka minden tagjának életétt és csak azért ,hogy tőlem megszabaduljon, maga is ismeri a szabályokat a falka mindenek előtt, Prasley így is szerencsés mert életben marad falka nélkül de életben. Ha megfontoltan viselkedik talán nem keveredik többet bajba de az előzményeket nézve nem valószínű ,hogy bármit is megbánt volna. Jól figyeljenek arra amit mondok ha még egyszer megtámad engem vagy a falkánk bármelyik tagját akármilyen módon darabokra tépem , egy életre jegyezze mindenki aki csak arra gondol ,hogy árt a társainak milyen következményei vannak.-dühtől izzó szemmel bámultam rájuk és most előszőr volt az az érzésem erős vagyok és nem hagyom magam eltiporni. Otthagytam őket zokogva tudván elvesztették korábbi életüket, barátaik elfordultak tőlük lányuk árulása miatt és tudták nem tehetnek semmit csak maguknak köszönhetik az egész cirkuszt.
-Büszke vagyok rád, úgy viselkedtél mint egy igaz vezér, kiálltál és nem csak magadért de a falka minden tagjáért.Figyeltek ugye tudod?-kérdi tőlem
-Igen tudom végig hallottam a suttogásuk fejemben, talán ez is erőt adott, hogy ki tudjam mondani azokat a dolgokat.
-Nem volt más lehetőség te is tudod helyesen cselekedtél. Most pedig sietnünk kell már így is megvárakoztattuk nagyapád.
A fogadóhoz érve nagyapa mosolyogva várt minket.-Kisunokám örülök ,hogy mégis eljöttél.
-Ne haragudj de útközben még néhány apróságot el kellett intéznem.
-Tudom már hallottam apádtól, ügyes voltál. Pont mint anyád ő is hirtelen döntéseket hozott a megérzéseire hagyatkozott és látod ha nem így lett volna most te nem lennél. Menjünk be ebédeljünk és beszéljük meg mikor látogattok meg.
Mivel még egy hónapig csak a lábunkat lógatnánk ezért Vivian beleegyezésével két hetet nagyapámnál tőltünk aminek ő nagyon örűl. Tartok egy kicsit az egésztől mert mi van ha csapda és nem tudok haza jönni? Megnyugtatásomra Luke gondoskodott róla ,hogy néhány erős falaktag akik a testőrségünkhöz tartoztak titokban elkísérjenek minket így ha bármi baj lenne ők riaszthatják a többieket.
Izgatottan álltam a reptéren és köszöntem el apától és Viviantől. Nagyapám már elutazott ,hogy minden kész legyen érkezésünkre előre ment gondoskodni a dolgokról.
Hosszú út után végre kinyújtóztathattam lábam Luke épp a szalagról szedte lefele a bőröndöket amikor ha csak egy is pillanatra de ismerős arcot véltem felfedezni a tömegben, egy nő rövid fekete haj de pont úgy néz ki mint Prasley. Nem biztos csak képzelődöm gondoltam előszőr de megtanultam hallgatni ösztöneimre és azok azt súgták nagy bajban vagyunk.
YOU ARE READING
Wolf lake
FanfictionÉvekkel ezelőtt volt egy sorozat a tv-ben még a vámpír korszak előtt csak 9 részt csináltak belőle pedig egész jó kis sorozat volt. Úgy döntöttem folytatom mivel a készítők a legjobb résznél abba hagyták online pedig csak angol nyelvű történeteket t...