A következö napok kábulatban teltek, Vivian nagyban szervezte az esküvőt amin sokan kiakadtak főleg Prasley Luke egyik szukája aki azt hitte majd ő lesz Mrs Cates csupán mert a többi lánnyal nem feküdt annyit össze mint vele.
Én az idegesség mellett boldogan élveztem a farkas lét okozta érzéseket, el se hiszem mennyire féltem az egésztől pedig hihetetlenűl fantasztikus érzés mikor az erdőben rohanok egyedül de tudom bármi baj történne a többiek megéreznék hiszen már a falka tagja vagyok. Az átalakulásommal létrejött köztem és a többiek közt egy mentális kapocs ezen keresztül tudunk beszélni még akkor is ha nem nyitjuk ki a szánkat.
Mivel 17 múltam még kellett engedély a házassághoz ,apám kelletlenül de beleegyezett. Gondoltam ha már lúd legyen kövér így elmentem megvenni a létező legszebb ruhát amit valaha láttam és amilyen még nem volt senkinek. Gyönyörű ruha volt mikor apa meglátott sírva fakadt, -Bár láthatna anyád is ,annyira gyönyörű vagy kicsim.
Lassan lépdeltem apa oldalán az oltár felé ahol a leendő férjem várt meglepő módon elérzékenyült miután meglátott. Nem tudtam eldönteni ez annak a jele ,hogy nem közömbös irántam vagy azért fog mindjárt bőgni mert mostantól csak egy nőt fektethet le.
A vendégek nagyrészt a falka tagjai voltak de én azért meghívtam két barátnőmet Jessica-t és Sarah-t. Sarah nem lepődött meg az esküvőn hiszen ő is bőrváltó tudja mik a szabályok, Jess pedig úgy volt vele egy tündérmese válik valóra hiszen Luke és én már rég szeretjük egymást csak túl idióták vagyunk ahhoz ,hogy beismerjük.
Van benne valami számomra Lucas Cates volt mindig a szőke herceg fehér lóval, később már valamivel tisztábban láttam de még most is reménykedem ,hogy megkomolyodik és végre normálisan viselkedik nem mint akinek napi 24 órában kangörcse van.
Az ünnepség alatt végig a fejemben hallottam Prasley hangját amint válogatott szidalmakat vág gondolatban a fejemhez, egy idő után meguntam és már csak egy dologra koncentráltam a férjemre.
http://www.aliexpress.com/item-img/Robe-De-Mariage-2015-Fashionable-Wedding-Dresses-Lace-Applique-Half-Sleeves-Wedding-Bridal-Dress-Cathedral-train/32361995258.html#
BINABASA MO ANG
Wolf lake
FanfictionÉvekkel ezelőtt volt egy sorozat a tv-ben még a vámpír korszak előtt csak 9 részt csináltak belőle pedig egész jó kis sorozat volt. Úgy döntöttem folytatom mivel a készítők a legjobb résznél abba hagyták online pedig csak angol nyelvű történeteket t...