A következő két nap kiesett míg mindenki a védelmet szervezte én aludtam, talán köze volt ahhoz a gyógyteához amit Sherman adott. Még a saját születésnapomat is átaludtam, nem hiszem el végre 18 lettem nagy bulit kéne csapnom jól berúgni ehelyett attól rettegek ,hogy a nagyapám idejön és elrabol és megöli a szeretteimet .
Luke is aggódott láttam rajta folyton a nyomomba járt minden edzésre elkísért pedig a testvérével voltam benne igazán megbízhat. Ruby nemcsak a mentális képességeimet segít fejleszteni de megtanít harcolni is. Luke kiakadt mikor az első alkalommal testvére egy fának vágott -Meg vagy őrűlve nem tudnál óvatosabb lenni- üvőltötte kissé aggodalmas férjem
-Luke meg kell tanulnia elviselni az ütéseket és a fájdalmat különben semmi esélye sincs egy harcban-oktatta ki Ruby kisöccsét
-Tudom de akkor is most nagyon kell rá vigyázni.
-???? miért kell rám vigyáznia mindenkinek-értetlenkedtem
-Nagyon fontos vagy számunkra, szeretünk téged és nem akarjuk ,hogy bajod essen
Rendeben elfogadtam ezt a választ de nem értettem akkor sem eddig is védelmező volt de most még korábbi önmagán is túl tesz. Folytattuk a gyakorlást Ruby-val egészen sötétedésig mindketten farkas alakban voltunk mert így könnyebb volt fenntartani a mentális kapcsolatott a falka többi tagjával. Egy normális tag csak a közvetlen környezetében lévők gondolatait hallhatta meg Ruby és én képesek voltunk ezt a képességünk több száz méterre is kivetíteni kis gyakorlással még messzebb is menni fog. Harc esetén ez még jól jön majd az ellenféllel szemben.
Fáradtan mentem haza és farkas éhes is voltam, a kedvem rögtön felvidult mikor megláttam milyen lakomával várt minket Vivian.Először azt hittem vendégeket várunk annyi étel volt de csak négyen voltunk.Vivian ,apa Luke és én.
Bamba vigyorral az arcukon bámulták hogy eszem de nem érdekelt egészen addig míg le nem eset gyakorlatilag az ételek nagy részét én tömtem be.- Mi a franc van velem?
-Nincs semmi baj kincsem ez normális ilyenkor- nyugtatott apa
-Milyenkor???-kezdtem kiakadni mert nem értettem semmit
-Itt az ideje ,hogy elmondjuk neki. -sóhajtott Luke- Sophia emlékszel a mai gyakorlatokra?
Bólintottam ,hogy igen.-Arra a részre amikor csupán a szívverésből megtudod mondani hányan vannak egy épületben.
-Persze hogy emlékszem nagyon könnyű gyakorlat
-Ki fogsz akadni de tud ,hogy szeretlek és mindig melletted leszek. Most pedig szeretném ,hogy koncentrálj és mond meg hány szívhang van ebben a szobában, húnyd be a szemed és csak figyelj zárj ki minden más zajt.
Behunytam a szemem és azon voltam ,hogy ne halljam a konyhában folyó vitát a szakács és a pincérek közt. Szép lassan egyesével számoltam a különböző ritmusban verő szíveket 1. Luke
2.Vivian
3.Apa
4.Én
5-6??????????????????
-Mi a franc kinek van kettővel több szíve?
Idióta férjem felvilágosított- Kicsim azok a piciké, el sem hiszem ,hogy én hamarabb észre vettem mint te hiszen egy nő ezt megérzi. Vártam mikor jössz rá mert bár szerinted korai de én mégis annyira boldog vagyok még akkor is ha nem épp a legjobb az időzités nagyapád miatt.
-Miért vagy te boldog és mit kellett volna megéreznem- néztem mérgesen rá és akkor BUMM leesett állapotos vagyok. A plussz két szívhang két babához tartozott. Nem terveztem anyaságot ilyen korán de amint jobban belegondoltam nem bántam nagyon a dolgot. Biztos ami biztos azért lecseszem drága férjem amiért felkoppintott.
-Nem hiszem el ez még korai, most kezdtük volna a fősulit még csak 18 vagyok. Te meg ne vigyorogj Lucas Cates nem volt elég ,hogy felcsináltál nem rögtön két gyerek kell-mondtam neki látszatra dühös hangon, de tudta nem haragszom rá
-Bár egyet értek azzal ,hogy kicsit korai de boldog vagyok kicsim mert tudom csodás anya leszel és Luke vigyázni fog rátok.
-Nagymama leszek kétszeresen ez a legboldogabb nap az életemben ,bár egy kicsit fiatal vagyok még a nagyi szerephez. De ez egy csoda még soha nem volt iker terhesség egyik falkába sem legalább is nem került feljegyzésre. Különleges ajándékot adtál számunkra Sophia ettől csak még értékesebb vagy a többiek számára is, azt hiszem ha valaki ártani akarnak neked egy egész hadseregnyi vérszomjas farkas kelne védelmedre és ez csak jó nekünk.
Vacsora után lepihentünk Luke régi szobájában, szülők leszünk pedig még szinte mi is gyerekek vagyunk ami rémisztő de erősek vagyunk és mivel mindketten normális családot akartunk ahol megvan mindkét szülő és szeretik egymást nem csak úgy tesznek így azt hiszem jó eséllyel indulunk .
Már csak azt kell kitalálni mi legyen a nevük Luke javaslata Junio1 és Junior 2 nem épp nyertesek nálam. Remélem lányok lesznek már csak azért is mert így hárman készíthetjük ki Luke-ot és megtudhatja mit éreznek a lányos apák mikor először megy gyermekük randira. Jézusom amilyen örült még meg fogja ölni az udvarlókat, hupsz kicsit előre szaladtam
-Nem is kicsit és megnyugodhatsz nem leszek olyan vérszomjas apa csak ha olyat hoznak haza mint amilyen én voltam.
-Na szuper a legtöbb kamasz farkas pont olyan mint te, már előre sajnálom szegényeket.
YOU ARE READING
Wolf lake
FanfictionÉvekkel ezelőtt volt egy sorozat a tv-ben még a vámpír korszak előtt csak 9 részt csináltak belőle pedig egész jó kis sorozat volt. Úgy döntöttem folytatom mivel a készítők a legjobb résznél abba hagyták online pedig csak angol nyelvű történeteket t...