Még egy hónap a suliból a ház felújítása jól halad Luke teljesen megváltozott. A korábban minden csajjal lefekvő ,iszákos buli királyból egy megfontol hűséges férj lett aki imádja a feleségét. Kicsit olyan mintha szerepet cseréltünk volna, ő lehiggadt én megőrültem és folyton csak azon jár az agyam milyen ürüggyel tudom egy kis bulizásra rávenni.
A továbbtanulás illetően mindketten a közgazdaságot választottuk, így a szomszéd város fősulijára jelentkeztünk kb másfél óra autóval így nem kell elköltözni. Nem is biztos ,hogy a falka engedte volna biztonsági okokból.
-Asszony ideje egy kis pihenőt tartanod alig vagy velem egy-két óránál többet. A suliban a barátaid állnak közénk aztán itt a felújítás a továbbtanulás ,apád aki még mindig meg akar ölni amiért elvettelek tőle komolyan meddig fog még utálni kezdem unni ,hogy a családi ebédeken a hátam mögé is figyelnem kell nehogy lelőjön.
-Nem fog lelőni nyugi csak szeret rád ijeszteni amúgy meg ha te is segítenél a ház körül talán hamarabb befejeznénk és több időt tölthetnénk együtt.-nem mertem megmondani azért kerülöm mert különben rá vetném magam bárhol is vagyunk. Nem értem mi van velem szabályosan nem tudok másra gondolni csak a szexre az én csodás férjemmel, ha nem terelném el figyelmem soha nem hagynánk el a szobát.
- Ezt hallottam azt hiszem tudom mi bajod- mondja Luke és közben rájöttem túl hangosan gondolkodtam és nem zártam ki őt a fejemből így tudja mi van. Utálom ezt a falka telepátiát nem szeretem ha turkálnak a gondolataimban.
-Ami veled történik egy nagyon egyszerű dolog tüzelsz kincsem ami azt jelenti folyton párosodni akarsz társaddal. Azt hiszem jobb ha figyelmeztetlek a farkasoknál ez a legtermékenyebb időszak jobb ha védekezünk már ha nem akarsz egy kis farkast ringatni 9 hónap múlva.
-Nekem jobb ötletem van nincs szex és bezárkózóm amíg el nem múlik, ez a hülyeség.
-Egy hétig akarsz bezárva lenni, nem hiszem ,hogy jó ötlet.
-Elég baj volt ,hogy mindenki azt hitte terhes vagyok és ezért vettél el nem hiányzik ,hogy két hónappal az esküvő után teherbe essek okot adva az új pletykákra. Szeretnék gyerekeket de nem rögtön és veled akarom őket ha esetleg ez nem lett volna eddig világos. Te vagy a mindenem és senki mással nem tudom elképzelni hátralévő életem. Azt hiszem marad a védekezés- mondom neki szomorúan- ha rád vetem magam csak üss le oké.
Erre Luke elkezd nevetni de úgy ,hogy zeng a ház -Nem ilyen védekezésre gondoltam de ha ezt akarod.
Na végre sikerült felvidítani egy kicsit, ma estére szervezek egy romantikus vacsorát a tónál kiengesztelésként. Nem kell a házasságunknak már az elején ellaposodnia.
A vacsi tökéletes volt legalább is szerinte már kezdtük volna jól érezni magunkat amikor megjelentek a haverjai barátnőstől. Persze Prasley is ott volt hiszen ő is tag de továbbra sem rajong értem ahogy a falka összes lánytagja kivéve Sarah-t. Nem igazán érdekel a dolog Luke engem választott és ezen nem változtathat egy kis liba aki azt hitte majd ő lesz az ifjú alfa hitvese és egy napon megörökli a vezér helyét. Szeretett mindig ilyen szerepben tetszelegni azt hitte minden simán megy hiszen Luke soha nem mondta ,hogy nem tervez vele közös jövőt.
Valamiért az az érzésem ez a liba nem fogja feladni olyan könnyen, bár most minden nyugodt de Prasley soha nem volt az a személy aki csak úgy meghátrál. Nagy kárt nem okozhat mert azt szigorúan bűntettné a falka de pokollá teheti az életünket ha akarja, de sajnos kezébe adtuk a fegyvert amit használni is fog ebben biztos vagyok.
VOUS LISEZ
Wolf lake
FanfictionÉvekkel ezelőtt volt egy sorozat a tv-ben még a vámpír korszak előtt csak 9 részt csináltak belőle pedig egész jó kis sorozat volt. Úgy döntöttem folytatom mivel a készítők a legjobb résznél abba hagyták online pedig csak angol nyelvű történeteket t...